Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

11.jpg

Taka sobie wizualka. Wsumie moja pierwsza:) Chodziło mi tu bardziej o zabawe mental rayem i szukanie ustawień, które dadzą wmiare fotorealistyczny efekt w miare krótkim czasie renderu. Nie bijcie mocno za standardowe dechy na podłodze oraz za to przepalenie po prawej. Wszelkie porady co do ustawień mental raya mile widziane:)

Robione w 3ds max8 rendertime ok 30min na amd athlon 3200+ 64bit, 1GB ram, geforce 6600 256ram

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe dobre :P ..

Według mnie to jest salon tak ? A zastanówmy się do czego służy salon. Do odpoczynku ? Ja w takim salonie bym nie odpoczął .. tyle cudeniek i bawitek że od tego relaxowania bym się zmęczył.

 

Pozdrawiam

Napisano

Wszystko ładnie pięknie, tylko jak ta kula komuś spadnie na głowę :)))

A tak poważnie to jak na Mentala całkiem fajnie - mówiac o oświetleniu(z wyjątkiem tych jasnych plam między belkami-ale też miałem ten problem w mentalu, dlatego przesiadłem się na V-raya ;)) bo materiały a tymbardziej obiekty to raczej zrobiłeś na szybko do testu :)

Napisano

za duzo prymitywnych obiektow i jakos tak mi nie podchodzi, kadr tez kiepski, za dzuo swiatla, popracuje nad realistyczniejszym GI mysle i bedzie lepiej :)

Napisano

byloby calkiem fajnie, gdyby zmniejszyc odbicia, wszystko zdaje sie byc "lakierowane" kolejna zecz, to proporcje, nie jest to z pewnoscia zloty podzial :D Nie wiem czym to bylo liczone, ale jezeli v ray, to Irr wygloda mi na Low :D

Napisano
Nie bijcie mocno za standardowe dechy na podłodze

 

hehe za dechy moze nie ale za szerokosc klepki tak :D

a tak ogólnie to przy oknie na maxa przejarane a na przeciwko ( tam gdzie lezą kulki) jest ciemmmmno. prz tak mocnym świetle z okna w takim pomieszczeniu powinno byc jasniej.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności