jakubm Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 zamieszczan taka mala scenke, na razie nic wielkiego, dojda jeszcze drobiazgi ksiazki mapy zdjecia na scianach, drzwi, okno.. jakies 'duperele' na biurku - dlugopisy, olowki, itp itd co myslicie o pomysle i wykonaniu? mam pytanie, renderuje final renderm i jak przykrylem pomieszczenie od gory to sufit byl caly ciemny, dodatkowe swiatlo nic nie pomoglo.. jak sobie poradzic z takim problemem? pozdro aktualny postep prac
ZiBi_PL Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 te stoly maja jakies dziwne nogi - chyba za grube. A tak to moze byc ciekawie. Ale jakies strasznie male to pomieszczenie sie wydaje
khazell Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 za mało tajności w tym tajnym pokoju....:)
jakubm Napisano 14 Kwiecień 2006 Autor Napisano 14 Kwiecień 2006 w takim razie jak powinien wygladac 'tajny pokoj' jak wy to sobie wyobrazacie? bo dla mnie to mapy z zaznaczonymi planami np ofensywy wojsk.. to enigma na biurku to jakies urzadzenie do lacznosci ... ciemny klimat itp itd pokoj ma byc stylizowany na czas II wojny swiatowej.
piksar Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 zmodyfikuj urządzenie w rogu aby nie było kopią tego na pierwszym planie, moim zdaniem powinien być większy, na środku duży stół centralnie ustawiony, dookoła krzesła, lampy z sufitu z punktowym światłem na stoł a tam jakieś plany, może malutkie makietki czołgów, stateczków etc, na regałach zwoje map, swastyka na ścianie, itd. (rozpędziłem się i Wolfenstein dla DOS stanął mi przed oczami)
Touch Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 ...so tego jakieś konsole sztabu łączności i stanowiska szyfrantów...;D I koniecznie czerwony telefon... gorąca linia ma się rozumieć;)
Gedeon Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 Modele super ale nie wyglądałoby mi to na aż tak tajny pokój gdyby nie te schody i fakt, że w całej scenie nie ma ani jednego okna. Dodaj jakąś lampę na sufit i będzie ok.
jakubm Napisano 14 Kwiecień 2006 Autor Napisano 14 Kwiecień 2006 scena jest tutaj bo przeciez jeszcze jest ona w fazie projektu ;) dzieki za niekture pomysly.. sfastyki nie bedzie ale moze bedzie sierp albo jakas aljancka flaga ;) pozdro i dzieki
ZiBi_PL Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 no i zdecydowanie musza wisiec/ lezec jakies mapy europy/siwata ;] to zawsze daje klimat fajny
piotrek Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 Czemu tajny? W sensie, że nikt o nim nie wie? :) Na FR się nie znam, ale miałeś włączone GI?
jakubm Napisano 16 Kwiecień 2006 Autor Napisano 16 Kwiecień 2006 tajny w sensie ze to bedzie sztab wywiadowczy.. fakt pokoj jest do powiekszenia.. GI oczywiscie wlaczone dzieki za uwagi
jakubm Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 dobra taki progres... oczywiscie maszyna nie skonczona, co soadzicie o pokretlach?
Aust Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Radzę ci spojrzeć tutaj: http://www.laud.no/ww2/ mam nadzieje że ci to jakoś pomoże pracuj dalej to będzie super ;)
jakubm Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 Aust od dawna juz czegos takiego szukalem.. dzieki taki maly progres... w sumie nic wielkiego, powiekszona scena, duzy stol centralnie, okno... i tyle... mam pytanie: jak zrobic aby sufit byl jasniejszy?
piotrek Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 Gdzie jest źródło światła? Spróbuj zwiększyć GI Bounces na np. 2.
jakubm Napisano 19 Kwiecień 2006 Autor Napisano 19 Kwiecień 2006 mintrill zrodlo swiatla pochodzi od 4lamp wiszacych plus jedno zewnetrzne.. dzieki za podpowiedz z tym GI Bounces taki maly progresik... zainteresowaniem watkiem moze i male, ale trza sie nie poddawac dorobione lampy na biurka, inny stol... i jakis gadzet na scianie..
Ania Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 daj żeby lampy na bocznych stołach nie były wszystkie idealnie tak samo ustawione odbicie światła z okna na tylnej ścianie dziwnie wygląda, spróbój dać je bardziej rozmazane (miękka shadow map) środkowy stół ma bardzo ostry cień, a boczne stoły nie mają wogle, wygląda to dziwnie
hkropinski Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 ogolnie fajnie,efekt tajnosci jest, troche kanciasto i chyba w vrayu bys to lepiej zrobil;P pozdr
jakubm Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 Ania lampy na stolach na razie zostaly tylko wstawione do sceny, trza tylko nad nimi popracowac - dopracowac i bede w tedy myslal jak to ustawic.. poza tym jeszcze sie one nie swieca..odbicie z okienka.. chodzi ci o to co jes rzucone na sciane? co do cieni to dzieki, faktycznie sa nieco zbyt mocne... postaram sie cos z tym zrobic. hkropinski ogolnie wydaje mi sie ze tamte czasy byly kanciaste ;) wiec zbyt wiele oblych sprzetow nie bedzie.. vraya nie uzywam ale wciaz ucze sie FR nowe renderki dopiero kolo niedzieli.. dzieki za komentarze..
jakubm Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 taki malu upik.. regaly sa na razie tylko wstepnie wypelnione - w kazdym razie sa na pewno do poprawienia co o tym sadzicie ?.. takie pytanie, jak naprawic ten cien od maszynki pozdro
piksar Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 "takie pytanie, jak naprawic ten cien od maszynki" przestawić źródło swiatła maszynka - więcej detali potrzeba, śrubki obudowy(nity) opisy (wybrzuszone). zdejmowany panel przedni, uchwyty do przenoszenia, toż to sprzęt wojskowy, czarne ebonitowe gałki, nóżki metalowe
jakubm Napisano 23 Kwiecień 2006 Autor Napisano 23 Kwiecień 2006 na razie tyle... ;) swiatla na 2 planie nie brac pod uwage plan pracy jest taki ze bede sobie wolno cos tam skrobal. w tej maszynce jeszcze na bokach i calym tyle trza modelowac, pomniejsze elementy. generalnie zasada jest taka ze nie bede sie staral odwzorowywac modeli tamtych czasow, tylko w oparciu o nie bede tworzyl wlasne elementy, bryly, konstrukcje. itp itd wszystkim dzieki za komentarze i sugestie - kolejne tez bardzo chetnie :)
Conrad Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 Perspektywa mi nie leży, narazie az taki straszny i tajemniczy nie jest ;-) Stol wydaje sie byc niski a lampa nad nim za duza, ale reszta calkiem calkiem. Co to, jakis trajemniczy pokoj ala WorldW II ;-)
jakubm Napisano 23 Kwiecień 2006 Autor Napisano 23 Kwiecień 2006 takie male teksturowanie dla sprawdzenia co i jak.. nie wiem co sie stalo ze swiatlem, bo nic w nim nie kombinowalem, stol jest o wysokosci 80cm i owszem to ma byc cos ala WorldW II. PS: jak w poly wyciac kolo? bo sie z tym mecze i mecze.. ja robie tak ze rysuje normalne kolo, a potem je przysowam do obiektu, zamieniam obiekt na vertexy i tak tne.. ale czasem taka metoda nie wychodzi.. i w tedy musze robic boleona
hkropinski Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 co do kola to mozesz sprawdzic hape merge a co do tekstur to srednio glownie dla tego ze chyba nie stosujesz uvw?? pozdr
jakubm Napisano 25 Kwiecień 2006 Autor Napisano 25 Kwiecień 2006 taki maly upik.. moj pierwszy tutaj.. robiony na potrzeby innej sceny, ale ze jako 'speed' to sie chyba nadaje ;) ok 30min roboty, 5min na 'materialy' 2min na render hkropinski czy majac na mysli uvw miales na mysli uvw map? bo jak tak to masz racje.. na razie tego nie zrobilem ;) pozdro
jakubm Napisano 27 Kwiecień 2006 Autor Napisano 27 Kwiecień 2006 mam takie pytanie uzylem hape marge dla kola i zaczolem go extrudowac na poly, ale pojawia sie taki problem ze jak chce wepchnac to kolo do srodka obiektu to tego nie widac. poza tym jak wyrenderowalem ustrojstwo to powjawily sie czarne dziury, podczas gdy w oknach widokowych tego nie widac. oco chodzi?
Aust Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 Problemy banalne do rozwiązania wejdź na gg to ci pomoge będzie łatwiej.
ReflectVision Napisano 27 Kwiecień 2006 Napisano 27 Kwiecień 2006 gdzieniegdzie kanciato ale nie jest zle ;) pozdro i powodzenia w dalszej pracy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się