Phrizee Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Yo! Pare dni temu postanowilem zrobic na powaznie jakas furke hi-poly, zaczalem wiec robic Mazde RX8 z tutoriala, ale tutek byl niepelny i w pewnym miejscu zwalilem siatke, stwoerdzilem ze zrobie cos co ma prostsza bryle, Maranello chyba ma ;) dzisiejszy progress daje tutaj. Nastepnym krokiem mysle ze bedzie zageszczanie siatki... i prosilbym o jakies rady, zeby znow nie zwalic siatki Renderki z MeshSmooth, Iterations: 3, Smooth: 1. Soft: 3DS Max 7 yo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
7demon Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 na razie strasznie malo, ciezko cokolwiek powiedziec, ale powodzenia w dalszej pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skiki Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 narazie malo aczkolwiek calkiem niezle... powodzonka ... i przypadkiem nie zarzniesz komputera iteracją 3 ?? osobiscie uwazam ze jesli siatka jest dobra to wiecej niz iteracja na poziomie drugim w pelni wystarcza... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 rendery z ms na takim stadium pracy to calkiem nie potrzebna sprawa, pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest obo Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Duży plus za wybranie tego samochodu ;) Super fura :) Będe zaglądał. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phrizee Posted June 8, 2006 Author Share Posted June 8, 2006 wlasnie zaczalem zageszczac lekko siatke, nic nie pokazuje bo za duzo sie nie zmienilo (sesja :P ), ale po weekendzie pewnie juz bedzie bardziej podobne do maranello, no i z uwagi na moje mikro doswiadczenie w robieniu fur prawdopodobnie nei bedize to dokladny-doskonaly model, jakis vtuning pewnie ;) yo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Witam. Twój wątek jest źle nazwany, przeczytaj regulamin dot. nazewnictwa wątków w działach Galeria i WIP pod linkiem: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 Następnie wprowadź poprawki zgodnie z wytycznymi regulaminu. Zapoznaj się też z całym regulaminem max3d.pl: http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 Niezastosowanie się do powyższych zasad zaowocuje usunięciem źle nazwanego wątku. od dziś rozdaje pierwsze i ostatnie upomnienia, wątki ktore nie spełniają zasad a autor wczesneij był upominany będą z mniejsca pakowane do kosza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phrizee Posted June 8, 2006 Author Share Posted June 8, 2006 sorki moja wina, tylko nie bardzo wiem jak tu zmieniac nazwe watku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
XaoC Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Gdy jestes zalogowany w pierwszym poscie masz opcje "edytuj" a potem "go advenced" i tam zmieniasz nazwe i co ci sie podoba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phrizee Posted June 14, 2006 Author Share Posted June 14, 2006 ok dzieki za podpowidzi, teraz powinno byc ok, mysle :) i jedziemy dalej z progressem, mialem dzis wolna chwilke, wiec zabralem sie za maske. Postanowilem teraz podzielic model na "czesci" i modelowac kazda oddzielnie, z proporcjami nie powinno chyba byc za bardzo problemow, bo mam juz mniej wiecej ogolna bryle fury. ok nizej 2 siateczki i renderek: z wygladzeniem iterations: 3 bez wygladzenia z wygladzeniem iterations: 3 oraz mam pytanko jak poprawic siateczke przy swiatlach bo wyraznie widac ze troche sie zwalila, mysle zeby dac na tym rogu prosta krawedz tak jakby... aha i jeszcze jedno ;) nie wiem czemu ale jak unhidowalem maske to sie pojawila ta ramka biala i nie znika mimo ze maska nie jest zaznaczona, wie ktos jak to sie stalo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phrizee Posted June 15, 2006 Author Share Posted June 15, 2006 heh zauwazulem ze teraz przednie swiatla wygladaja jak w hondzie NSX ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
XaoC Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Nie znam nawet tego auta, ale czy on jest tak bardzo obły? Nawet z iterations 3? Jak narazie to jeden kawałek plasteliny i chyba krzywo:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 bardzo krzywo, temat nadal nie zmieniony, pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phrizee Posted June 15, 2006 Author Share Posted June 15, 2006 hm.. to nie wiem jak zmienic, klikam advncd wpisuje nazwe i niby wszystko zapisuje, i w srodku topica widze zmieniona, ale na zewnatrz nie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
7demon Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 strasznie krzywo, ale pracuj dalej. popraw to co masz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phrizee Posted June 15, 2006 Author Share Posted June 15, 2006 ok, moze mi ktos wyklumaczy o co chodzi z krzywoscia... we wszystkich rzutach otro linie maja sie nie wykrzywiac.. ? he... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecet Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 krzywo to znaczy że krzywo:) a dokładniej to sam sprawdź: daj karoseri jakiś lakier żeby w environment map to były jakieś paski, albo coś takiego, wyrenderuj, i....zobacz jak wszystko faaluujee, a teraz popatrz na zdjęcie tego samochodu i jak tam się odbija otoczenie:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phrizee Posted June 16, 2006 Author Share Posted June 16, 2006 ok :) a tak na boku sobie robie furke z wyobrazni dla treningu i testowania roznych trickow, w sumie to dzis go ostatecznie zwalilem chyba, ale nie o to chodzi, tylko o to jak modelowacz jednej bryly? gdzie i jak zageszczac oto jest pytanie, kluczem chyba jest wyobraznia i obserwacja/poznanie bryly fury, czyz nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecet Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 raczej poprostu zagęszcza się przy szczegółach, rowkach itp. gdzie potrzebne są ostre krawędzie a gdzie jest płaska powierzchnia np. drzwi w niektórych samochodach wystarczy 1-3 poly przez całą długość, a żeby nie było krzywo to trzeba równiutko polygony rozmieszczać:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now