Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam :)

 

Wczoraj cały boży dzień robiłem hełm rycerza, najpierw modelowanie, a potem UnwrapUVWs... I teraz chcę zrobić teksturkę do modelu w Photoshopie. Jak uzyskać obiekt rozłożony na siatkę?

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie :)

 

PAINbringer - też tak czasem robię, ale z innymi aplikacjami, choć w przypadku siatek na 200 poly nie jest to chyba najlepsze wyjście :]

Napisano

Co wy mówicie?

To w maxie nie można wyeksportować tej siatki z Unwrapa do PS?

Przeciweż to musi być :/

Napisano

chyba w render do texture chodzi o co innego, ale nie wiem.

texporter albo ta rzecz w max8 lepsze od printscreen, bo można ustawiać dowolną wielkość tekstury, dodatkowo są te kolory że potem widać gdzie objekt miał zgięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności