Napisano 1 Maj 200619 l Witam :) Wczoraj cały boży dzień robiłem hełm rycerza, najpierw modelowanie, a potem UnwrapUVWs... I teraz chcę zrobić teksturkę do modelu w Photoshopie. Jak uzyskać obiekt rozłożony na siatkę? Z góry dzięki za pomoc.
Napisano 1 Maj 200619 l Jest jeszcze tradycyjny indiański sposób, o którym pamiętają tylko starsi : => PSD => ;) Pozdrawiam
Napisano 1 Maj 200619 l Autor Dzięki wielkie :) PAINbringer - też tak czasem robię, ale z innymi aplikacjami, choć w przypadku siatek na 200 poly nie jest to chyba najlepsze wyjście :]
Napisano 1 Maj 200619 l Co wy mówicie? To w maxie nie można wyeksportować tej siatki z Unwrapa do PS? Przeciweż to musi być :/
Napisano 1 Maj 200619 l chyba w render do texture chodzi o co innego, ale nie wiem. texporter albo ta rzecz w max8 lepsze od printscreen, bo można ustawiać dowolną wielkość tekstury, dodatkowo są te kolory że potem widać gdzie objekt miał zgięcia.
Napisano 1 Maj 200619 l materiał z wire i potem render to texture... chyba... Osobiście robie tak jak xeav pisze...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto