Posted June 2, 200618 yr Witam! Jakieś cuda dzieją mi się w renderingu displacement map za pomocą vray dislacement mod. Wygląda to tak jakby rozdzielało mi poszczególne polygony. Wcześniej nie miałem takiego problemu, czy model może być zbyt low? (264 tris). Mapa ma 1024x1024. Oto screen: http://img445.imageshack.us/img445/3883/duuuupa8sl.jpg pozdrawiam i proszę o pomoc:/
June 2, 200618 yr pwenie masz niepoweildowane poly w tym moelu co sam z resztą napisaleś pokaz ustawienia displacement
June 2, 200618 yr Author Poly mam połączone (jak przesuwam w edycji to się lepi wszystko do kupy jak należy). Oto ustawienia.. już w sumie kombinowałem troche.. i nic. Wcześniej nic takiego się nie działo. http://img430.imageshack.us/img430/6098/set6hy.jpg
June 2, 200618 yr daj modyfikator STL check i zobacz czy coś znajdzie spróbuj dać w modyfikatorze vraydisplace 3d mapping zamiast 2d
June 2, 200618 yr Author 24 błedy:/ juz poprawione, dalej to samo:/ 3D mapping to nie to, zreszta juz probowalem... EDIT: mozliwe ze uvw zle sie wygenerowaly bo przesuniecia zauwazylem jakies niewiadomo skad:/ dzieki za zainteresowanie, sprawdze jeszcze uv-ki pozdrawiam!!!
June 2, 200618 yr zobacz czy masz mirrorowany mapping , albo czy nie masz na mappingu overlapow to raz 2 masz tutaj ustawienia do vreja : A tutaj masz maly wideotutorial do maxowego disp w scanaljenie http://www.mm.pl/~klicor/scanlinedisp.avi
June 2, 200618 yr Author zaznacz keep continiuity To racja:D Dzieki wielkie! Swoją drogą, uv-ki mam spaprane.. Dziękuję Wam wszystkim za pomoc!
Create an account or sign in to comment