Mikkonen Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 Zrobiłem go dziś, zajelo mi to okolo 3-4 godzin. Nie jest to zaawansowana scena, ale calkiem przypomina kadr z filmu (tudziez serialu), krążownik troche rozni sie od oryginału, ale jest to w pewnym stopniu moja własna koncepcja. Co sądzicie? Pozdrawiam :) [/url] Te są z wcześniejszej wersji, mniej ciekawe.
chveti Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 scanline , materiały...tragedia ;) Naprawdę ...w latach '96 zrobiłbyś fururę. Niepotrzebne flary. Odstaw model na bok , zmien renderer i materiały. Pozdrawiam.
Mikkonen Napisano 28 Maj 2006 Autor Napisano 28 Maj 2006 Jakbym dobrze umial operowac 3dsem to bym wiedzial co zrobic zeby to wyglądało fotorealistycznie. Ale nie bardzo potrafie, macie jakies tutoriale ktore pozwolą na uzyskanie lepszych ekektow ?
hkropinski Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 sądze ze slabo... materialy slabe, klatki filmowej to to wcale nie przypomia:/ pozdr
powelt Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 Pobuszuj po tutkach z max3d, popodgladaj forum no i czytaj help z maxa, też sie dużo dowiesz:) Ja kiedyś też bawięłm sie w statki kosmiczne. I tymi samymi texturkami i tym samym rodzajem oświetlenia można uzyksać ciekawsze efekty: Pozdro:)
arev Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 jakis czas temau dorwalem ktorys z odcinkow Babylon 5. patrzac na grafike w filmie teraz, gdy sam sie nia zajmuje, zrobilo mi sie nieco wesolo :D poziom z filmu mniej wiecej utrzymales, ale chyba nic wiecej :) powodzenia z nastepnymi pracami.
Mikkonen Napisano 29 Maj 2006 Autor Napisano 29 Maj 2006 Poprawiłem nieco i dodalem kilka drobiazgow. Mysle ze teraz wygląda chociaz troche lepiej:
flesz_gordon Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 jak na pare godzin pracy to jest calkiem fajnie material statku dalbys troche bardziej lsniacy tlo z tym fioletowym czyms mi sie podoba ogladalem babylon5 :) niezly serial hehe troche przynudzony star trek byl lepszy ;)
powelt Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 Cienie dużo zrobiły:) Choc teraz wyglada troszke jak grafa z gry:) Faktycznie wiekszy połysk by sie przydał:) Ale całkiem fajnie:) Pozdro
Leru Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 chveti -> ej no scanline też potrafi dużo. Najpierw raczej powinieneś radzić opanowanie innych rzeczy niż renderer bo będziemy dostawać nieciekawe modele i materiały ale oczywiście z GI i SkyLightem (Mikkonen bez obrazy oczywiście :) )
Hynol Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 Hehehe. Dajcie spokój z volumetricami w przestrzeni kosmicznej bo zawału dostane ;). Co do rendera, to troszku lepiej, ale te gwiazdy, tło, flary - tylko psują efekt - robi się taki landszaft że tylko jelenia ryczącego na dziób wstawić. Kompozycyjnie - obiekt jest o wiele za duży w stosunku do kadru - rozsadza go.
Rekomendowane odpowiedzi