Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Yo! Pare dni temu postanowilem zrobic na powaznie jakas furke hi-poly, zaczalem wiec robic Mazde RX8 z tutoriala, ale tutek byl niepelny i w pewnym miejscu zwalilem siatke, stwoerdzilem ze zrobie cos co ma prostsza bryle, Maranello chyba ma ;) dzisiejszy progress daje tutaj.

Nastepnym krokiem mysle ze bedzie zageszczanie siatki... i prosilbym o jakies rady, zeby znow nie zwalic siatki

 

550_01_wire_01.gif

550_01_wire_02.gif

550_01_wire_03.gif

 

Renderki z MeshSmooth, Iterations: 3, Smooth: 1.

550_006.jpg

550_007.jpg

550_008.jpg

 

Soft: 3DS Max 7

 

yo!

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na razie strasznie malo, ciezko cokolwiek powiedziec, ale powodzenia w dalszej pracy.

Napisano

narazie malo aczkolwiek calkiem niezle... powodzonka ... i przypadkiem nie zarzniesz komputera iteracją 3 ?? osobiscie uwazam ze jesli siatka jest dobra to wiecej niz iteracja na poziomie drugim w pelni wystarcza...

Napisano

Duży plus za wybranie tego samochodu ;) Super fura :)

Będe zaglądał.

Pozdro

Napisano
  • Autor

wlasnie zaczalem zageszczac lekko siatke, nic nie pokazuje bo za duzo sie nie zmienilo (sesja :P ), ale po weekendzie pewnie juz bedzie bardziej podobne do maranello, no i z uwagi na moje mikro doswiadczenie w robieniu fur prawdopodobnie nei bedize to dokladny-doskonaly model, jakis vtuning pewnie ;)

 

yo!

Napisano

Witam.

 

Twój wątek jest źle nazwany, przeczytaj regulamin dot. nazewnictwa wątków w działach Galeria i WIP pod linkiem:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595

 

Następnie wprowadź poprawki zgodnie z wytycznymi regulaminu.

 

Zapoznaj się też z całym regulaminem max3d.pl:

http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43

 

Niezastosowanie się do powyższych zasad zaowocuje usunięciem źle nazwanego wątku.

 

od dziś rozdaje pierwsze i ostatnie upomnienia, wątki ktore nie spełniają zasad a autor wczesneij był upominany będą z mniejsca pakowane do kosza

Napisano

Gdy jestes zalogowany w pierwszym poscie masz opcje "edytuj" a potem "go advenced" i tam zmieniasz nazwe i co ci sie podoba

Napisano
  • Autor

ok dzieki za podpowidzi, teraz powinno byc ok, mysle :)

 

i jedziemy dalej z progressem, mialem dzis wolna chwilke, wiec zabralem sie za maske. Postanowilem teraz podzielic model na "czesci" i modelowac kazda oddzielnie, z proporcjami nie powinno chyba byc za bardzo problemow, bo mam juz mniej wiecej ogolna bryle fury. ok nizej 2 siateczki i renderek:

 

z wygladzeniem iterations: 3

550_01_wire_04.gif

 

bez wygladzenia

550_01_wire_05.gif

 

z wygladzeniem iterations: 3

550_011.jpg

 

oraz mam pytanko jak poprawic siateczke przy swiatlach bo wyraznie widac ze troche sie zwalila, mysle zeby dac na tym rogu prosta krawedz tak jakby...

 

aha i jeszcze jedno ;) nie wiem czemu ale jak unhidowalem maske to sie pojawila ta ramka biala i nie znika mimo ze maska nie jest zaznaczona, wie ktos jak to sie stalo?

Napisano
  • Autor

heh zauwazulem ze teraz przednie swiatla wygladaja jak w hondzie NSX ;)

Napisano

Nie znam nawet tego auta, ale czy on jest tak bardzo obły? Nawet z iterations 3? Jak narazie to jeden kawałek plasteliny i chyba krzywo:/

Napisano
  • Autor

hm.. to nie wiem jak zmienic, klikam advncd wpisuje nazwe i niby wszystko zapisuje, i w srodku topica widze zmieniona, ale na zewnatrz nie..

Napisano
  • Autor

ok, moze mi ktos wyklumaczy o co chodzi z krzywoscia... we wszystkich rzutach otro linie maja sie nie wykrzywiac.. ? he...

Napisano

krzywo to znaczy że krzywo:) a dokładniej to sam sprawdź: daj karoseri jakiś lakier żeby w environment map to były jakieś paski, albo coś takiego, wyrenderuj, i....zobacz jak wszystko faaluujee, a teraz popatrz na zdjęcie tego samochodu i jak tam się odbija otoczenie:)

Napisano
  • Autor

ok :) a tak na boku sobie robie furke z wyobrazni dla treningu i testowania roznych trickow, w sumie to dzis go ostatecznie zwalilem chyba, ale nie o to chodzi, tylko o to jak modelowacz jednej bryly? gdzie i jak zageszczac oto jest pytanie, kluczem chyba jest wyobraznia i obserwacja/poznanie bryly fury, czyz nie?

Napisano

raczej poprostu zagęszcza się przy szczegółach, rowkach itp. gdzie potrzebne są ostre krawędzie a gdzie jest płaska powierzchnia np. drzwi w niektórych samochodach wystarczy 1-3 poly przez całą długość, a żeby nie było krzywo to trzeba równiutko polygony rozmieszczać:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.