Posted August 13, 200321 yr Robimy demo w sklad wchodza : -3 Grafikow(Stanek,Windou,Timoti) -1 Programista (Frodo) Akcja ma sie dziac noca na ulicy oto plan wykonany przez Stanka (zamiast fontanny boisko do kosza) PS POSZUKIWANY CIAGLE PROGRAMISTA (DELPHI)
August 13, 200321 yr Kosz jest fajny tylko umiescie go na wysokosci 10 stóp a nie 5 :) ale to pikuś:) fajnie sie zapowiada...[piwo]
August 13, 200321 yr A ciagle nie wiem, po co wam programista. Mozecie cos szerzej opowiedziec o projekcie? Wczoraj zagrywalem ostro w kosza, i moj byl ze dwa razy wyzszy. No chyba ze jakas perspektywa dziwna tu jest.
August 13, 200321 yr co do wysokości kosza - to są modele początkowe - później wszystko będzie dokładnie skalowane i dopasowywane do reszty modeli.
August 13, 200321 yr Author oto linki do demek Froda: 1. http://graftimoti.w.interia.pl/Frodo/boom.exe 2. http://graftimoti.w.interia.pl/Frodo/swieczki.exe 3. http://graftimoti.w.interia.pl/Frodo/grzyb.exe To nie zwyczajna animacja zobaczcie to http://www.nvidia.com/object/demo_soldier.html a na pewno skapujecie po co programista poprostu do enginu pod opengl lub delphix
August 13, 200321 yr W sprawie boiska do kosza to mam kilka wariantów i nie wiem który lepszy : 1.boisko z siatką na około 2.boisko ze zniszczoną i wymalowaną ścianą (graffiti) 3.boisko ustawione przy domu mieszkalnym - dom tak samo wymalowany i zniszczony. Który lepszy??
August 13, 200321 yr widze, ze obiekty nie sa zbyt lowpoly. sadzicie, ze delfi wam to uciagnie? Jezeli to ma byc animacja realtime to powodzenia z delfim i gesta siatka:)
August 13, 200321 yr demoreal, czy demoreel? a pozatym to wpakujcie troche dresow na scene(klimaty sa :P)
August 13, 200321 yr hmm mozesz zrobic boiska ze scianą :) i daj wiecej slupkow w tej siatce... /img http://www.daycampinthepark.com/images/Basketball%20Court%20Painted%20Full%20Court.jpg
August 14, 200321 yr Author upssss juz poprawiam temat :] programista juz niepotrzebny a spoko delphi wytrzyma tyle bo Frodo zmniejszcza troche faces poszukujemy kogoś kto dobże nakłada tekstury w MilkShape 3d piszcie smialo
August 14, 200321 yr Author Freezing Crew ----- nazwa naszej grupy jak bede mial logo to zamieszcze tutaj
August 14, 200321 yr Author zaczynam modelowac ludka w poly plis dajcie jakas wskazowke bo pierwszy raz modeluje az tak zlozony model napiszcie czy dobrze jest jak narazie oczywiscei bede musial niektore vertexy zlaczyc zeby bylo dobrze
August 14, 200321 yr jesli to ma byc realtime to nie wiem na jakim sprzecie :) sory ta butleka jest za okrogla;) powinna miec max 12 scianek :) jak skonczycie to jedna klatka bedzie wam sie renderowac z 10min ;) ps a koles nie jest lowpoly i nie wiem jak ty chcesz go z plaskiego wytloczyc ;p zacznij moze od ngo albo od glowy w pelnym 3d :P kosz za niski, siatka na okolo boiska wygloda inaczej, kosze sa jak z biednej gry albo jak robione przez kogos kto kosza na oczy nie widzial ;) - za gruba obrecz, deska tez nie ta, slupek za krotki.. smietnik.. dziwny dosc wydaje sie strasznie maly, one nei sa tak rozszerzone ku gurze, budynek, dziwny, moze jakas podbudowka.. i uwazajcie na ilosc poligonow;p butelka powinna sie zmiescic w 1000poly to juz jest za duzo;)
August 14, 200321 yr BOSHE butelka \"troche\" za dokladna. Wy to naprawde chcecie puszczac w realtime?:) zakladam sie o krate piwa, ze bedzie stalo w miejscu:) o ile wyjdzie cos z tego projektu.
August 14, 200321 yr Author spoko !! projekty wypali DAMY RADE butelka ma 500 polygonow Frodo zmniejszyl
August 14, 200321 yr hmmm... ten koles faktycznie ma za duzo polygonow, zauwaz ze ma on ful malutkich takich samych rozmiarem polygonkow przy sobie,zredukuj przez zlaczanie wieshcholkow, sprzet nie wytrzyma tylu poly no chyba ze macie engine unreala :) przeciez nie musi byc on ultra-dokladnie co do szkicu, zrob nie tak dokladnie, texturka zrobi swoje na ludziku... ile poly ma ten szlek... bo POSTAC Z Gie Te A: Wajs Siti ma okolo 1000 poly (gdzies tak wyczytalem) a zobacz jak z texturka wyglada... Trzymam kciuka a nawet zlapuie drugiego, tylko ze iezko bedzie mi sie wtedy manipulowalo forum.... macie wsparcie moje (duchowe :) ) i 3majcie sie!! Powodzenia! [piwo][papapa]
August 14, 200321 yr hmmm... ten koles faktycznie ma za duzo polygonow, zauwaz ze ma on ful malutkich takich samych rozmiarem polygonkow przy sobie,zredukuj przez zlaczanie wieshcholkow, sprzet nie wytrzyma tylu poly no chyba ze macie engine unreala :) przeciez nie musi byc on ultra-dokladnie co do szkicu, zrob nie tak dokladnie, texturka zrobi swoje na ludziku... ile poly ma ten szlek... bo POSTAC Z Gie Te A: Wajs Siti ma okolo 1000 poly (gdzies tak wyczytalem) a zobacz jak z texturka wyglada... Trzymam kciuka a nawet zlapuie drugiego, tylko ze iezko bedzie mi sie wtedy manipulowalo forum.... macie wsparcie moje (duchowe :) ) i 3majcie sie!! Powodzenia![heej]
August 15, 200321 yr Author narazie ma 324 faces jenda storna niewiem czy to dobrze wyglada czy od nowa zrobic [co?]
August 15, 200321 yr Author male update czlowiek mam pytanko skad zdobyc tekstury ??? ma to byc jakis biedak
August 15, 200321 yr Author ludek cos tak bedzie wygladal dorzuce jakies papiery zeby najwyzej pozakrywac jakies bledy ale sakd teksturke zdobyc bo to sie z jednej robi [co?] [pomocy]
August 17, 200321 yr Author 952 faces model skonczony tylko teksturowanie jeszcze czemu nikt nic niepisze
August 17, 200321 yr Author fuck [killer][killer] prawie zawsze gdy chce zlaczyc jakies czesci pisze mi to jak temu zaradzic ?? napiszcie pilne z gory dzieki wielkie
August 17, 200321 yr kurde tez to mmam. ja zrobilem cztery kropi razem i podzialalo:)))))) na chlopski rozum
August 18, 200321 yr moze i dacie rade ale boje sie ze nasz sprzet tego nie uciagnie hi hih Zmniejsz odleglosc miedzy vertexami albo zwieksz paramert slected przy weld
August 18, 200321 yr sorry chlopaki ale 1k face\'ow na 1 obiekt .. to nie ruszy. powodzenia zycze ale.. nie wierze ze to sie uda.
August 18, 200321 yr Życze wam powodzenia, ale chyba wam się nie uda:| Obym się mylił, ale jeżeli ten ludzik zajmuje 1000 face\'ów:| Obraliście sobie za duży teren do zrobienia. Zobaczcie mój wip z Mechem, tam jest ok 20k face\'ów nie licząc pluginu grable, który włącza siępodczas renderingu. Wtedy jest 351000 face\'ów, ale normalnie mój komp tego nie pociągnie. Model ten jest mało szczegółowy, a wy wytyczyliśćie sobie taki wysoki półap. Mimo tego powodzenia i [soczek]
September 30, 200321 yr Author ulica zajmuje sie Windou a ja teraz robie krajobraz jakis sniezny niestety renderki bardzo male bo jak robie wieksze to mi blad wyskakuje :( mozecie powiedziec czy to dobrze wyglada ps teksturke i jakies efekty zrobi Frodo chodzi tylko o modeling moze macie jakeis propozycje
October 1, 200321 yr Author to juz nieaktualne bo ***** frodo i windou cos zaczeli do mnie wyc ze mam z teamu sie wynosic powiem kulturalnie to bo niezacytuje doslownie i koja wspolpraca z nimi zostala zakonczona a to pewnie dlatego ze to bylo do konkursu i ze mna by dostali o 250zl mniej jak niektorzy lece na kase wiec juz niepiszcie czy dobrze zrobione czy nie (frodo i windou )
Create an account or sign in to comment