3dsmaxman Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Witam :) Wczoraj cały boży dzień robiłem hełm rycerza, najpierw modelowanie, a potem UnwrapUVWs... I teraz chcę zrobić teksturkę do modelu w Photoshopie. Jak uzyskać obiekt rozłożony na siatkę? Z góry dzięki za pomoc.
hkropinski Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 wystarczy texporter ( poszukaj w googlach ), pozdrawiam
PAINbringer Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Jest jeszcze tradycyjny indiański sposób, o którym pamiętają tylko starsi : => PSD => ;) Pozdrawiam
3dsmaxman Napisano 1 Maj 2006 Autor Napisano 1 Maj 2006 Dzięki wielkie :) PAINbringer - też tak czasem robię, ale z innymi aplikacjami, choć w przypadku siatek na 200 poly nie jest to chyba najlepsze wyjście :]
piotrek Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Co wy mówicie? To w maxie nie można wyeksportować tej siatki z Unwrapa do PS? Przeciweż to musi być :/
Grimor Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 A nei da sie tego jakos zrobic za pomoca render to texture??:>
Ania Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 chyba w render do texture chodzi o co innego, ale nie wiem. texporter albo ta rzecz w max8 lepsze od printscreen, bo można ustawiać dowolną wielkość tekstury, dodatkowo są te kolory że potem widać gdzie objekt miał zgięcia.
streaker Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 materiał z wire i potem render to texture... chyba... Osobiście robie tak jak xeav pisze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się