Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No wiec jestem poczatkujacy. Chcialbym sie dowiedziec jak:

 

-wycinac kawalki bryl czy figur(ktore juz wymodelowalem)

 

I otrzymac takie cos..

http://img385.imageshack.us/my.php?image=kosiu0037tf.jpg

 

Sorki za jakosc.

Z gory dziekuje;]

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moze nie zrozumiałem ... chcesz zeby ci powiedziec jak zrobić takie cos jak masz na zdjęciu ?

Napisano

No tak zapomnialem napisac.

Potrzebuje to zrobic w 3d max ver. 7

Napisano

Do wyciania jest funkcja boolean ukryta w create comound objects, ale takiego kształtu się nią nie robi. To się robi ręcznie bez wycinania.

Napisano

Najlepiej Box Modeling + Mesh Smooth

Napisano

Hm... W sumie to nie wiem, jak wyglada ten obiekt, z którego chcesz wycinać...:/ Może źle zrozumiałem problem ale...:

...Ja bym wymodelował z walca -> edit.poly. wyrzucił połowę(patrząc z góry) polygonów, zastosował mirror instance. I modelowanie z wyrzucaniem polygonów. Na koniec shell modyfikator i styka chyba, ew meshsmooth jesli ma byc to nie kanciaste. Nie wiem czy pomogłem, sija... spać dalej....

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności