Posted March 30, 200619 yr Troche lamerskie pytanie, ale robie wizke takiego zamku, jest w nim dużo okien więc wycinam je boleanem. Wszystko było by ok, ale jak zrobie bolean to jest pusta dziura, a jeżeli obiekt przecina tą ściane to już jest sklepiona. Czy jest jakieś ustawienie żeby zrobiło taką dziure bez pustej przeszczeni?? A vertexów nie chce mi się układać bo bym miał chyba całe 2 tygodnie zajęte, może ktoś zna jakąś inną metode do robienia takich dziur??
March 30, 200619 yr cap holes, albo zrob jedno okno i doklonuj sciane z kawalkow, wielokrotny boolean mozna zrobic ale co kilka dziur colapsuj madyfikatory obiektu, chocby robiac z neigo aditable poly, inaczej max ma za duzo do pameitania i wymysla, boolean jest dosc neistabilna funkcja i potrafi natworzyc, a jak jzu naklonujesz te sciany, to polacz je vertex weldem z jakims przyzwoitym parametrem i bedzie szybciej :) max ma wiele bledow, trzeba sie nauczyc z nimi zyc
March 30, 200619 yr Author dziękuje za pomoc, ale znowu coś jest nie tak, po czwartym boleanie na tym samym obiekcie następne robią takie puste dziury
March 30, 200619 yr po co robisz 4 booleany, zrob jedem boolean 4 obiektow (czy ile ich masz) połączonych ze sobą attachem.
March 31, 200619 yr Hmm robić okno z boleanem. Hmm. A nie lepiej zacząć od boxa i jechać -> insert -> extrude itd. szybciej łatwiej. Ja mam pytanie co do boleana jeszcze. Zauważyłem coś takiego że po zastosowaniu operacji boolowskich jest problem z Mesh Smooth. Radzę sprubować na czystym boxie?? Czy może to tylko u mnie bool taką masakrę robi ??
March 31, 200619 yr Zauważyłem coś takiego że po zastosowaniu operacji boolowskich jest problem z Mesh Smooth. Radzę sprubować na czystym boxie?? Czy może to tylko u mnie bool taką masakrę robi ?? No to nic odkrywczego nie zauważyłeś, bo jest powszechnie wiadomo, że boolean robi przykrą siatkę, tak samo powszechnie wiadome jest to, że do MS siatka musi być dobrze ułożona.
March 31, 200619 yr siwy ujal w slowa to co ja mialem w glowie, albo laczysz jednokrotnei zbooleanowane obiekty, albo laczysz obeikty do boolean, ale uwaga: opcja proponowana przez Siwego tez lubi miec wynalazki na siatce, szczegolnie jesli ataachowane obiekty sie przenikaja
March 31, 200619 yr masz pro bolean? właśnie jak już zdecydowałeś się to robić za pomocą boola to załatw sobie pro boolean albo power boolean wiecej info: http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=6172801
Create an account or sign in to comment