Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zamieszczan taka mala scenke, na razie nic wielkiego,

dojda jeszcze drobiazgi

ksiazki mapy zdjecia na scianach,

drzwi, okno..

jakies 'duperele' na biurku - dlugopisy, olowki, itp itd

co myslicie o pomysle i wykonaniu?

 

mam pytanie, renderuje final renderm i jak przykrylem pomieszczenie od gory to sufit byl caly ciemny, dodatkowe swiatlo nic nie pomoglo.. jak sobie poradzic z takim problemem?

 

pozdro

 

aktualny postep prac

szpieg97eh.th.jpg

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w takim razie jak powinien wygladac 'tajny pokoj' jak wy to sobie wyobrazacie?

bo dla mnie to mapy z zaznaczonymi planami np ofensywy wojsk.. to enigma na biurku to jakies urzadzenie do lacznosci ... ciemny klimat itp itd

 

pokoj ma byc stylizowany na czas II wojny swiatowej.

Napisano

zmodyfikuj urządzenie w rogu aby nie było kopią tego na pierwszym planie,

moim zdaniem powinien być większy, na środku duży stół centralnie ustawiony, dookoła krzesła, lampy z sufitu z punktowym światłem na stoł a tam jakieś plany, może malutkie makietki czołgów, stateczków etc, na regałach zwoje map, swastyka na ścianie, itd. (rozpędziłem się i Wolfenstein dla DOS stanął mi przed oczami)

Napisano

...so tego jakieś konsole sztabu łączności i stanowiska szyfrantów...;D I koniecznie czerwony telefon... gorąca linia ma się rozumieć;)

Napisano

Modele super ale nie wyglądałoby mi to na aż tak tajny pokój gdyby nie te schody i fakt, że w całej scenie nie ma ani jednego okna. Dodaj jakąś lampę na sufit i będzie ok.

Napisano

scena jest tutaj bo przeciez jeszcze jest ona w fazie projektu ;) dzieki za niekture pomysly.. sfastyki nie bedzie ale moze bedzie sierp albo jakas aljancka flaga ;)

 

pozdro i dzieki

Napisano

Aust od dawna juz czegos takiego szukalem.. dzieki

 

taki maly progres... w sumie nic wielkiego, powiekszona scena, duzy stol centralnie, okno... i tyle...

 

mam pytanie: jak zrobic aby sufit byl jasniejszy?

Napisano

mintrill zrodlo swiatla pochodzi od 4lamp wiszacych plus jedno zewnetrzne.. dzieki za podpowiedz z tym GI Bounces

 

taki maly progresik...

zainteresowaniem watkiem moze i male, ale trza sie nie poddawac

dorobione lampy na biurka, inny stol... i jakis gadzet na scianie..

Napisano

daj żeby lampy na bocznych stołach nie były wszystkie idealnie tak samo ustawione

odbicie światła z okna na tylnej ścianie dziwnie wygląda, spróbój dać je bardziej rozmazane (miękka shadow map)

środkowy stół ma bardzo ostry cień, a boczne stoły nie mają wogle, wygląda to dziwnie

Napisano

Ania lampy na stolach na razie zostaly tylko wstawione do sceny, trza tylko nad nimi popracowac - dopracowac i bede w tedy myslal jak to ustawic.. poza tym jeszcze sie one nie swieca..odbicie z okienka.. chodzi ci o to co jes rzucone na sciane? co do cieni to dzieki, faktycznie sa nieco zbyt mocne... postaram sie cos z tym zrobic.

hkropinski ogolnie wydaje mi sie ze tamte czasy byly kanciaste ;) wiec zbyt wiele oblych sprzetow nie bedzie.. vraya nie uzywam ale wciaz ucze sie FR

nowe renderki dopiero kolo niedzieli..

dzieki za komentarze..

Napisano

taki malu upik..

regaly sa na razie tylko wstepnie wypelnione - w kazdym razie sa na pewno do poprawienia

 

co o tym sadzicie ?..

 

takie pytanie, jak naprawic ten cien od maszynki

szpieg75ng.th.jpg

 

pozdro

Napisano

"takie pytanie, jak naprawic ten cien od maszynki"

 

przestawić źródło swiatła

maszynka - więcej detali potrzeba, śrubki obudowy(nity) opisy (wybrzuszone). zdejmowany panel przedni, uchwyty do przenoszenia, toż to sprzęt wojskowy, czarne ebonitowe gałki, nóżki metalowe

Napisano

na razie tyle... ;)

swiatla na 2 planie nie brac pod uwage

szpieg82tp.th.jpg

szpieg97eh.th.jpg

plan pracy jest taki ze bede sobie wolno cos tam skrobal.

w tej maszynce jeszcze na bokach i calym tyle trza modelowac, pomniejsze elementy.

 

generalnie zasada jest taka ze nie bede sie staral odwzorowywac modeli tamtych czasow, tylko w oparciu o nie bede tworzyl wlasne elementy, bryly, konstrukcje. itp itd

 

wszystkim dzieki za komentarze i sugestie - kolejne tez bardzo chetnie :)

Napisano

Perspektywa mi nie leży, narazie az taki straszny i tajemniczy nie jest ;-) Stol wydaje sie byc niski a lampa nad nim za duza, ale reszta calkiem calkiem. Co to, jakis trajemniczy pokoj ala WorldW II ;-)

Napisano

takie male teksturowanie dla sprawdzenia co i jak..

 

szpieg106xc.th.jpg

 

szpieg118rg.th.jpg

 

nie wiem co sie stalo ze swiatlem, bo nic w nim nie kombinowalem,

stol jest o wysokosci 80cm

 

i owszem to ma byc cos ala WorldW II.

 

PS: jak w poly wyciac kolo?

bo sie z tym mecze i mecze..

ja robie tak ze rysuje normalne kolo, a potem je przysowam do obiektu, zamieniam obiekt na vertexy i tak tne.. ale czasem taka metoda nie wychodzi.. i w tedy musze robic boleona

Napisano

taki maly upik..

moj pierwszy tutaj..

robiony na potrzeby innej sceny, ale ze jako 'speed' to sie chyba nadaje ;)

ok 30min roboty, 5min na 'materialy' 2min na render

szpieg117qq.th.jpg

szpieg124yz.th.jpg

szpieg137fd.th.jpg

hkropinski

czy majac na mysli uvw miales na mysli uvw map? bo jak tak to masz racje.. na razie tego nie zrobilem ;)

pozdro

Napisano

mam takie pytanie

uzylem hape marge dla kola i zaczolem go extrudowac na poly, ale pojawia sie taki problem ze jak chce wepchnac to kolo do srodka obiektu to tego nie widac. poza tym jak wyrenderowalem ustrojstwo to powjawily sie czarne dziury, podczas gdy w oknach widokowych tego nie widac. oco chodzi?

 

15yw.th.gif

 

szpieg141yk.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności