Nada-Lex Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 Witam! To mój debiut na forum. Animacja w klimatach SF w dalekiej przyszłości, będąca intrem wstępnym do jakiejś nie istniejacej gry. Anim ma zawierać w sobie możliwie dużo KLIMATU - tzn tego czegoś, co powoduje że ciarki po plecach przechodzą. Dużą role będzie odgrywał dźwięk... ale wracając do samej grafiki : - Wszystko modelowane jest w Low Poly, ze względu na możliwości mojego komputera oraz zamiłowanie do tworzenia modeli przynajmniej zbliżonych do norm LP. * Model Robota (niedokończony, brak głowy min.) 7600 poly (Animowany w CAT) * Model Drony (niemal gotowa) 6000 poly - Całość renderowana Vrayem, również mocno ograniczonym przez możliwości komputera - Textur brak, jedynie materiały w co bardziej ważnych elementach (Sprawa w tym wypadku wygody, zdaje sobie sprawe że biorąc się za textury, nie miał bym szans na skończenie animacji) - Animacja ma zawierać w sobie większość tego czego nauczyłem się przez okres swojej zabawy z 3ds. Będzie więc troche miejsca na Reactor'a, Cząsteczki, Zabawe z ostrością kamery, światłem i czym tam jeszcze popadnie. - Czas Trwania 1-2 minuty. Drona : Ujęcie z mostu Drona... Niedoszły główny bohater bez głowy
kannu Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 serwusik :) zapowiada sie bardzo ciekawie :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
vv3k70r Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 wyglada ladnie, koncepcja jest sluszna, a wytlumaczenia sensowne
FaNTOMAS Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Już czuć lekki klimacik :) czekam na jakieś postępy. Życzę ukończenia pracy oraz wielkiego zapału!
Nada-Lex Napisano 12 Kwiecień 2006 Autor Napisano 12 Kwiecień 2006 I Tak oto z robota stał się Demon (chociaż w pierwotnym założeniu miał być istotą bardziej gadowatą). Ludziom trzeźwym na umyśle, polecam denata unikać.. :] - wersja modelu finałowa mimo braków między elementami (nie zależy mi na nich) (11000 poly ze szkieletem) - zmienie jeszcze materiały w przyszłości, będe pracował nad kolorystyką oraz emitowanym światłem. - niedługo podam linki do pierwszych animacji testowych. Odnośnie materiałów, renderu...
jaras Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 ciekawie wygląda - jakbyś mógł (o ile masz ) zapodać jakiś malutki fragmencik ? ciekaw jestem jak to się prezentuje w ruchu . pozdrawiam p.s. jak będziesz się trzymał takiej prostej formy to jest szansa że skończysz ;) wygląda fajnie jak na razie
Gedeon Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Ładny modelik. Animacja zapewne też będzie ładna. Czekam...
*NicoN_ Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Człowieku, żaden model od tak dawna mi się TAK nie podobał.![[ [ no wiesz wszedzie tylko lampki, samochody, pokoje, itd. ]]] Naprawade ten robocik dla mnie git, utrzymaj taki styl tez w innych modelach! Wszedzie tylko lampki, samochody, pokoje, itd. Powodzenia
Nada-Lex Napisano 12 Kwiecień 2006 Autor Napisano 12 Kwiecień 2006 Wedle życzenia (Jarasa) Wrzucam animacyjke testową... - to tylko test poruszania się, proszę nie zwracać uwagi na oświetlenie itd, chodzi o ruch wyłącznie. http://rapidshare.de/files/17852675/animtestowa.avi.html
Leru Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 Modelik bardzo fajny :) W animacji jednak nie czuje się ciężaru postaci (tak jak się go czuje przy pojedynczym renderze). Fajnie jakby nogi trochę z wysiłkiem unosił. Do tego kamera się za wcześnie trzęsie. Pracuj :) Modele fajne, szkoda jakby w animacji ich urok prysł.
jaras Napisano 12 Kwiecień 2006 Napisano 12 Kwiecień 2006 dzięki za spełnienie mego skromnego życzenia :) co do animki to mam 2 uwagi - wstrząsy kamery mi się nie podobają bo są nie wtedy kiedy powinny być i są za duże troszkę- poza tym w jego chodzie nie czuć tego ciężaru który powinen mieć. pozdrawiam p.s. Leru był szybszy ;) ale jak widać mamy podobne odczucia p.s.2 a gdybyś spróbował zanimować efekt kręcenia kamerą " z ręki" ? wiesz takie chaotyczne ruchy , nie za duże -to dobrze robi animacji, nadaje dramatyzmu
Nada-Lex Napisano 12 Kwiecień 2006 Autor Napisano 12 Kwiecień 2006 Panowie spokojnie, kompletnie nie o ujęcie kamery czy wstrząsy tutaj chodzi, chciałem jedynie pokazać że *TO SIĘ RUSZA!*, co to zarzutu Leru odnośnie "Modele fajne, szkoda jakby w animacji ich urok prysł." - W animacji wielki wpływ na odbiór ma dźwięk, myśle że gdy ten dojdzie, wrażenie będzie znacznie lepsze.
Tomek Kosiorek Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 no to sie rusza:)Powodzenia nie zmarnuj swojej pracy!
Nada-Lex Napisano 13 Kwiecień 2006 Autor Napisano 13 Kwiecień 2006 Kolejna Animacja Testowa "Prastarej Obcej Formy Życia", tym razem zrypałem sprawe Lens Effectu. http://rapidshare.de/files/17893335/animtestowa2.avi.html Biore się za modelowanie kolejnej postaci, renderki jeszcze dzisiaj najpewniej... Potrzebuje waszej pomocy : - Szukam muzyki zawerającej w sobie chóry, zespoły, źródła, linki mile widziane - Potrzeba mi jakiegoś tutka z opisem jak zrobić efekt "rozgrzanego falującego powietrza" - Szukam jakiegoś rendera internetowego (super komputera na którym mógł bym wyrenderować animacje finałową , mój komp nie podoła)
kannu Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 serwusik :) z tym renderingiem finałowym to spokojnie - jeszcze duuuzo czasu minie zanim to solidnie zanimujesz :) - tak naprawde to dopiero teraz zaczyna sie najcieższa faza - ale sie trzymaj :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
piotrek Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 Widzę, że niezła animka, się produkuje :) Masz już jakiś pomysł, jak to wszystko będzie wyglądać, storyboad?
Nada-Lex Napisano 13 Kwiecień 2006 Autor Napisano 13 Kwiecień 2006 StoryBoard jeszcze nie istnieje, powstanie najpewniej na dniach razem z grupą ludzi która umiłowała sobie pokrewny klimat do tego jaki próbuje utrzymać. Pomysł na to jak będzie wyglądać całość - istnieje, najpewniej znajdzie sie tutaj opis zawartości animacji, już niedługo. Wracam do modelowania, puki są *świeta* mam troche oczasu a szkoda by było zmarnować, w okolicach 02.20 umieszcze nowe renderki tego tutaj robota, koncept fatalny bo robiony 3 lata temu (kiedy to lat miałem 15) http://img101.imageshack.us/img101/1007/cyberpunk69ev.jpg (model nie będzie dokładnym odwzorowaniem konceptu, ma jednak stylistyke wartą przełożenia na 3D, pasującą do pozostałych modeli)
mkk3a Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 czym Ty ześ to skompresował? ja mam divx5.02 i jakos nie moge teog odpalić :( co do chórkow, to polecam "Dias Irae" Rage. co prawda są tylko w refrenie, ale całość jest naprawde klimatyczna w ostatenosci mozesz dać "O fortuna!" :P
Muzzy Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 co do rozgrzanego powietrza, to moze to Ci w jakims stopniu pomoze: http://www.max3d.pl/tut.php?id=84 a filmik zapowiada sie bardzo obiecująco, powodzenia :)
JmTm00 Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 noo fajnie to wszystko sie zapowiada. Podoba mi sie to całe uproszczenie! ale musisz je czyms jednak "obronic" to fakt ze filmom animowanym dzwiek pomaga, ale nawet najlepszy nie pomoze jezeli animacja nie bedzie miala "tego czegos". Tak czy siak Powodzenia & pozdrawiam
Leru Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 Nada-Lex -> Hmm... muzyka powiadasz ? Ok więc poczekam na dźwięk. Ostatni test bardzo miły :) Fajnie straszy tego malca. Muzyka z chórkami ? Immediate music. Nie wszyscy ją znają, a to dodaje niepowtarzalności. mkk3a -> "O Fortunę" wszyscy znają, już się chyba zdeczko przejadła (przynajmniej mi) ;)
Master Kiełbaster Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 trochę zbyt płynnie się rusza... na muzyczkę daj nightwisha :P
giorgione Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 porusza się znakomicie - dla mnie rewelacja - postaci też bardzo ciekawie wyglądają - gratulacje
*NicoN_ Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 Swietna anmacja postaci, wogule idziesz "dobrym torem". Nightwish na muzyke, bleee, ech ta komercha. Żadnego => linkin'parka[sic!], limp biskita,lacuna coil, system of a down... Czyli bez Nu-metalu, a bedzie dobrze ;d
Knysha Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 Druga animka ladna - ladnie sie porusza, mech nabral wagi ;] Żadnego => linkin'parka[sic!], limp biskita,lacuna coil, system of a down... Czyli bez Nu-metalu, a bedzie dobrze ;d oO? Linkin Park - Pts. Of. Arthry badz LP - WTH>You - dobre piosenki do takiego klimatu :o. Nightwish sie raczej nie nadaje, chociaz... Co do chorkow - polecam Rhapsody - Lux Triumphans ;] EDIT: Overseer - Supermoves tez jest dobre ;]
*NicoN_ Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 No nie wiem knysha, wiesz dla mnie te piosenki lp, wszystkie jedeno gu--o :) ./\.
*NicoN_ Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 Moje skromne początki, troche dłogo sie renderowalo i wogule ale co tam ;d http://rapidshare.de/files/17994404/Kula_Final2.avi.html Nada - lex ogolnie sorki za offtop :D
Nada-Lex Napisano 14 Kwiecień 2006 Autor Napisano 14 Kwiecień 2006 NicoN - świadomie robisz mi tutaj syf i jeszcze masz czelność za to przepraszać? Knysha - Wybadam te zespoły/utwory. jak chodzi o "O Furtune" - zapomniałem dodać - szukam czegoś mało znanego, chóry z władcy pierścieni, Star Warsów czy Harrego Pottera to nie jest rozwiązanie, coś takiego porwało by klimat na strzępy. ciągle pracuje nad modelem Guardiana, z powodu dzisiejszych urodzin mam drobne utrudnienia w dostępie do kompa i mało spokoju - postaram się możliwe prędko pokazać coś nowego.
Kris_R Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 Dla mnie modele baardzo ciekawe! Szalenie mi przypadły do gustu :) Co do animacji to jeszcze przyjdzie czas na ich ocenę... teraz to przecież tylko testy. Ważniejszy będzie animatic i późniejsze oddanie dramaturgii w ruchu. Trzymam kciuki, bo zapowiada się fajny projekt! Pozdrawiam
Nada-Lex Napisano 15 Kwiecień 2006 Autor Napisano 15 Kwiecień 2006 Wrzucam 2 renderki modelu Guardiana jeszcze w fazie tworzenia co by temat nie stygł i nie było zarzutów że przystopowałem :] Knysha - Zbadałem Lux Triumphas - Bardzo Zbliżone Do Mojego Ideału Podkładu Muzycznego! DZIĘKI CI!
*NicoN_ Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 No widze ze bierzesz się na serio do roboty... Model w 2ujeciu przypomina te z dooma3. Bardzo ładny, btw, bedzie tak odzielony od reszty ciała ?
vv3k70r Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 coraz lepiej :) coraz lepiej, duzo lepiej :) i nei rob kazdego od nowa, roboty sie produkuje :) w fabryce :)
Mcode Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 Modele bardzo fanie. Rzeczywiście troche niekturymi elementami przypominają Doom3 i Quake 4. No zapowiada sie bardzo fajna animacja czekam na dalsze modele.
Nada-Lex Napisano 15 Kwiecień 2006 Autor Napisano 15 Kwiecień 2006 *NicoN_ - Jak pisałem model jest w fazie tworzenia... vv3k70r - To nie mają być modele *szeregowców* produkowanych na taśmie, tak Guardian'y jak i 'Pra'stara Obca/Sztuczna Forma Życia' to jednostki elitarne, podejdź do tego na takiej zasadzie , jak by to same jaźnie wybierały sobie forme egzystencji i to jak wyglądają było efektem ich decyzji czy też wybranego rozwiązania. (Guardów będzie kilku, jednakowych)
Knysha Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 Nada-Lex - hmm moglbys przedstawic cos niecos ze scenariusza? Jak sie bedzie animka rozpoczynac itp? EDIT: Jakbys mial jeszcze jakies problemy z dzwiekami i muza to wal na gg ;]
vv3k70r Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 Nada Lex-wszystkie Twoje roboty maja podobny schemat konstrukcji :) na razie je tylko ponazywaj, poskladaj animacje, a czesci dorabiaj po drodze, latwo je popodmieniac :) a filozofie dorobisz pozniej :) dlaczego co i jak :) bo sie zameczysz na modelowaniu a animacje robisz :) zapewniam Cie ze duza czesc sceny mozna robic juz w trakcie renderingu, i dokladac postepy dopiero gdy dojdzie do nich kadr :) a robociki sa bardzo fajne
kannu Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 serwusik :) scenariusz, a potem animatik. Animatik to podstawa. Nie słuchaj gdy ktos Ci bedzie mowil, ze scenariusz i animatik sa nieistotne , i ze sie coś wymysli pozniej. - bo pozniej to tylko mozna wymyslac wykręty dlaczego nie wyszło. Im wiecej potu w pre-produkcji, tym mniej krwii w produkcji. Animatik to podstawa. Wesołych Świąt ::))) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Nada-Lex Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 Infero - Wedle życzenia sypne troche nowego materiału, nie pisałem nic ostatnio z powodu różnego rodzaju ograniczeń... przepraszam za JAKOŚĆ i za ROZMIAR tych 3 scenek (nie związanych ze sobą za bardzo), ucze sie ciągle poprzez praktyke i to są efekty : http://rapidshare.de/files/19757907/test10.mpg.html Na dobrą sprawe kończe kwestie modelowania i jeżeli dobrze pójdzie na dobre wezme się za animacje, to JAKA BĘDZIE zależy od tego JAKIE BĘDE MIEĆ MOŻLIWOŚCI - narazie są one niepoczytalnie mizerne (jestem ograniczony szkołą, czasem, sprzętem, rodzicami itd) - z góry ostrzegam że albo zrobie średnią animacyjke (na poziomie pokrewnym do tych 3 scenek), albo nie zrobie jej wogóle (bo po prostu nie wydole). Renderki kolejnego modelu (NIE DOKOŃCZONY JESZCZE) :
Knysha Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 Bardzo ladne, dodaj moze troche masywnosci temu pajakowato podobnemu modelowi?
Master Kiełbaster Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 kamera za bardzo pływa, przydały by się bardziej dynamiczne ruchy
thud Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Nada-Lex - modele robiles korzystajac z gotowych szkicow czy sam rysowales? (chyba wczesniej nie padlo info nt tego a bardzo jestem ciekaw :)) co do muzy, pograj moze w gre Turok 2, gierka stara ale naprawde fajna i mysle ze niektore utwory moze by Tobie odpowiadaly? jest tam jeden swiat zlozony z samych robotow i wlasnie pierwsze z czym mi sie skojarzyly Twoje prace to wlasnie ta gra PS. moze uda mi sie jakos sciezke z tego zalatwic, wtedy dam znac
Infero Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Cholera.. ładne, chciałbym takie umieć robić :/ Ile godzin siedziałeś nad tym pajączkiem ?? Ile sie animka renderowała?? Muzyka... hmm, najlepiej jakieś tło typu DOOM.
*NicoN_ Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 fanie, qrde klimat super :) Ta kamera troche kiepska ale i tak git, modele bardzo ciekawe
Nada-Lex Napisano 9 Maj 2006 Autor Napisano 9 Maj 2006 thud - Wszystkie modele oprócz najnowszego (skorpiona) są mojego pomysłu. Infero - Pająka modelowałem ... myśle że 2 godziny. animka renderowała sie w okolicach 30 godzin...
thud Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 Nada-Lex tym bardziej jestem pod wrazeniem bede sledzic ten watek pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się