Jump to content

Rozkładanie obiektu na siatkę


3dsmaxman
 Share

Recommended Posts

Witam :)

 

Wczoraj cały boży dzień robiłem hełm rycerza, najpierw modelowanie, a potem UnwrapUVWs... I teraz chcę zrobić teksturkę do modelu w Photoshopie. Jak uzyskać obiekt rozłożony na siatkę?

 

Z góry dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

chyba w render do texture chodzi o co innego, ale nie wiem.

texporter albo ta rzecz w max8 lepsze od printscreen, bo można ustawiać dowolną wielkość tekstury, dodatkowo są te kolory że potem widać gdzie objekt miał zgięcia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy