Napisano 27 Październik 200321 l Autor Nawet nie wiesz jak bardzo chciałbym skończyć tego mustanga. Ostatnio się trochę zmobilizowałem i praca idzie mi całkiem sprawnie. Pozostaje jedynie zrobić tło (praca w toku), mgiełkę za samochodem (już praktycznie jest skończona) oraz ogień z rur wydechowych. Potem już tylko render z motion blurem, retusz i... koniec :) Chwila przerwy i zabieram się za kolejną pracę. Może tym razem animację...
Napisano 28 Październik 200321 l Autor Mały update. Dodałem tło, które mi delikatnie mówiąc nie wyszło. Będę je robić od nowa. Doszły również konie. W ostatecznej wersji zmieni się trochę ich ustawienie w scenie. ps. bez GI z retuszem na szybko :)
Napisano 28 Październik 200321 l geeeeeeeeeeeeeeeeeeeez :o:o:o człowieku, no... ten... brak mi słów !! tylko tych koni chyba się trochę za dużo namnożyło :) [piwo]
Napisano 28 Październik 200321 l piknie piknie, jak zwykle myusialem sie schylic po szczeke, mustang wyglada odjazdowo z tym mblurem... dodalbym za nim \"pare\" wodna z pod kół.... i kierowce :) ps. moja pierwsza mysl rowniez byla taka ze koni za duzo ale one naprawde biegaja stadami wiec jest ok... jest rowniez mokro wiec nie wzbijaja tuman kurzu :( >jak zwykle SUPER
Napisano 28 Październik 200321 l Cudo. Tylko te konie troche sztywne. I cos nie pasi mi oswietlenie. Ale i tak cudo. Bo cuda mają to do siebie, że nie muszą być idealne. Ale tobie niewiele brakuje, wiec włóż w to jeszcze troche roboty:D Pozdrawiam, kozioo PS. Prosze o render 1280x1024 [rotfl2]
Napisano 28 Październik 200321 l no to teraz prosimy w 1024x768:D Pracka fajna tylko jakos nie pasuje mi blur na koniach i po prawej stronie kadru tlo sie prawie nie rozmywa.
Napisano 28 Październik 200321 l mi tam wystarczy skromne 1024x768 :D *edit* hehe, Blood-brother, wyprzedziłeś mnie :P;)
Napisano 28 Październik 200321 l Autor To jeszcze nie koniec. Jest to powiedzmy wersja alfa. Jeśli chodzi o rozmiar rendera to finalna wersja będzie miała 1024*768. Proszę wytykać mi bezlitośnie wszystkie błędy. Będę starał się je poprawiać.
Napisano 28 Październik 200321 l Autor blood_brother: Blur jest na 100% dobry. Robiłem go metodą multipass także jest to maksymalna jakość jaką mogę osiągnąć. Jedyne, co mogę zrobić to go zwiększyć z tym, że wtedy obrazek może stać się za bardzo rozmyty. PS. Wielkie dzięki za odpowiedzi [soczek]. Ledwo co umieściłem rendera a już tyle komentarzy się pojawiło.
Napisano 28 Październik 200321 l hmmm :) skoro juz pytasz, to raczej nie jest wada :) ale wydaje mi sie, ze swiatla w samochodzie powinny byc wlaczone przy tej pogodzie
Napisano 28 Październik 200321 l o jeszcze sie przyczepie do tego czegos spod kol nie wiem co to mialo byc ale teraz stanowczo jest to dym
Napisano 28 Październik 200321 l Autor \"i co z tymi kierunkowskazami ????\" Nie wiem :D \"To coś z pod kół\" postaram się poprawić, bo rzeczywiście nie wygląda to najlepiej.
Napisano 28 Październik 200321 l Super troche konik jeden tak sobie , ale modzio !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam
Napisano 28 Październik 200321 l teraz zauwazylem, nie wiem czy to jest wina moje monitora czy nie, ale asfalt na pierwszym planie jest taki jakis strrrasznie ziarnisty. I jeszcze te konie maja takie nie naturalne postawy jakby mieli je przykleic na podstawki i zaczac sprzedawac w sklepach z pamiatkami Pozdro[piwo]
Napisano 28 Październik 200321 l Autor Niestety nieprędko pokaże się następny update. Muszę całą sprawę przemyśleć od nowa. Termin ukończenia pracy przesuwam na czas bliżej nieokreślony. ps. Wielkie dzięki blood_brother!! Asfalt na pierwszym planie jest ziarnisty dlatego, że dałem za mało sampli w multipass. W ostatecznej wersji będzie ich dwa razy więcej, także wszystko powinno być idealnie zblurowane.
Napisano 29 Październik 200321 l juz chyb awiem co jest z tymi konmi - one wygladaja jakby klusowaly a nie galopowaly, i to pewni esie gryzie z pedzacym samochodem, pomysl ze swiatlami jest dobry, a blur tak wlasnie powinien wygladac, zwroccie uwage ze to co widac z prawe strony jest duzo bardziej oddalone od camery wiec to co pokazal batou jest jak najbardziej poprawnym fizycznie zjawiskiem nie poddawaj sie, jest super... pozdrawiam
Napisano 29 Październik 200321 l teraz sie jeszcze przyjrzalem to wlasciwie tego tlumu koni wogole nie widac tylko widac czarna plame. Batou nie martw sie jezeli tego projektu nie skonczysz to znajdzie sie kilka osob ktore chetnie pojada do ciebie i cie zmusza do tego. Ja bede pierwszy mam nie daleko.:D pozdro[piwo]
Napisano 29 Październik 200321 l Autor Nie mam wcale zamiaru się poddawać. Zbyt wiele pracy włożyłem w tą grafikę żeby jej teraz nie ukończyć. Muszę jedynie sobie wszystko na spokojnie od nowa przemyśleć. Jeśli chodzi o konie to koncepcja miała być taka, że one wyłaniają się z mroku. Dlatego część stada po prawej stronie jest bardzo mało wyraźna. Gdyby było inaczej to fordzik przestałby być głównym tematem obrazka.
Napisano 29 Październik 200321 l jak dla mnie \"fordzik\" bedzie zawsze glownym tematem tej pracy cokolwiek bys tam nie wstawil innego :) chyba ze innego \"fordzika\" :) ps shelby mustang gt500 1967 jest de best :D w ogole lubie stare amerykany...
Napisano 29 Październik 200321 l Sliczne tylko niebo bym dal inne, takie bardziej rozowawe, no i odblaski na samochodzie tesz takie... A tak wogole to moze daj tylko jednego konia bedzie bardziej wymowny, taki pojedynek 1 na 1
Napisano 30 Październik 200321 l Autor Kolejny render dla zabawy. Tym razem wygląda to jak makieta, ale i tak efekt jest lepszy niż poprzedni obrazek z końmi. Przy okazji wypróbowałem sobie mojego nowego plugina Xdof. Polecam!! Aktualnie eksperymentuje z tłem. Pierwsze testy nieba stworzonego w maya5 (fluidy) umieszczę jutro, o ile nic mi nie wypadnie. A górki . no cóż chyba będę się musiał przeprosić z Brycem [lol2].
Napisano 30 Październik 200321 l No tak wszystko pieknie ale: - trawa dziwnie wchodzi na jezdnie (nie chodzi mi oto ze wogole wchodzi tylko sie tak \"wcina\" w nia. - te duze kamienie strasznie nie pauja (pod wzgledem materialu, wyglada jak ze swiata roztoczy:D)(teraz dopiero to widac) - jednak wszystkie kamienie tak wygladaja - teraz to juz koniecznie musisz polaczyc polowki - trawa jakos plasko wyglada - wogole cale pobocze dziwnie wyglada. moze dlatego ze tam nie ma ma cieni albo jestem slepy. Pozdro[piwo]
Napisano 30 Październik 200321 l Autor Trawa jest płaska, ponieważ to zwykłe cząsteczki. Cienie są. Musisz mi uwierzyć na słowo. Połówki połączę dopiero przed ostatecznym renderem. Pobocze wyszło sztucznie dlatego, że było ono tworzone pod inne ujęcie z dodatkowo włączonym m.blurem. Jak widać nie sprawdza się ono w ujęciach z góry. A oto renderek chmur prosto z maya5:
Napisano 30 Październik 200321 l zapomnialem. samo ujecie samochodu z droga fajnie ci wyszlo. pozdro[piwo]
Napisano 30 Październik 200321 l Autor Żeby potem nie było, że kogoś oszukuję. Chmurki, które pokazałem są jednym z przykładowych ustawień fluidów, także to nie ja je stworzyłem. Chciałem jedynie pokazać co można zrobić przy pomocy maya5. Teraz muszę jedynie tak pozmieniać opcję , żeby niebo wyglądało tak jak sobie je wyobrażam.
Napisano 31 Październik 200321 l a ja sie zgadzam z moimi oczami :P że niewidze kierowcy ;) i że środek to deska roździelcza i kierownica ale jak bedzie to ujecie z boku to akurat niewidać ;) niepisze że mi sie podoba bo ile sie można powtarzać :] [piwo]
Napisano 31 Październik 200321 l a ja mam takie pytanko. czy te swiatle wewnterzne z przodu to maja tak wystawac???? Pozdro[piwo]
Napisano 31 Październik 200321 l Autor Loozack : Zgadzam się z wami. Sikham : Kierowca najprawdopodobniej będzie. blood_brother : Wydaje mi się, że światła są zrobione poprawnie. I renderek, którego zrobiłem chyba tylko dlatego, żeby pokazać wam... jak bardzo niedopracowany jest jeszcze tył :P.
Napisano 31 Październik 200321 l co tu duzo mowic.. swietnie, mi sie dotychcasowa praca bardzo podoba..
Napisano 1 Listopad 200321 l :o:o:o dokładnie zgadzam się z gothamem...świetna praca...świetny model i teraz w jakiej pozycji go nie ustawisz to i tak będzie super :D pozdrawiam :)
Napisano 1 Listopad 200321 l jak pierwszy raz zobaczylem ostatniego rendera to myslalem na poczatku ze to jest referka, hehe...pikne poprostu:D
Napisano 1 Listopad 200321 l tym razem się przygotowałem i jak wchodziłem na twój topic to sobie przywiązałem szczęke do uszu :) ale nie pomyślałem, że mi szczęka odpadnie razem z nimi :D no cóż, następnym razem się lepiej przygotuje :) Batou !! co ty chcesz od tego tyłu ???? wydaje mi się, że jedyne niedopracowane miejsce to spód auta... chociaż może się mylę [hmmm] trzymaj się [piwo]
Napisano 1 Listopad 200321 l :o:o:o:o:o eeee? dobra chyba sie wezme za szachy albo cos innego bo jak widze ta prace to mi szczena opada :):):D
Napisano 1 Listopad 200321 l jeszcze sie przyczepie ze jak tylna szyba wchodzi na dach to tam jest jakos dziwnie plasko. Pozdro[piwo]
Napisano 1 Listopad 200321 l yyy... a ja wróce chyba do robienia boxów i ustawiania ich na płaszczyźnie. Po prostu miodzio!:) ps. Co ty chcesz od tego tyłu??
Napisano 1 Listopad 200321 l a ja mam takie pytanko...Batou czy ja ślepy jestem czy ja nie widze wydechu??:(
Napisano 1 Listopad 200321 l Autor Phantom : W złym miejscu ich szukasz :). Rury wydechowe są pobokach. Najśmieszniejsze jest jednak to, że po przeczytaniu twojego komentarza pomyślałem sobie: Rzeczywiście! Zapomniałem zrobić wydechu [lol2]. Gdyby nie Bobby_digital to zaraz usiadł bym do maksa i dorobił mu dwie rury z tyłu. Tak to jest kiedy tyle się siedzi nad jednym modelem.
Napisano 1 Listopad 200321 l hehehe model super wykonanie tez . Tez chcem tak umiec :D ale moze kiedys....
Napisano 1 Listopad 200321 l Batou niewiem jak ty to robisz ale normalnie to wyglonda jak bys wyszedł na dwór i zrobił zdjęcie prawdziwemu mustangowi normalnie ten samochód ktury ty zrobiłes to normalnie mnie rzołozył na łopatki pozdrawiam i czymaj tak dalej nara
Napisano 11 Listopad 200321 l Autor Dziś po długiej przerwie usiadłem do maksa i zrobiłem mojemu mustangowi mokre nadwozie. Ponieważ, tak jak już wcześniej pokazałem, samochód będzie jechał z dość durzą prędkością, zrobiłem mu lekko rozmazujące się kropelki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto