Napisano 26 Maj 200618 l Witam chciałbym i ja dołączyć do minibitwy :), wpadłem na dosć hmmm "nietuzionkowy" pomysł :). Zrobie taki krokodyli kibelek. Nie potrafie tego opisać ale wkrótce więcej szczegułów. Poniżej obecny progress. pzdr.
Napisano 26 Maj 200618 l Ciekawy pomysł. Tylko mam 2 pytania: 1. Po co taki długi jęzor? 2. Czy to jest drapieżne? Jeśli tak to faktycznie wc grozy :)
Napisano 26 Maj 200618 l Witam!! no max trzymam kciuk razy dwa :D krokodylek bardzo pro pokaz siatke :) pozdro
Napisano 26 Maj 200618 l piko84 ja sie domyslam ze na ten jezyk trza sie wypiac chcac zrobic to co sie w wc robi ;) a wtedy krodylek Cie chaps za tylek i ludzik ktory sie tam wypial szybko zaczyna uciekac ale jest juz za pozno :( Max dobry start dajesz dajesz dalej bo cos malo jak na poczatek :P
Napisano 26 Maj 200618 l Autor dzięki za komentarze :), a was zaskocze :) bo wcale sie nie robi kupy na język, tzn. robi sie ale nie "dosłownie" :). hehe mało? to dopiero 3h pracy :).
Napisano 26 Maj 200618 l tzn. robi sie ale nie "dosłownie" :) To znaczy ze to jest utylizator odpadow ?? Jakie poreczne! :)
Napisano 26 Maj 200618 l Autor No to daje kolejny update :), Mam nadzieje ze to troszke rozjaśni sytuacje na temat utylizacji :).
Napisano 27 Maj 200618 l Autor Troszke rzeczy dorobiłem, troszke zmapowałem. Dojdzie jeszcze troszke roślinności + pare drobiazgów.
Napisano 27 Maj 200618 l a gdzie sie spuszcza wode? :D masz zamiar umiesic to w jakis standatrowych kanałach albo czyms w tym stylu? b. ladny krokodylek
Napisano 27 Maj 200618 l Dziwnie ta normalka wygląda na ogonie, tzn. trochę chyba rozjechana (albo to złudzenie) ;] Znając maxa pracka będzie na najwyższym poziomie :) Ps. Poza tym, że max chce pobić firmę "Cersanit" w produkcji kibelków to w dodatku wymyśla nowe prawa fizyki :) (Jak to sie wszystko trzyma kupy?! :D )
Napisano 29 Maj 200618 l Autor No więc daje update, póki co zaczynam pracke nad teksturkami. Na chwile obecną użyłem 2x512 + normale.
Napisano 30 Maj 200618 l Autor Widze że lud licznymi komentarzami domaga sie update'u wiec daje :). Póki co scenka ma ok. 5 tys. poly i użyłem na chwile obecną 5x512. Pzdr. PS: mam pytanko, czy tą "podstawke" też trzeba "wliczać" do polycountu ?
Napisano 30 Maj 200618 l hi, "scenka ma ok. 5 tys. poly" tutaj nie ma scenki :) chyba to jest problemem, ze zuzyles tyle poly na 1-2 obiekty. ... ale poza tym mysle, ze jest calkeim niezle (croc bedzie mial texture?)
Napisano 21 Czerwiec 200618 l Autor Ok, tak więc ukończyłem projekt z czego jestem dumny :] użyłem 3 texturek 512x512 a cała scenka liczy sobie ok. 7400 poly. Chciałbym podziękować za wszystkie komentarze :)
Napisano 21 Czerwiec 200618 l dobra jestem zmeczony troche tymi upalami wiec bede pisal w prymitywny sposob...: 1) na uznanie zasloguje koncept oraz zielone krzaczki- sa OK... 2)natomiast krokodyl, np. jezyk- nie przeanalizowales tej texturki, ktora Ci dalem, zrobiles zupelnie inaczej i wyszlo duzo gorzej moim zdaniem. jak chcesz to jak bede w domq to moge dac Ci ja jeszcze raz... 3)ogolnie - texturki nie maja zasymulowanych refleksow, swiatla i cienia oraz GI....czyli rzeczy specygicznych dla game artowych textur... jak bede w domq przesle CI cos i od razu zakapujesz.
Napisano 21 Czerwiec 200618 l dobrze ci to wyszło max i gratulacje za ukończenie modelu + ciekawy koncept. pokazesz teksturki? :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto