max_1989 Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Witam chciałbym i ja dołączyć do minibitwy :), wpadłem na dosć hmmm "nietuzionkowy" pomysł :). Zrobie taki krokodyli kibelek. Nie potrafie tego opisać ale wkrótce więcej szczegułów. Poniżej obecny progress. pzdr.
piko84 Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Ciekawy pomysł. Tylko mam 2 pytania: 1. Po co taki długi jęzor? 2. Czy to jest drapieżne? Jeśli tak to faktycznie wc grozy :)
nielot007 Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Witam!! no max trzymam kciuk razy dwa :D krokodylek bardzo pro pokaz siatke :) pozdro
KLICEK Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 piko84 ja sie domyslam ze na ten jezyk trza sie wypiac chcac zrobic to co sie w wc robi ;) a wtedy krodylek Cie chaps za tylek i ludzik ktory sie tam wypial szybko zaczyna uciekac ale jest juz za pozno :( Max dobry start dajesz dajesz dalej bo cos malo jak na poczatek :P
max_1989 Napisano 26 Maj 2006 Autor Napisano 26 Maj 2006 dzięki za komentarze :), a was zaskocze :) bo wcale sie nie robi kupy na język, tzn. robi sie ale nie "dosłownie" :). hehe mało? to dopiero 3h pracy :).
Balor_san Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 tzn. robi sie ale nie "dosłownie" :) To znaczy ze to jest utylizator odpadow ?? Jakie poreczne! :)
max_1989 Napisano 26 Maj 2006 Autor Napisano 26 Maj 2006 No to daje kolejny update :), Mam nadzieje ze to troszke rozjaśni sytuacje na temat utylizacji :).
max_1989 Napisano 27 Maj 2006 Autor Napisano 27 Maj 2006 Troszke rzeczy dorobiłem, troszke zmapowałem. Dojdzie jeszcze troszke roślinności + pare drobiazgów.
ledyr Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 a gdzie sie spuszcza wode? :D masz zamiar umiesic to w jakis standatrowych kanałach albo czyms w tym stylu? b. ladny krokodylek
Koniu_PL Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Dziwnie ta normalka wygląda na ogonie, tzn. trochę chyba rozjechana (albo to złudzenie) ;] Znając maxa pracka będzie na najwyższym poziomie :) Ps. Poza tym, że max chce pobić firmę "Cersanit" w produkcji kibelków to w dodatku wymyśla nowe prawa fizyki :) (Jak to sie wszystko trzyma kupy?! :D )
max_1989 Napisano 29 Maj 2006 Autor Napisano 29 Maj 2006 No więc daje update, póki co zaczynam pracke nad teksturkami. Na chwile obecną użyłem 2x512 + normale.
max_1989 Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 Widze że lud licznymi komentarzami domaga sie update'u wiec daje :). Póki co scenka ma ok. 5 tys. poly i użyłem na chwile obecną 5x512. Pzdr. PS: mam pytanko, czy tą "podstawke" też trzeba "wliczać" do polycountu ?
kurt_hectic Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 hi, "scenka ma ok. 5 tys. poly" tutaj nie ma scenki :) chyba to jest problemem, ze zuzyles tyle poly na 1-2 obiekty. ... ale poza tym mysle, ze jest calkeim niezle (croc bedzie mial texture?)
max_1989 Napisano 21 Czerwiec 2006 Autor Napisano 21 Czerwiec 2006 Ok, tak więc ukończyłem projekt z czego jestem dumny :] użyłem 3 texturek 512x512 a cała scenka liczy sobie ok. 7400 poly. Chciałbym podziękować za wszystkie komentarze :)
kurt_hectic Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 dobra jestem zmeczony troche tymi upalami wiec bede pisal w prymitywny sposob...: 1) na uznanie zasloguje koncept oraz zielone krzaczki- sa OK... 2)natomiast krokodyl, np. jezyk- nie przeanalizowales tej texturki, ktora Ci dalem, zrobiles zupelnie inaczej i wyszlo duzo gorzej moim zdaniem. jak chcesz to jak bede w domq to moge dac Ci ja jeszcze raz... 3)ogolnie - texturki nie maja zasymulowanych refleksow, swiatla i cienia oraz GI....czyli rzeczy specygicznych dla game artowych textur... jak bede w domq przesle CI cos i od razu zakapujesz.
ledyr Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 dobrze ci to wyszło max i gratulacje za ukończenie modelu + ciekawy koncept. pokazesz teksturki? :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się