Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Yo! Pare dni temu postanowilem zrobic na powaznie jakas furke hi-poly, zaczalem wiec robic Mazde RX8 z tutoriala, ale tutek byl niepelny i w pewnym miejscu zwalilem siatke, stwoerdzilem ze zrobie cos co ma prostsza bryle, Maranello chyba ma ;) dzisiejszy progress daje tutaj.

Nastepnym krokiem mysle ze bedzie zageszczanie siatki... i prosilbym o jakies rady, zeby znow nie zwalic siatki

 

550_01_wire_01.gif

550_01_wire_02.gif

550_01_wire_03.gif

 

Renderki z MeshSmooth, Iterations: 3, Smooth: 1.

550_006.jpg

550_007.jpg

550_008.jpg

 

Soft: 3DS Max 7

 

yo!

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

narazie malo aczkolwiek calkiem niezle... powodzonka ... i przypadkiem nie zarzniesz komputera iteracją 3 ?? osobiscie uwazam ze jesli siatka jest dobra to wiecej niz iteracja na poziomie drugim w pelni wystarcza...

Napisano

Duży plus za wybranie tego samochodu ;) Super fura :)

Będe zaglądał.

Pozdro

Napisano

wlasnie zaczalem zageszczac lekko siatke, nic nie pokazuje bo za duzo sie nie zmienilo (sesja :P ), ale po weekendzie pewnie juz bedzie bardziej podobne do maranello, no i z uwagi na moje mikro doswiadczenie w robieniu fur prawdopodobnie nei bedize to dokladny-doskonaly model, jakis vtuning pewnie ;)

 

yo!

Napisano

Witam.

 

Twój wątek jest źle nazwany, przeczytaj regulamin dot. nazewnictwa wątków w działach Galeria i WIP pod linkiem:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595

 

Następnie wprowadź poprawki zgodnie z wytycznymi regulaminu.

 

Zapoznaj się też z całym regulaminem max3d.pl:

http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43

 

Niezastosowanie się do powyższych zasad zaowocuje usunięciem źle nazwanego wątku.

 

od dziś rozdaje pierwsze i ostatnie upomnienia, wątki ktore nie spełniają zasad a autor wczesneij był upominany będą z mniejsca pakowane do kosza

Napisano

ok dzieki za podpowidzi, teraz powinno byc ok, mysle :)

 

i jedziemy dalej z progressem, mialem dzis wolna chwilke, wiec zabralem sie za maske. Postanowilem teraz podzielic model na "czesci" i modelowac kazda oddzielnie, z proporcjami nie powinno chyba byc za bardzo problemow, bo mam juz mniej wiecej ogolna bryle fury. ok nizej 2 siateczki i renderek:

 

z wygladzeniem iterations: 3

550_01_wire_04.gif

 

bez wygladzenia

550_01_wire_05.gif

 

z wygladzeniem iterations: 3

550_011.jpg

 

oraz mam pytanko jak poprawic siateczke przy swiatlach bo wyraznie widac ze troche sie zwalila, mysle zeby dac na tym rogu prosta krawedz tak jakby...

 

aha i jeszcze jedno ;) nie wiem czemu ale jak unhidowalem maske to sie pojawila ta ramka biala i nie znika mimo ze maska nie jest zaznaczona, wie ktos jak to sie stalo?

Napisano

Nie znam nawet tego auta, ale czy on jest tak bardzo obły? Nawet z iterations 3? Jak narazie to jeden kawałek plasteliny i chyba krzywo:/

Napisano

krzywo to znaczy że krzywo:) a dokładniej to sam sprawdź: daj karoseri jakiś lakier żeby w environment map to były jakieś paski, albo coś takiego, wyrenderuj, i....zobacz jak wszystko faaluujee, a teraz popatrz na zdjęcie tego samochodu i jak tam się odbija otoczenie:)

Napisano

ok :) a tak na boku sobie robie furke z wyobrazni dla treningu i testowania roznych trickow, w sumie to dzis go ostatecznie zwalilem chyba, ale nie o to chodzi, tylko o to jak modelowacz jednej bryly? gdzie i jak zageszczac oto jest pytanie, kluczem chyba jest wyobraznia i obserwacja/poznanie bryly fury, czyz nie?

Napisano

raczej poprostu zagęszcza się przy szczegółach, rowkach itp. gdzie potrzebne są ostre krawędzie a gdzie jest płaska powierzchnia np. drzwi w niektórych samochodach wystarczy 1-3 poly przez całą długość, a żeby nie było krzywo to trzeba równiutko polygony rozmieszczać:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności