Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :)

 

Wczoraj cały boży dzień robiłem hełm rycerza, najpierw modelowanie, a potem UnwrapUVWs... I teraz chcę zrobić teksturkę do modelu w Photoshopie. Jak uzyskać obiekt rozłożony na siatkę?

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki wielkie :)

 

PAINbringer - też tak czasem robię, ale z innymi aplikacjami, choć w przypadku siatek na 200 poly nie jest to chyba najlepsze wyjście :]

Napisano

chyba w render do texture chodzi o co innego, ale nie wiem.

texporter albo ta rzecz w max8 lepsze od printscreen, bo można ustawiać dowolną wielkość tekstury, dodatkowo są te kolory że potem widać gdzie objekt miał zgięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności