powelt Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Taka sobie wizualka. Wsumie moja pierwsza:) Chodziło mi tu bardziej o zabawe mental rayem i szukanie ustawień, które dadzą wmiare fotorealistyczny efekt w miare krótkim czasie renderu. Nie bijcie mocno za standardowe dechy na podłodze oraz za to przepalenie po prawej. Wszelkie porady co do ustawień mental raya mile widziane:) Robione w 3ds max8 rendertime ok 30min na amd athlon 3200+ 64bit, 1GB ram, geforce 6600 256ram
hkropinski Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 caly pokoik zbyt mocno odbija swiatlo, drewno na podlodze jest szklane? takie proste, maxowe figury, kompletnie niepotrzebne, niezbyt mi sie podoba, pozdr
tpiatek Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 hehe dobre :P .. Według mnie to jest salon tak ? A zastanówmy się do czego służy salon. Do odpoczynku ? Ja w takim salonie bym nie odpoczął .. tyle cudeniek i bawitek że od tego relaxowania bym się zmęczył. Pozdrawiam
powelt Napisano 27 Maj 2006 Autor Napisano 27 Maj 2006 A ja tu o oświetleniu a oni o reszcie:P Ale i tak dzięki:P
Gizmo74 Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Wszystko ładnie pięknie, tylko jak ta kula komuś spadnie na głowę :))) A tak poważnie to jak na Mentala całkiem fajnie - mówiac o oświetleniu(z wyjątkiem tych jasnych plam między belkami-ale też miałem ten problem w mentalu, dlatego przesiadłem się na V-raya ;)) bo materiały a tymbardziej obiekty to raczej zrobiłeś na szybko do testu :)
powelt Napisano 27 Maj 2006 Autor Napisano 27 Maj 2006 Dokładnie, do testu. Musze dorwać v-raya:) Dzięki:)
drem Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 swiatelko dziwne ale pokoik super . troche rendering mi przeszkadza
Kuciel Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 za duzo prymitywnych obiektow i jakos tak mi nie podchodzi, kadr tez kiepski, za dzuo swiatla, popracuje nad realistyczniejszym GI mysle i bedzie lepiej :)
tpiatek Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 wątek ma 4 czy 5 miesiecy ? dajcie spokój ;)
SWRSC Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 za duze radiusy w FG - teraz masz praktycznie zero shadingu
klikus1984 Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 byloby calkiem fajnie, gdyby zmniejszyc odbicia, wszystko zdaje sie byc "lakierowane" kolejna zecz, to proporcje, nie jest to z pewnoscia zloty podzial :D Nie wiem czym to bylo liczone, ale jezeli v ray, to Irr wygloda mi na Low :D
JunioR Napisano 20 Wrzesień 2006 Napisano 20 Wrzesień 2006 Nie bijcie mocno za standardowe dechy na podłodze hehe za dechy moze nie ale za szerokosc klepki tak :D a tak ogólnie to przy oknie na maxa przejarane a na przeciwko ( tam gdzie lezą kulki) jest ciemmmmno. prz tak mocnym świetle z okna w takim pomieszczeniu powinno byc jasniej.
byku92 Napisano 22 Wrzesień 2006 Napisano 22 Wrzesień 2006 za bardzo to wszystko szklane jest ;/ to mocne światło strasznie sie odbija, pracka taka sobie
Rekomendowane odpowiedzi