Gość kebab Napisano 9 Maj 2006 Share Napisano 9 Maj 2006 No wiec jestem poczatkujacy. Chcialbym sie dowiedziec jak: -wycinac kawalki bryl czy figur(ktore juz wymodelowalem) I otrzymac takie cos.. http://img385.imageshack.us/my.php?image=kosiu0037tf.jpg Sorki za jakosc. Z gory dziekuje;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 9 Maj 2006 Share Napisano 9 Maj 2006 jaki soft ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 9 Maj 2006 Share Napisano 9 Maj 2006 moze nie zrozumiałem ... chcesz zeby ci powiedziec jak zrobić takie cos jak masz na zdjęciu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 9 Maj 2006 Share Napisano 9 Maj 2006 zaznaczasz poligony do wycięcia i detach, pozdarwiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kebab Napisano 9 Maj 2006 Share Napisano 9 Maj 2006 No tak zapomnialem napisac. Potrzebuje to zrobic w 3d max ver. 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 9 Maj 2006 Share Napisano 9 Maj 2006 no to ci odpowiedź napisalem 25 muinut temu:/... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 9 Maj 2006 Share Napisano 9 Maj 2006 Do wyciania jest funkcja boolean ukryta w create comound objects, ale takiego kształtu się nią nie robi. To się robi ręcznie bez wycinania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość jagi Napisano 9 Maj 2006 Share Napisano 9 Maj 2006 Najlepiej Box Modeling + Mesh Smooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 10 Maj 2006 Share Napisano 10 Maj 2006 Hm... W sumie to nie wiem, jak wyglada ten obiekt, z którego chcesz wycinać...:/ Może źle zrozumiałem problem ale...: ...Ja bym wymodelował z walca -> edit.poly. wyrzucił połowę(patrząc z góry) polygonów, zastosował mirror instance. I modelowanie z wyrzucaniem polygonów. Na koniec shell modyfikator i styka chyba, ew meshsmooth jesli ma byc to nie kanciaste. Nie wiem czy pomogłem, sija... spać dalej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi