Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

aktualnie modeluje statek kosmiczny jest to jedna z moich pierwszych prac i mam problem.... tzn jak tworzyłem i obiekty w sumie miały 120k faces i wszystko ładnie dalej modelowałem ale jak doszło do 190k nagle max zaczął pożerać duże ilości ramu oraz viewport mocno się tnie .Ledwo modeluje dodatkowe detale ale o animacji nie ma mowy ... co do mojego sprzętu to mam 3ghz i radka x800 ramu 2gb i ciągle zostaje coś wolnego w ramie nie wiem co się dzieje dodam iż jak otworzyłem prace na laptopie wszystko działo podobnie a przecierz w latpoie 1,5ghz i zintegrowana karta nie wiem co się dzieje

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 989
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

co masz na myśli >>?? modelowanie warstwa po warstwie ?? i taki szczegół może ale jak słysze że ludzie mają modele po milion faces i im się nic nie tnie na domowych atchlonach to co ja mam powiedzieć gdy muj ma dopiero 300 tys

Napisano
  • Autor

hehe próbowałem ale i tak zacina

poza tym wtedy nie moge nic modelować ani animować

300 tys faces to chyba nie wiele sam nie wiem może to za dużo jak na taki komp??

Napisano

Witam.

 

300 tys faces to chyba nie wiele sam nie wiem może to za dużo jak na taki komp??

 

Ja mam athlona 2,4 768 ramu i jakoś daje rade choć czasami jest naprawde ciężko.

Może masz jakiś błąd w maxie. Ja bym spróbował odinstalować go i wgrać od nowa a jakby to nie pomogło to z nerwów wyzucilbym kompa za okno:))

Pozdrawiam

Napisano

nacisnij ''o" na klawiaturze przelancza widok szkieletowy podczas obracania w vievportach

Napisano

Spróbuj zmienić sterownik ekranu. Mi ostatnio wywalało maxa jak dodałem trochę wiencej faców. zmieniłem sterownik i gra.

 

Z warstwami osnacza że skończone modele umieszczasz na poszczególnych warstwach. i kiedy nie są potrzebne to poprostu robisz daną warstwę niewidoczną i masz z głowy nadmiar faców w viewporcie. Możesz też ukrywać obiekty poprzez klikanie nań prawym przyciskiem i masz Hide Selection. Puźniej unhide_by_name lub unhide_All

Napisano

Hihi, a ja mam athlona 1,8 i 265RAM(hehe, naprawdę, min dla 3DSMaxa7 to 512RAM - producent tak twierdzi))!!! I wiesz co? Jakoś sobię radzę! Trzeba kombinować na wiele sposobów. Może ukryj obiekty zbędne, zmień na same wireframe... ostatecznie kup jeszcze 2 kości GB:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności