Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Otoz nie moge zweldowac vertexow. Za pomoca zwyklego weld zaznaczam dwa vertexy, naciskam 'weld' i max twiedzi, ze wciaz mam oba zaznaczone (czyli operation failed:(). Gdy uzywam target weld kursor zmienia sie w krzyzyk(czyli jakby chcial zweldowac) ale po puszczeniu LMB nic sie nie dzieje:/

 

Pomocne moze bedzie to:

 

Probuje zweldowac vertexy obiektu ktory attach'owalem(a wczesniej detach'owalem z tego samego przedmiotu - czyli clone). Kto pomoze? Jaka gafe tym razek popelnilem? [vertexy obiektu glownego(tak se go nazwalem) welduja sie normalnie]

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Raczej nie:/ Chce zweldowac zaznaczone vertexy wlasnie:/

Napisano

Masz zbyt dużą odległość powiędzy wierzchołkami, które chcesz połączyć.

Poprzesuwaj wierzchołki tak, aby były możliwie blisko siebie i później zwelduj. Można też zwiększyś parametr weld coś tam, ale wtedy mogą się złączyć vertexy z innymi niechcianymi.

Napisano
  • Autor
Masz zbyt dużą odległość powiędzy wierzchołkami, które chcesz połączyć.

Robie w ten sposob - select and move z snap to vertex - wtedy vertexy, ktore chce zweldowac maja wspolne wspolrzedne - gdy zaznacze je i naciskam 'weld' nic sie nie dzieje - mam wciaz dwa vertexy!

Napisano
  • Autor

Czego sie tak czepiam? Po co mi ten 'weld'? Bo calosc bedzie w turbosmooth'cie, w tym miejscu gdzie chce polaczyc te vertexy musze zrobic chamfer. W sumie ta czesc bedzie malo widoczna w renderze - mozna by sparwe tak zostawic (tzn moze wystarczyc aby vertexy mialy wspolne wspolrzedne). Ale jestem uparty i chce zrobic dobrze!

Napisano

A spróbuj nałożyć je na siebie snapem, potem zaznaczyć oba i colapse.

Napisano

Oczywiście że nie mogłeś zweldować ani scolapsować, bo miałeś poligony między vertexami. Zaznacz poligon tak jak na obrazku, usuń go, a vertexy zweldują się bez problemu. Masz fatalnie ustawiony viewport maxa - nic tam nie widać - istna dżungla.

 

untitled17yd.th.jpg

Napisano
  • Autor
masz dziwnego polygona

Fak:/ Bylem pewien ze go juz tam dawno nie bylo, ze juz go wyrzucilem:/ Nawet nie przyszlo mi do glowy ze on moze tam byc i sprawdzic chociaz:/ Dzieki wam wielkie bo pewnie musialo by minac jeszcze z kilka dni abym wpadl na to ze moze cos tam jest dodatkowego:)

 

...normalnie pamietam jak go kasowalem....zaczyna mi sie widocznie myslic to co zrobilem z tym o czym myslalem ze musze:) hehe

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.