Napisano 28 Kwiecień 200618 l Coś nad czym pracuje od tygodnia, do finiszu już niedaleko ale dopiero teraz pokazuje pierwszego wip'a :D
Napisano 29 Kwiecień 200618 l całość wygląda jak zabawka długości 20 cm .. cięzko coś zobaczyć z daleka :/ ale w oczy rzucają się fotele .. plastikowe. Auto w miare fajne tylko wiesz . drapieżniej wygląda ze zwężonym przodem .. oczywiście rozstaw kół się nie zmienia. Ale to w końcu "Roadster concept" Pozdrawiam
Napisano 29 Kwiecień 200618 l ciekawy koncept - ale mógłbys go pokazac bez materiałow i jeszcze siatke ?? POzdrawiam ;]
Napisano 29 Kwiecień 200618 l a co w tym jest złego ? :D kolor czy refleksy ? eee... i to i to... ale bardziej to...
Napisano 29 Kwiecień 200618 l Autor no oka oto wersje bez materiałów (pierwsze dwa również bez HYPERnurbs'a) i siateczki Pozdrawiam !
Napisano 29 Kwiecień 200618 l tarcze hamulcowe są wielkości koła od kombajnu, a lewarek skrzyni biegów - szpilki. cieniutko z proporcjami
Napisano 29 Kwiecień 200618 l Autor Przed ostatni render z tej serii jestem już przy końcu więc jak na razie będzie cisza a potem wrzucę całego finala mam nadzieję że uda mi się rozwiązać problem z GI jak na razie bez GI, 42 światła, soft shadows @dareg: postaram się to poprawić :) a teraz troszkę o autku: :::TDS Thunderbolt::: Typ nadwozia: roadster Silnik: V8 16V chłodzony powietrzem Pojemność: 4200ccm Moc: 230 KM/172Kw Masa: 726Kg Vmax 236Km/h, ograniczone fabrycznie Konstrukcja: budowa ramowa zawieszenie przednie: sprężyny H&K, amortyzatory olejowe, specjalnie zaprojektowany układ sterowania zawieszenie tył: Kolumny McPhersona, sprężyny hk, amortyzatory olejowe Układ hamowania: ceramiczne wentylowane tarcze, zaciski brembo
Napisano 30 Kwiecień 200618 l refleksje nadal zbyt mocne, niewiem czy potrzebne, materialy chromu slabiutki, i fotele...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto