Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam chciałbym i ja dołączyć do minibitwy :), wpadłem na dosć hmmm "nietuzionkowy" pomysł :). Zrobie taki krokodyli kibelek. Nie potrafie tego opisać ale wkrótce więcej szczegułów. Poniżej obecny progress.

 

pzdr.

 

crocodile5rz.th.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawy pomysł. Tylko mam 2 pytania:

1. Po co taki długi jęzor?

2. Czy to jest drapieżne? Jeśli tak to faktycznie wc grozy :)

Napisano

piko84 ja sie domyslam ze na ten jezyk trza sie wypiac chcac zrobic to co sie w wc robi ;) a wtedy krodylek Cie chaps za tylek i ludzik ktory sie tam wypial szybko zaczyna uciekac ale jest juz za pozno :(

 

Max dobry start dajesz dajesz dalej bo cos malo jak na poczatek :P

Napisano
  • Autor

dzięki za komentarze :), a was zaskocze :) bo wcale sie nie robi kupy na język, tzn. robi sie ale nie "dosłownie" :). hehe mało? to dopiero 3h pracy :).

Napisano
  • Autor

No to daje kolejny update :), Mam nadzieje ze to troszke rozjaśni sytuacje na temat utylizacji :).

 

crocodile33zu.th.jpg

Napisano
  • Autor

Troszke rzeczy dorobiłem, troszke zmapowałem.

 

crocodilewc24vz.th.jpg

 

Dojdzie jeszcze troszke roślinności + pare drobiazgów.

Napisano

a gdzie sie spuszcza wode? :D masz zamiar umiesic to w jakis standatrowych kanałach albo czyms w tym stylu? b. ladny krokodylek

Napisano

Dziwnie ta normalka wygląda na ogonie, tzn. trochę chyba rozjechana (albo to złudzenie) ;] Znając maxa pracka będzie na najwyższym poziomie :)

 

Ps. Poza tym, że max chce pobić firmę "Cersanit" w produkcji kibelków to w dodatku wymyśla nowe prawa fizyki :) (Jak to sie wszystko trzyma kupy?! :D )

Napisano
  • Autor

No więc daje update, póki co zaczynam pracke nad teksturkami. Na chwile obecną użyłem 2x512 + normale.

 

wccrodoileupdate2na.th.jpg

Napisano
  • Autor

Widze że lud licznymi komentarzami domaga sie update'u wiec daje :). Póki co scenka ma ok. 5 tys. poly i użyłem na chwile obecną 5x512. Pzdr.

 

wcrcodole9du.th.jpg

 

PS: mam pytanko, czy tą "podstawke" też trzeba "wliczać" do polycountu ?

Napisano

hi,

"scenka ma ok. 5 tys. poly" tutaj nie ma scenki :) chyba to jest problemem, ze zuzyles tyle poly na 1-2 obiekty. ... ale poza tym mysle, ze jest calkeim niezle (croc bedzie mial texture?)

Napisano
  • Autor

Ok, tak więc ukończyłem projekt z czego jestem dumny :] użyłem 3 texturek 512x512 a cała scenka liczy sobie ok. 7400 poly. Chciałbym podziękować za wszystkie komentarze :)

 

tolietfinish7ro.th.jpg

Napisano

dobra jestem zmeczony troche tymi upalami wiec bede pisal w prymitywny sposob...:

1) na uznanie zasloguje koncept oraz zielone krzaczki- sa OK...

2)natomiast krokodyl, np. jezyk- nie przeanalizowales tej texturki, ktora Ci dalem, zrobiles zupelnie inaczej i wyszlo duzo gorzej moim zdaniem. jak chcesz to jak bede w domq to moge dac Ci ja jeszcze raz...

3)ogolnie - texturki nie maja zasymulowanych refleksow, swiatla i cienia oraz GI....czyli rzeczy specygicznych dla game artowych textur...

jak bede w domq przesle CI cos i od razu zakapujesz.

Napisano

dobrze ci to wyszło max i gratulacje za ukończenie modelu + ciekawy koncept. pokazesz teksturki? :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności