SWRSC Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Witam, prezentuje już dosyć starą prackę, ale na nowo przerenderowaną: link do hi-res: http://img105.imageshack.us/img105/3369/hzakopanelarge0fr.jpg link do "czystego" rendera: http://img105.imageshack.us/img105/7015/render5hp.jpg Pozdrawiam 1
tweety Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 wyrzuć tych ludzi i popracuj nad otoczeniem (zwłaszcza pierwszy plan). budynek sam w sobie jest pikny (technicznie też) ale prezentacja nie powala :/ pozdrawiam
SWRSC Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 właśnie mam kłopoty z prezentacją :/ zadko robie takie rzeczy, licze na waszą pomoc
@seba@ Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Sam budynek wyszedl pardzo ladnie i realistycznie, otoczenie do wymiany - psuje calosc.
Gość obo Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Naprawde ekstra budynek :) A co do otoczenia - co to jest to szaro-niebieskie?? Tylko to trzeba moim zdaniem wymienić, zrobić jakiś asfalt, jakieś białe pasy, może miejsca parkingowe??
javor Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 hotel bardzo ładny trawka dziwna ale ujdzie asfalt i chodnik tragiczny ... dlaczego te krawężniki są takie kanciaste ?? texture asfaltu wymień na inną i może dodaj jakieś pasy albo ciemniejsze ślady opon po środku
tweety Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 zmień kolorystykę jezdni i jej texturę. winna być prawie czarna (najlepiej z jakimiś pasami). inny wariant to kostka-puzzle albo zwykła brukówka. mogła by się nieźle skomponować z cegłami budynku.
Maceo Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 hotel: 3.5/6 render 4/6 render po obróbce 5/6 jakość w odbiorze całości: 3/6 ludzie i ulica to dno w porównaniu z resztą. bardzo psują wszystko. sa nie w klimacie. budyn bardzo fajnie wyszedł i ładnie się sprzedaje, ale reszta go psuje bardzo. odcinają się. spróbuj chociaż zrobić je odcieniowo i kolorystycznie, żeby się trzymały. albo najlepiej pobaw się i przedstaw ich trochę bardziej graficznie. nie bój się przenikania, przezroczystości, wypełnien i innych takich... z resztą tak jak mawiają niektórzy prowadzący od nas: fotorealizm był modny 10 lat temu ;) (ale i tak 70% lubi jak jest po prostu "ładnie" ;) )
maciekG Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 z resztą tak jak mawiają niektórzy prowadzący od nas: fotorealizm był modny 10 lat temu ;) (ale i tak 70% lubi jak jest po prostu "ładnie" ;) ) niestety ci prowadzacy rzadko kiedy sa inwestorami :) a to jednak dla nich sie robi wizk.. co do otoczenia to trawa jest chyba nie w skali, ciut za duza, i sie tak dziwnie konczy prostą krechą, ludzie sa sztuczni chyba dlatego ze maja na sobie zupelnie inne swiatlo niz reszta sceny, trzeba by ich przemalowac a sam budynek, zwlaszcza po szopie, super, jedynie szkla nie jestem pewien, ale moze takie mialo byc pzdr
khazell Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 cześć żeby się nie powtarzać (z zgadzam się z przedmówcami) dodam tylko od siebie: - zrób krawężnik bo widać błędne mapowanie - wydaje mi się że odbicie jest zbyt dosłowne szczególnie razi mnie to drzewko - co z rynnami? - jeśli chodzi o drogę to można dokładać też jakieś spływy lub studzienki zawsze to jakieś uszczegółowienie pozdrwiam
maciekG Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 - co z rynnami? = żarcik ? :) ze studzienkami tez bym nie przesadzal fakt one by byly, ale IMO nie warto ich pokazywac, wrecz przeciwnie
boba Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 ludzie.. czyscie wszyscy powariowali? skoro to wizka dla klienta to kiego licha przyczepiacie sie do zlego mapowania kraweznika? ktos to zauwazy???? chyba chodzi o pokazanie budynku! i ew zaznaczenie jak siedzi w otoczeniu.. chyba lepiej chwilke wiecej posciecic na sam projekt niz na meczenie wizki i dodawanie studzienek.. ktore tylko unieczytelnia odbior budynku... a co do kostki klepsydry.. to wole juz ten asfalt.. ;) ..a co do samego hotelu.. moze byc, ale bym chetnie zobaczył jakies ujęcie prezetujące wejscie.. bo tutaj strasznie ciemno w wejsciu i niezapraszająco jkaoś wyszło.. pozdro!
piksar Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 budynek prawie jak foto, ludzie nie pasują - powodzenia
khazell Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 tak sobie myślę że jeśli ktoś tak jak SWRSC pokazuje nam wizkę która jest całkiem niczego, ale psuje efekt wykończeniem typu asfalt czy krawężnik (które to moim zdaniem dużo bardziej unieczytelniają odbiór budynku) no to wybacz panie boba ale sądzę że pokazanie większego realizmu jest tu tylko dopełniem całokształtu, szczególnie jeśli ktoś pokazuje wyższy od przeciętnego poziom przedstawinia budynku. a z tym czasem to bez przesady bo to kwestia góra jednej godzinki. a jeśli chodzi o takie błędy jak mapowanie to przy dużych rozdzielczościach rzucają się takie szczegóły w oczy (zupełnie nie potrzebnie). wychodzę z założenia że jeśli już zabierasz się za robienie wizualek (czy też czego kolwiek innego)to rób to porządnie od początku do końca.
Lis Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 Eeee. tam tą poprzednią wersję miałeś lepszą. :-) Ps. Zna ktoś jakąś kolekcję modeli low-poly to wizualizacji. Mam całą kolekcje samochodów tego typy ale ciekawe czy ludzie też są??
Hindus Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 Model budynku daje rade ale np podjazd i trawa już nie, tak samo jest z chodnikiem na którym w jednym miejscu idze krzywo tekstura, tekstura na podjezdzie do wymiany, bump też, załamuje sie cś w połowie. Tekstura cegły w przeliczeniu na rozmiary okien jest strasznei duża - sprawa wrażenie pustaków - 5 rzędów cegieł na wysokosc okna ? Bawiłes sie w maxwellu dlaczego tego nie renderowałes w mw ? pozdrawiam.
boba Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 Tekstura cegły w przeliczeniu na rozmiary okien jest strasznei duża - sprawa wrażenie pustaków - 5 rzędów cegieł na wysokosc okna ? ..jakie cegły? bo moim zdaniem to to juz szybciej wyglada na jakas kamienna okładzina niz cegłe.. ale pwnie sie myle.. bo realizm jest najwazniejszy i brak krawznika dyskwalifikuje obrazek - gdybym byl inwestorem od razu bym powiedzial ze nie ma co rozmawiac o hotelu bo przecie nawet krawezniki sa niezrobione ;) pozdro!
tweety Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 boba: strasznie marudzisz. nikt nie czepia się realizmu, ale pewnych nideoskonalości w projekcie. pokazując pracę na forum nie liczy się opinia inwestora ale nasza, jako "speców" od takich drobnych dupereli przeszkadzających w odbiorze. Pozdrawiam
Hindus Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 w takim razie do kamiennej okładziny jeszcze daleka droga.
boba Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 być moze daleka. ale bliżej do okłądziny niz do cegieł ;) ..jesli chodzi o 'wizki' to troche chyba inaczej rozumiemy pojęcie wizka - bo trzeba rozgraniczyc wizke 'hajendową' dla super bogatego klienta, dla którego warto poświęcić czas/kase na extra obrazek.. oraz na wizke 'codzienna' ktora ma pokazac przestrzen.. pomysł, bryłe itepe - jesli tutaj prezentowana wizka jest z najwyzszej polki i jest jakas tam finalna powiedzmy to zgadzam sie, sa tam pewne niedorobki.. i jesli SWRSC specjalizujesz sie wylacznie w robieniu wizek to słąbo wyszło, jesli jednak to tylko jedna z koncepcji tego hotelu.. to serio poiom az za wysoki.. bo przeciez jutro wszystko sie pozmnienia i nie ma sensu tracic czas na krwezniki skoro trza bryle zmienic ;) pozdro.. mam nadizeje ze juz wiecie o co mi chodziło ;) pozdro!
SWRSC Napisano 21 Maj 2006 Autor Napisano 21 Maj 2006 ludzie.. czyscie wszyscy powariowali? skoro to wizka dla klienta to kiego licha przyczepiacie sie do zlego mapowania kraweznika? ktos to zauwazy???? chyba chodzi o pokazanie budynku! i ew zaznaczenie jak siedzi w otoczeniu.. chyba lepiej chwilke wiecej posciecic na sam projekt niz na meczenie wizki i dodawanie studzienek.. ktore tylko unieczytelnia odbior budynku... No chyba jedyny tutaj, który wie o co chodzi :) Dla klienta poszla jeszcze gorsza wersja, gdyż było naprawde mało czasu na wykonanie tego. Tak jak mówisz - bardziej chodzi o pokazanie bryły. Dopiero teraz zacząłem bawić się tą scenę, przerenderowałem ją z innymi ustawieniami dla poprawienia fotorealistyczności. Uczę się exteriorów dopiero, dlatego zamieszczam tutaj pracke dla krytyki. wychodzę z założenia że jeśli już zabierasz się za robienie wizualek (czy też czego kolwiek innego)to rób to porządnie od początku do końca. Jak widzisz wypowiedź wyżej czasami się nie da - albo praca komercyjna, albo człowiek dopiero się uczy. załamuje sie cś w połowie. Tekstura cegły w przeliczeniu na rozmiary okien jest strasznei duża - sprawa wrażenie pustaków - 5 rzędów cegieł na wysokosc okna ? Te załamanie to wjazd pod budynek (parking), to nie cegła, tylko taki kamień piaskowy, rozmiarowo jest odpowiedni. gdybym byl inwestorem od razu bym powiedzial ze nie ma co rozmawiac o hotelu bo przecie nawet krawezniki sa niezrobione LOL :) do ostatniego Twojego postu: Klient chciał wizke tylko dla ukazania bryły obiektu / nie specjalizuje się wyłącznie w wizkach a już najbardziej nie w exterior - dopiero z nimi zaczynam. Tweety ostatni post: Dloatego zamieścilem ;) Hindus: Ja chyba nie lubie tego maxwella, za moło trzeba się bawić renderem żeby uzyskać ładny efekt :D a ja lubie się "pobawić"
rly Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Stary jak nie masz czasu to nie rob wkurza mnie tlumaczenie ze sie nie mailo czasu na cos.Pozostaje ci wtedy inaczej przedstawic temat lepiej nie robic otoczenia przedstawiajac tylko bryle niz robic kaszane.Zdecydowanie bardziej wole neutralne kolory niz cos takiego.Popracuj nad tym a sam model ok render tez moze przesiadz sie na vray krocej liczy bedziesz mial wiecej czasu na obrobke w photoshopie ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się