Skocz do zawartości

Scena 3D: Krążownik Babylon5 [Roosevelt]


Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem go dziś, zajelo mi to okolo 3-4 godzin. Nie jest to zaawansowana scena, ale calkiem przypomina kadr z filmu (tudziez serialu), krążownik troche rozni sie od oryginału, ale jest to w pewnym stopniu moja własna koncepcja. Co sądzicie? Pozdrawiam :)

 

cruiser25dd.jpg

[/url]

 

Te są z wcześniejszej wersji, mniej ciekawe.

 

earthcruiserbymm4gl.th.jpg

 

earthcruiserbymm27co.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pobuszuj po tutkach z max3d, popodgladaj forum no i czytaj help z maxa, też sie dużo dowiesz:)

Ja kiedyś też bawięłm sie w statki kosmiczne. I tymi samymi texturkami i tym samym rodzajem oświetlenia można uzyksać ciekawsze efekty:

statek3_small.jpg

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis czas temau dorwalem ktorys z odcinkow Babylon 5. patrzac na grafike w filmie teraz, gdy sam sie nia zajmuje, zrobilo mi sie nieco wesolo :D

poziom z filmu mniej wiecej utrzymales, ale chyba nic wiecej :)

powodzenia z nastepnymi pracami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chveti -> ej no scanline też potrafi dużo. Najpierw raczej powinieneś radzić opanowanie innych rzeczy niż renderer bo będziemy dostawać nieciekawe modele i materiały ale oczywiście z GI i SkyLightem (Mikkonen bez obrazy oczywiście :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe. Dajcie spokój z volumetricami w przestrzeni kosmicznej bo zawału dostane ;). Co do rendera, to troszku lepiej, ale te gwiazdy, tło, flary - tylko psują efekt - robi się taki landszaft że tylko jelenia ryczącego na dziób wstawić. Kompozycyjnie - obiekt jest o wiele za duży w stosunku do kadru - rozsadza go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności