chveti Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 Zeby knysia nie marudził :D Wyżej nie mam co brudzić bo błotniki po coś są :P
KacperSpala Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 znacznie lepiej :) chodziaż plamy maskujące powinny byc mniejsze i wiecej ich :)
chveti Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 Dzięki za posty :) Co do plam maskujących - ich na tym czołgu wogóle nie powinno być więc je powoli usuwam ;) Pozdrawiam.
KLICEK Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 bardzo fajnie wyszlo :) Marcin kiedys fajnie bympami z deepapinta3d emulowal spawy bardzo by to urealnilo modelik :)
mujas Napisano 31 Lipiec 2006 Napisano 31 Lipiec 2006 chveti - od 40 posta zaczynają mi się texturki podobać, mnie teraz czeka nauka texturowania tak więc będę się z Tobą łączył w bólach i cierpieniach ;), dodatkowo odemnie brawa za to że dzielnie walczysz nie polegając na placu boju ;)
KacperSpala Napisano 31 Lipiec 2006 Napisano 31 Lipiec 2006 teksturowanie to najprzyjemniejsza częśc tworzenia ! :D ale poprzedza ją najgorsza czyli edytowanie UVek x////
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się