Napisano 9 Maj 200619 l No wiec jestem poczatkujacy. Chcialbym sie dowiedziec jak: -wycinac kawalki bryl czy figur(ktore juz wymodelowalem) I otrzymac takie cos.. http://img385.imageshack.us/my.php?image=kosiu0037tf.jpg Sorki za jakosc. Z gory dziekuje;]
Napisano 9 Maj 200619 l moze nie zrozumiałem ... chcesz zeby ci powiedziec jak zrobić takie cos jak masz na zdjęciu ?
Napisano 9 Maj 200619 l Do wyciania jest funkcja boolean ukryta w create comound objects, ale takiego kształtu się nią nie robi. To się robi ręcznie bez wycinania.
Napisano 10 Maj 200619 l Hm... W sumie to nie wiem, jak wyglada ten obiekt, z którego chcesz wycinać...:/ Może źle zrozumiałem problem ale...: ...Ja bym wymodelował z walca -> edit.poly. wyrzucił połowę(patrząc z góry) polygonów, zastosował mirror instance. I modelowanie z wyrzucaniem polygonów. Na koniec shell modyfikator i styka chyba, ew meshsmooth jesli ma byc to nie kanciaste. Nie wiem czy pomogłem, sija... spać dalej....