Napisano 27 Kwiecień 200618 l Ok wiec odnosnie maxwella 1.0 - jesli macie jakies pytania, tipsy i wskazówki lub poprostu chcecie sie popodnieca razem ze mną to zapraszam :) Visible to camera rules - długo na to czekałem :]
Napisano 27 Kwiecień 200618 l no hindus zapodawaj ! jak z predosciami ? no bo narazie to tylko ficzery pokazales szybko szybko :D
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor predkosci narazie ciezko powiedziec bo nic konkretnego poza boxami nie czesze - zobaczymy po nocy jak to sie będzie miało - narazie sprawdzam opcje mergowania mxi. Jak bedzie z resztą nie wiem - ostatnio siedziałem na becie wiec przyrost predkosci w porownaniu do bety jest naprawde duzy. Nie wiem tez jak znacząco wpływa multilight na czas - dopiero po nocy będe wiedział cos wiecej jak puszcze renderki.
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor Melduje z tego co widze po małych testach - mergowanie mxi działa bardzo dobrze. Tylko test. Najpierw render 7 min (pierwszy obrazek) potem wyłączam maxa, odpalam po pewnym czasie znowu, renderuje od nowa (tez 7min), łacze wyniki obu renderingów (drugi render = połaczone) Model to zasługa jednego z naszych wspaniałych userów - QBY - dzięki jeste Wielki :) można traktowac jako resume i nie potrzeba połaczenia między 2 pc zeby wyrenderowac cos w wiecej osób.
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Jeśli tu można zadawać pytania to się odważe Jak zrobić aby bitmapa emitowała światłem?? Wiem że musze dać materiał MXI Texture ale musze przekonwertować bitmapke do formatu .mxi ale niewiem jak to zrobić :( pomożecie??
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor start - uruchom - cmd w cmd wpisz : mxcl -d open image -> save to mxi Dzięki. Klicek był tak miły i zapodał mi model oli do testów - na noc puszcze zobaczymy jak z noisem jest ;) dzięki stary :) jak myslicie puszczac multi czy zwykłe - które chcemy sprwdzic :) ?
Napisano 27 Kwiecień 200618 l a ja jestem bardzo zawiedziony , 20 minut 640x480 cornel boxa zwyklego i nie ziarno a ryż :/
Napisano 27 Kwiecień 200618 l W sumie to się za dużo nie zmienilo, studio takie niewygodne jak było :/ niema w maxie materia editor'a, dodali te bonusy ale co z tego jak mi to zabardzo nie jest potrzebne
Napisano 27 Kwiecień 200618 l czyżby tylko Hindus miał nowego Maxwell'a? moze wykupil licencje na wlasnosc :D Georgas-->luknij na post hindusa jest mat. editor ;)
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor clip map działa tylko cza użyc mxm :) Teraz szukam tego cieniutkiego szkła - asg ale nic nie widac.
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Georgas-->luknij na post hindusa jest mat. editor ;) To taki żart ze strony Hindus'a co nie Hindus?? :>
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor musisz wybrac pod f10 w assign dla material editor maxwella i przez mxm tworzyc materialy.
Napisano 27 Kwiecień 200618 l musisz wybrac pod f10 w assign dla material editor maxwella i przez mxm tworzyc materialy. Ale jak tworzyć przez mxm ?? :| Sorry za te głupie pytanka ale dopiero zaczynam zabawe z maxwellem :) I niewiem czemu ale nie renderuje mi textur, wyalilem poprzednią wersje maxwella dawalem UVW Map ale dalej to samo, macie też taki problem??
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor nie soruj bo pisalem zeby zadawac pytania :) mam nadzieje ze wersja english moze byc. To create a MXM is easy. 1.Press M in 3d studio max 2. Choose Maxwell MXM in material/map browser. 3. Choose create new MXM material 4. Choose the name for your material 5. The new editor material will be openned 6. Create your material and save it 7. The preview will appear
Napisano 27 Kwiecień 200618 l zmienilem jpg na mxi wrzucam i nic zwykly bialy emiter swieci ? jakies sugestie ?
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor 20 minut z ml. Oczywiscie ze noise ale to tylko test. Z ml bądz bez po 20 minutach wyglada podobnei wiec nie wiem czy jest jakis sens renderowania bez niego - moze po dłuzszym czasie to wychodzi - olke puszcze na multi. aha do informacji : shader z przodu zawaliłęm robote i nie nałozyłem tego samego :) Podziekowania dla nielota za sliczny modelik do testów :) jak tylko skoncze z olką to zajme sie evo ;) dzieki ziom.
Napisano 27 Kwiecień 200618 l że nietylko ja mam problem z texturami Hindus zrobiłem jak pisze i nic nie widać Wow, extra wyszło, zarzucić render na noc to będzie pięknie
Napisano 27 Kwiecień 200618 l i teraz daj choose MXM material i wybierz któryś z x:/program files/nextlimit/maxwell/costammaterials
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor nielota model to normalka że nie może byc zle ;) a spróbuj wczytac którys z gotowych shaderów ? mie działa i na tym i na tym dziwne :| C:\Program Files\Next Limit\Maxwell\materials database\mxm files
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor hmm ale co z nimi jest nie tak ? mi renderuje jak widac w pierwszym poscie. trójkat - czekaj zaraz sie spytam tylko napisz czym sie objawia u ciebie.
Napisano 27 Kwiecień 200618 l dobra sluchajcie :) dwa problemy, pierwszy MXI/HDRI zmienilem jpg na mXI wrzucam przez MXI texture w maxie i nic bialy emiter jest tylko drugi problem, probowalem i nic - ClIPMAP Hindus mowil ze w MXM probowalem to nawet podgladu nie mialem w tym edytorze bo jaksi error wyskakiwal :D
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor clipmap - działa :] czekajcie. odpalcie material editor, mxm, nowy shader, bsdf - w transperency dajemy na load - np czarnobiała mapa tif , ok, refresh, save, refresh w material editor maxa i render.
Napisano 27 Kwiecień 200618 l hindus zaraz obadam, a gdzie texturke ?? ktorego slotu :) i co z tym MXI :)??
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor jaka teksturka ? z mxi sam mam problemy - czekam az victor odpowie. Jak znajde to wrzuce. dobra wiem jak teksturka zaraz tu wrzuce.
Napisano 27 Kwiecień 200618 l aha rozmumiem:) no a z ta texturke chodzi o to ze jak jeden shader wrzucasz do transimtance zeby obciol, a druga jako bitmpae na to :) xeav - jak ci dziala podziel sie z nami :D
Napisano 27 Kwiecień 200618 l włożyłem HDRI do background channel i było ją widać, ciemna bo ciemna ale była, to działa ;> chyba
Napisano 27 Kwiecień 200618 l A ja mam pytanko jak zrobić jeśli się da żeby było widać texturke w scenie jak robie shader w mxm??
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor trojkat odnosnie clipmap : nie wiem czy tak to działa ale chyba do reflectance 0 teksturke. http://www.absolutetextures.com/tree083.jpg http://www.absolutetextures.com/tree083a.jpg georgas : chyba do reflectance 0 teksturke niecała minuta :
Napisano 27 Kwiecień 200618 l sl 6 time 20 m multilight test http://rapidshare.de/files/19140135/maxwell_video.rar.html
Napisano 27 Kwiecień 200618 l Autor doszedłem(mxi) - tworzymy w edytorze materiałów mxm, edytujemy go: wywalamy bsdf dodajemy emiter i w nim : input zmieniamy na MXI dajemy na LOAD MXI wczytujemy plik mxi tak samo jak texture. Mxi tworzymy tak jak było pisane wczesniej w przypaku georgasa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto