David14 Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 Troche lamerskie pytanie, ale robie wizke takiego zamku, jest w nim dużo okien więc wycinam je boleanem. Wszystko było by ok, ale jak zrobie bolean to jest pusta dziura, a jeżeli obiekt przecina tą ściane to już jest sklepiona. Czy jest jakieś ustawienie żeby zrobiło taką dziure bez pustej przeszczeni?? A vertexów nie chce mi się układać bo bym miał chyba całe 2 tygodnie zajęte, może ktoś zna jakąś inną metode do robienia takich dziur??
streaker Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 Daj screena, bo osobiście nie kapuje o co ci chodzi...
vv3k70r Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 cap holes, albo zrob jedno okno i doklonuj sciane z kawalkow, wielokrotny boolean mozna zrobic ale co kilka dziur colapsuj madyfikatory obiektu, chocby robiac z neigo aditable poly, inaczej max ma za duzo do pameitania i wymysla, boolean jest dosc neistabilna funkcja i potrafi natworzyc, a jak jzu naklonujesz te sciany, to polacz je vertex weldem z jakims przyzwoitym parametrem i bedzie szybciej :) max ma wiele bledow, trzeba sie nauczyc z nimi zyc
David14 Napisano 30 Marzec 2006 Autor Napisano 30 Marzec 2006 dziękuje za pomoc, ale znowu coś jest nie tak, po czwartym boleanie na tym samym obiekcie następne robią takie puste dziury
piotrek Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 Generalnie booleany dobrze działają, gdy masz ładną, czystą siatkę.
siwy Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 po co robisz 4 booleany, zrob jedem boolean 4 obiektow (czy ile ich masz) połączonych ze sobą attachem.
Lis Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 Hmm robić okno z boleanem. Hmm. A nie lepiej zacząć od boxa i jechać -> insert -> extrude itd. szybciej łatwiej. Ja mam pytanie co do boleana jeszcze. Zauważyłem coś takiego że po zastosowaniu operacji boolowskich jest problem z Mesh Smooth. Radzę sprubować na czystym boxie?? Czy może to tylko u mnie bool taką masakrę robi ??
streaker Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 Zauważyłem coś takiego że po zastosowaniu operacji boolowskich jest problem z Mesh Smooth. Radzę sprubować na czystym boxie?? Czy może to tylko u mnie bool taką masakrę robi ?? No to nic odkrywczego nie zauważyłeś, bo jest powszechnie wiadomo, że boolean robi przykrą siatkę, tak samo powszechnie wiadome jest to, że do MS siatka musi być dobrze ułożona.
vv3k70r Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 siwy ujal w slowa to co ja mialem w glowie, albo laczysz jednokrotnei zbooleanowane obiekty, albo laczysz obeikty do boolean, ale uwaga: opcja proponowana przez Siwego tez lubi miec wynalazki na siatce, szczegolnie jesli ataachowane obiekty sie przenikaja
3de Napisano 31 Marzec 2006 Napisano 31 Marzec 2006 masz pro bolean? właśnie jak już zdecydowałeś się to robić za pomocą boola to załatw sobie pro boolean albo power boolean wiecej info: http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=6172801
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się