Napisano 31 Marzec 200619 l Cześć sceny już kończył nie będe więć daje ja do zakończonych prac... prosze o krytyke :P sorry ale nie wiem co jest grane postaram się wrzucić na inny serv rendery
Napisano 31 Marzec 200619 l Autor OK już działa!!! http://www.bilder-hosting.de/img/C7LI0.jpg http://www.bilder-hosting.de/img/C7PGA.jpg
Napisano 31 Marzec 200619 l przede wszystkim zrób wiekszy render, słabe modele krzeseł, brak klawiatur, render też nie najlepszy z tego co widze po tej miniaturce:P
Napisano 31 Marzec 200619 l Normalnie wygląda jak byś chodził do mojej szkoły :P Bo w mojej szkole jest identyczna rura przez środek sali :P Głosy chodzą ze tańczy przy niej sor:P A co do sceny: sorki ale nie widze pozytywów...krzesła przeskalowane, textury monotonne i jakies takie...ble:P Krzesła kanciaste, oświetlenie nieciekawe (pewnie tylko VRayLightMTL oświetlone?) no i straszny noise, ale ten brzydki noise :/ Jednym słowem popracuj jeszcze. Acha i nie traktuj tego jako ataku :)
Napisano 31 Marzec 200619 l łał , klamka wielkości monitora... a bez złośliwości to nie podoba mi się , słabe modele , materiały , ciemno...
Napisano 31 Marzec 200619 l 1. skala 2. monotonia materiałów 3. ciemno? 4. kanciate krzesła :) Coś mi sie wydaje że Ci sie za bardzo nie chciało pracować nad tą scenką bo widać że możesz wiecej :) btw. W podpisie masz 'Atchlon' ;)
Napisano 1 Kwiecień 200619 l Kurde no. Ctrl+c -> Ctrl+v. Brak lamp. Drzwi jak od poprawczaka. Ze skalą to pojechałeś. :-0 i jeszcze ten Arial na ścianie :-(
Napisano 1 Kwiecień 200619 l Autor niestety nie mam jak tego poprawić bo to jedyne 2 rendery jakie mi zostały na płytce bo mi sie boot loader w windowsie popsół i formata mósiałem... a zapomniałem o skopiowaniu sali na płytke
Napisano 2 Kwiecień 200619 l eeeeeeee lampy wyglądają.........hmmmmmm........ekhm........jakby były świecącymi plane'ami. no i modele słabe, krzesła jakieś takie kanciaste.
Napisano 2 Kwiecień 200619 l za klamke jak w skarbcu masz odrazu minusa :P zapomniałes o shaderach - powinny chyba byc jakies - radził bym jeszcze popracowac nad tym.