Jump to content

Pojazd 3D: Ferrari 550 Maranello


Phrizee

Recommended Posts

Yo! Pare dni temu postanowilem zrobic na powaznie jakas furke hi-poly, zaczalem wiec robic Mazde RX8 z tutoriala, ale tutek byl niepelny i w pewnym miejscu zwalilem siatke, stwoerdzilem ze zrobie cos co ma prostsza bryle, Maranello chyba ma ;) dzisiejszy progress daje tutaj.

Nastepnym krokiem mysle ze bedzie zageszczanie siatki... i prosilbym o jakies rady, zeby znow nie zwalic siatki

 

550_01_wire_01.gif

550_01_wire_02.gif

550_01_wire_03.gif

 

Renderki z MeshSmooth, Iterations: 3, Smooth: 1.

550_006.jpg

550_007.jpg

550_008.jpg

 

Soft: 3DS Max 7

 

yo!

Link to comment
Share on other sites

narazie malo aczkolwiek calkiem niezle... powodzonka ... i przypadkiem nie zarzniesz komputera iteracją 3 ?? osobiscie uwazam ze jesli siatka jest dobra to wiecej niz iteracja na poziomie drugim w pelni wystarcza...

Link to comment
Share on other sites

wlasnie zaczalem zageszczac lekko siatke, nic nie pokazuje bo za duzo sie nie zmienilo (sesja :P ), ale po weekendzie pewnie juz bedzie bardziej podobne do maranello, no i z uwagi na moje mikro doswiadczenie w robieniu fur prawdopodobnie nei bedize to dokladny-doskonaly model, jakis vtuning pewnie ;)

 

yo!

Link to comment
Share on other sites

Witam.

 

Twój wątek jest źle nazwany, przeczytaj regulamin dot. nazewnictwa wątków w działach Galeria i WIP pod linkiem:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595

 

Następnie wprowadź poprawki zgodnie z wytycznymi regulaminu.

 

Zapoznaj się też z całym regulaminem max3d.pl:

http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43

 

Niezastosowanie się do powyższych zasad zaowocuje usunięciem źle nazwanego wątku.

 

od dziś rozdaje pierwsze i ostatnie upomnienia, wątki ktore nie spełniają zasad a autor wczesneij był upominany będą z mniejsca pakowane do kosza

Link to comment
Share on other sites

ok dzieki za podpowidzi, teraz powinno byc ok, mysle :)

 

i jedziemy dalej z progressem, mialem dzis wolna chwilke, wiec zabralem sie za maske. Postanowilem teraz podzielic model na "czesci" i modelowac kazda oddzielnie, z proporcjami nie powinno chyba byc za bardzo problemow, bo mam juz mniej wiecej ogolna bryle fury. ok nizej 2 siateczki i renderek:

 

z wygladzeniem iterations: 3

550_01_wire_04.gif

 

bez wygladzenia

550_01_wire_05.gif

 

z wygladzeniem iterations: 3

550_011.jpg

 

oraz mam pytanko jak poprawic siateczke przy swiatlach bo wyraznie widac ze troche sie zwalila, mysle zeby dac na tym rogu prosta krawedz tak jakby...

 

aha i jeszcze jedno ;) nie wiem czemu ale jak unhidowalem maske to sie pojawila ta ramka biala i nie znika mimo ze maska nie jest zaznaczona, wie ktos jak to sie stalo?

Link to comment
Share on other sites

krzywo to znaczy że krzywo:) a dokładniej to sam sprawdź: daj karoseri jakiś lakier żeby w environment map to były jakieś paski, albo coś takiego, wyrenderuj, i....zobacz jak wszystko faaluujee, a teraz popatrz na zdjęcie tego samochodu i jak tam się odbija otoczenie:)

Link to comment
Share on other sites

ok :) a tak na boku sobie robie furke z wyobrazni dla treningu i testowania roznych trickow, w sumie to dzis go ostatecznie zwalilem chyba, ale nie o to chodzi, tylko o to jak modelowacz jednej bryly? gdzie i jak zageszczac oto jest pytanie, kluczem chyba jest wyobraznia i obserwacja/poznanie bryly fury, czyz nie?

Link to comment
Share on other sites

raczej poprostu zagęszcza się przy szczegółach, rowkach itp. gdzie potrzebne są ostre krawędzie a gdzie jest płaska powierzchnia np. drzwi w niektórych samochodach wystarczy 1-3 poly przez całą długość, a żeby nie było krzywo to trzeba równiutko polygony rozmieszczać:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy