polon Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 zrobilem sobie puszke zykłą taką puszke zwykłą. A chcialbym zanimować chcialbym zeby puszka ta ów się zgniatała się. Rozumiem że to zupełnie nie chodzi o to zebym edytował vertexy w kazdej klatce tylko to penie jakis skrypt by musial bys skrypt jakis. Ktos sie spotkał z podobną potrzebą zaznajomienia się zpisaniem czegoś podobnego? Czy jest ktoś kto coś takiego może już pisał i napisał, lub coś podobnego albo nawet nie podobnego tylko popreostu jakiś skrypt i chcialby napisać jak sie do tego zabrał
naeq Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 yy, dziwnie napsiane no ale ok... moze to ja porpstu czytac nie umiem ;P a nie chodzi raczej o skrypt tylko o Reactora :)) syetem fizyki i innych, cóż, najlepszy sposobem jest własnie zorbienie odpowiedniej Geometrii i zianimowanie jej, no ale jak chcesz baiwć się inaczej to możesz do tegu użyć Reactora, można takie coś zorbić lecz to juz trudniejsza sprawa... poczyaj sobie w 3dmaxie Tutoriale, tam zapoznasz sie z Reaqctorem( by Havok Technology :d ) i zrozumiesz o co chodzi :)) pozdro
Gość jagi Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 O qrde jak zacząłem czytać to co napisał polon to miałem dziwne wrażenie, że się powtarzam w słowach :P. Ludzie czy wy juz po polsku pisać nie umiecie? :) Co do pytania, to zależy o jakie zgniatanie Ci chodzi, bo jeśli masz na myśli zgniatanie w pionie, to można to w bardzo prosty sposób zrobić dodając modyfikator Noise na zgniataną część puszki, plus przesuwać górną cześć puszki ku dołowi... Nie probowałem tego w praktyce, ale chyba powinno dać prawidłowy rezultat... Pozdrawiam Jagi
streaker Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 Reactorem chyba takiego czegoś nie zrobisz, pomysł jagi'ego wydaje się sensowny, ale nic chyba nie zastąpi pod względem jakości ręcznej roboty na podstawie referencji i morfingu (ale to juz zależy od tego do czego ci jest ta animacja potrzebna)
polon Napisano 6 Maj 2006 Autor Napisano 6 Maj 2006 Wypłynąłem na suchego przestwór oceanu Wóz nuża się w zieloność i jak łódka brodzi.... Skąd wracają Litwini?... A to czyli reactor jest, to teraz wiem przynajmniej o czym szukać...
vv3k70r Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 a ja wiem jak, zrob w niej helpersy i popodlaczaj te vertexy co trzeba uzywajac: mesh select (poly select czy co tam chcesz) Xform linkXform i do heleprsa :) i tak dla kazdej grupy i bedzie cacy
Gość jagi Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 http://jagi.lcs.net.pl/puszka.avi - taki mały teścik, może nie jest to szczyt marzeń ale do prostych zastosowań może być :P. Jednak fakt faktem, że morfing na podstawie referek dałby najlepsze rezultaty...
Gość jagi Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Noise + Twist + FFD + Melt :). Właściwie mogłoby się obejść bez Melt'a i Twist'a ale wydaje mi się, że tak jest realistyczniej :P. Nie chce mi się opisywać ustawień dlatego zamieszczam scenke z max'a -> http://jagi.lcs.net.pl/puszka.max
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się