Napisano 2 Czerwiec 200618 l Witam! Jakieś cuda dzieją mi się w renderingu displacement map za pomocą vray dislacement mod. Wygląda to tak jakby rozdzielało mi poszczególne polygony. Wcześniej nie miałem takiego problemu, czy model może być zbyt low? (264 tris). Mapa ma 1024x1024. Oto screen: http://img445.imageshack.us/img445/3883/duuuupa8sl.jpg pozdrawiam i proszę o pomoc:/
Napisano 2 Czerwiec 200618 l pwenie masz niepoweildowane poly w tym moelu co sam z resztą napisaleś pokaz ustawienia displacement
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Autor Poly mam połączone (jak przesuwam w edycji to się lepi wszystko do kupy jak należy). Oto ustawienia.. już w sumie kombinowałem troche.. i nic. Wcześniej nic takiego się nie działo. http://img430.imageshack.us/img430/6098/set6hy.jpg
Napisano 2 Czerwiec 200618 l daj modyfikator STL check i zobacz czy coś znajdzie spróbuj dać w modyfikatorze vraydisplace 3d mapping zamiast 2d
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Autor 24 błedy:/ juz poprawione, dalej to samo:/ 3D mapping to nie to, zreszta juz probowalem... EDIT: mozliwe ze uvw zle sie wygenerowaly bo przesuniecia zauwazylem jakies niewiadomo skad:/ dzieki za zainteresowanie, sprawdze jeszcze uv-ki pozdrawiam!!!
Napisano 2 Czerwiec 200618 l zobacz czy masz mirrorowany mapping , albo czy nie masz na mappingu overlapow to raz 2 masz tutaj ustawienia do vreja : A tutaj masz maly wideotutorial do maxowego disp w scanaljenie http://www.mm.pl/~klicor/scanlinedisp.avi
Napisano 2 Czerwiec 200618 l Autor zaznacz keep continiuity To racja:D Dzieki wielkie! Swoją drogą, uv-ki mam spaprane.. Dziękuję Wam wszystkim za pomoc!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto