Napisano 6 Maj 200619 l zrobilem sobie puszke zykłą taką puszke zwykłą. A chcialbym zanimować chcialbym zeby puszka ta ów się zgniatała się. Rozumiem że to zupełnie nie chodzi o to zebym edytował vertexy w kazdej klatce tylko to penie jakis skrypt by musial bys skrypt jakis. Ktos sie spotkał z podobną potrzebą zaznajomienia się zpisaniem czegoś podobnego? Czy jest ktoś kto coś takiego może już pisał i napisał, lub coś podobnego albo nawet nie podobnego tylko popreostu jakiś skrypt i chcialby napisać jak sie do tego zabrał
Napisano 6 Maj 200619 l yy, dziwnie napsiane no ale ok... moze to ja porpstu czytac nie umiem ;P a nie chodzi raczej o skrypt tylko o Reactora :)) syetem fizyki i innych, cóż, najlepszy sposobem jest własnie zorbienie odpowiedniej Geometrii i zianimowanie jej, no ale jak chcesz baiwć się inaczej to możesz do tegu użyć Reactora, można takie coś zorbić lecz to juz trudniejsza sprawa... poczyaj sobie w 3dmaxie Tutoriale, tam zapoznasz sie z Reaqctorem( by Havok Technology :d ) i zrozumiesz o co chodzi :)) pozdro
Napisano 6 Maj 200619 l O qrde jak zacząłem czytać to co napisał polon to miałem dziwne wrażenie, że się powtarzam w słowach :P. Ludzie czy wy juz po polsku pisać nie umiecie? :) Co do pytania, to zależy o jakie zgniatanie Ci chodzi, bo jeśli masz na myśli zgniatanie w pionie, to można to w bardzo prosty sposób zrobić dodając modyfikator Noise na zgniataną część puszki, plus przesuwać górną cześć puszki ku dołowi... Nie probowałem tego w praktyce, ale chyba powinno dać prawidłowy rezultat... Pozdrawiam Jagi
Napisano 6 Maj 200619 l Reactorem chyba takiego czegoś nie zrobisz, pomysł jagi'ego wydaje się sensowny, ale nic chyba nie zastąpi pod względem jakości ręcznej roboty na podstawie referencji i morfingu (ale to juz zależy od tego do czego ci jest ta animacja potrzebna)
Napisano 6 Maj 200619 l Autor Wypłynąłem na suchego przestwór oceanu Wóz nuża się w zieloność i jak łódka brodzi.... Skąd wracają Litwini?... A to czyli reactor jest, to teraz wiem przynajmniej o czym szukać...
Napisano 6 Maj 200619 l a ja wiem jak, zrob w niej helpersy i popodlaczaj te vertexy co trzeba uzywajac: mesh select (poly select czy co tam chcesz) Xform linkXform i do heleprsa :) i tak dla kazdej grupy i bedzie cacy
Napisano 6 Maj 200619 l http://jagi.lcs.net.pl/puszka.avi - taki mały teścik, może nie jest to szczyt marzeń ale do prostych zastosowań może być :P. Jednak fakt faktem, że morfing na podstawie referek dałby najlepsze rezultaty...
Napisano 7 Maj 200619 l Noise + Twist + FFD + Melt :). Właściwie mogłoby się obejść bez Melt'a i Twist'a ale wydaje mi się, że tak jest realistyczniej :P. Nie chce mi się opisywać ustawień dlatego zamieszczam scenke z max'a -> http://jagi.lcs.net.pl/puszka.max
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto