Kubaswielgus Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Witam. Mam problem z modelowaniem spajnami. Probowalem dodac zdjecie z moim zapytaniem ale sie nie udalo, wiec postaram sie go opisac najlepiej jak potrafie. Chcialbym wygiac jeden z segmentow splajna przy pomocy "ramiom" (corner bezier). Sprawa jest prosta jezeli segmnet jest rownolegly do osi ukladu odniesienia. Mozna wtedy dokladnie to zrobic. Problem pojawia sie natomiast z segmentami "ukosnymi" do osi ukladu odniesienia. Chociaz bardzo sie staram to otrzymuje krzywa cos na ksztalt "spirali". Czy jest mozliwe zmieniec caly uklad odniesienia wzgledem dowolnego segmnetu? tak zeby byl on rownolegly do osi wspol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Ni w ząb nie rozumiem o co chodzi :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dariusz Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 na głównym pasku masz napis view, spróbuj zmienić na local... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubaswielgus Posted April 3, 2006 Author Share Posted April 3, 2006 Dziekuje dareg. Nie skorzystalem z opcli "local" tylko z "screen". Dzieki niej obracam obrazem tak zeby os X zrownala sie z linia, a os Y byla do niej prostopadla. To rozwiazuje moj problem.....ale zapytam jeszcze z ciekawosci czy jest mozliwe zeby ten ukald automatycznie sie "ustawil" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Nie. Poczytaj sobie o tym, czym roznią sie te uklady odniesienia od siebie. Screen jest moim zdaniem naprawdę marnym pomyslem, lepiej używac local. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Popieram Shogun, albo local, albo world (w szczególnych przypadkach parent i pick) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubaswielgus Posted April 3, 2006 Author Share Posted April 3, 2006 Na poczatku nie wiedzialem o co chodzi z tym Local, ale faktycznie jest duzo lepsze. Wielkie dzieki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts