Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pierwsze kroki w low poly ciezko ale jakos idzie narazie praca max-zbrush screen z zmappera , pozniej jak skoncze wszystkiemiesnie itp to w maxie dodam troche czesci mechanicznych(troche doomem zaleci) mam nadzieje ze wreszcie uda mi sie dobrze mapke wygenerowac normalnych aby sie wyswietlala w maxie normalnie:D ale narazie tyle WIP : 15%;)

 

PS: Nie jedzcie mnie za bardzo za liczbe poligonow postawilem prog 1500 jeszcze nie czuje tego modelwoania nisko poligonowego (niema to jak zawsze w hipoly robic:/)

 

lowpolymonster7an.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no może pare trisów można by powywalac ale i tak nie jest źle.Koncept mi sie bardzo podoba, z mechanicznymi częściami i ciekawą teksturką będize naprawde git... z niecierpliwością czekam na update :)

Napisano

huhu, koncept mi się baudzo podoba jak i również fakt, że koncept szkicu nie "wybielił się" z przeniesieniem go w 3d, chociaż co do samego szkicu miałbym kilka zastrzeżeń w kwestii nie jest jeszcze do końca realnie to wszystko od strony warsztatu 3D mi się podoba [chociaż w 3D jestem na razie nowy, więc nie mam za dużo wiedzy wspomagającej mój krytycyzm], tylko nie potnij go tam gdzie nie trzeba ... jeśli to w ogóle możliwe

 

... a i jego kręgosłup widoczny ponad jego głową wydaje mi się zbyt szpiczasty, jeśli to w ogóle jest kręgosłup to ja bym zrobił taki, który nie ma kręgów w kształcie piramidy ...

Napisano

dzieki za komenty dzisiaj bede bawil sie dalej zbrushem narazie to wstepne detale jedynie na klatce dalem wiecej aby zobaczyc jak to bedzie wygladalo jak poprawie mapku mysle ze kregoslup bedzie lepiej widoczny i nie szpiczasty (tez mi sie to nie podoba) co to conceptu fakt faktem realnie to on nie wygladal dlatego zmienilem duzo:)

Napisano
eno eno - jest bajera :) dajesz dajesz:) (szczegolnie podoba sie ten render na dole w srodku (ten niebieskawy) - z czego to??

 

pzoad

 

to hi poly ze zbrusha

Napisano

A mi się nie podoba. Może nie technicznie, bo jest całkiem ok, ale koncepcyjnie. Zamiast wyglądać strasznie (jak na potwora przystało), ten wygląda groteskowo-pokracznie.

 

O ile plecy wyglądają świetnie, to zamiana miejscem nóg i rąk jest IMHO kompletnie nietrafiona.

Napisano

Groteskowo. To samo przyszlo mi na myśl.

Zwłaszcza głowa i sposobu jej osadzenia sprawia iż wygląda pokracznie i karykaturalnie. Może to będzie wyglądać inaczej jak dostanie gałki oczne i zęby a może takie jest założenie. Do wykonania nie ma sie co przyczepić. Normale porządne i przemyślane. Rozkład mięsni, kości, stawów oddanych na normalu wygląda na logiczny. Nie ma jak ja to nazywam Random Noisa i przypadkowych spuchnięć jak w niektórych modelach z normalami.

Dobra robota, choć koncepcja postaci taka sobie.

 

Pozdro

Napisano

eee - czepiacie sie panowie :D - wydaje mi sie ze wlasnie ma byc groteskowo :)

 

moze szymqu te 'nogi' (wieksze konczyny :) na koncach zrob jako dlonie jednak - cos jak u duzych goryli, ktore chodza podpierajac sie na rekach wlasnie - takie podwiniete palce i grube knykcie (moze jeszcze pazury 'patrzace' do tylu)

 

detal swietnie idzie - jest bajera

 

i tak sobie jeszcze mysle - moze mu pysk troche zmien, bardzej ubestwij - bo teraz troche smieszny jest a nie straszny (jak wsciekly pan kaziu wyglada - a te narosla na czole wygladaja jak zaczesane do tylu wlosy co jesszcze podkresla 'ludzkosc' pyska)

 

pzoao - dobrze idzie tak czy siak :D

Napisano

niom, jest już o wiele lepiej, co do konceptu to co wam się nie podoba? oryginalność i odmienność od humanoidalnej budowy anatomicznej? mi się to właśnie bardzo podoba, to fakt, że sam model jest groteskowo-pokraczny, ale nie wiem czy graliście w jakąkolwiek część Silent Hill, tam są dopiero groteskowo-pokraczne istoty... ta bestyja jest całkiem realna, a to, że jest według was karykaturalny to tylko wynik waszego nasyconego humanodialną budową anotmiczną gustu, motyw głowy bez szyi wspaniale łączy się z faktem, że ten potworek ma facjate złego inteligentnego naukowca obcych, co daje ciekawy efekt, bo wygląda to jakby specjalnie chronił najważniejszą dla niego głowe, a debilne z facjaty potworki o bardziej bestialskich i zwierzęcych facjatach, które rozwala się w doomie jednym strzałem z shotguna to już było... pomysł na zamiane kończyn też jest imo fajowy i nie dorabiałbym mu żadnych palców czy czegoś co by go upodabniało do goryla, może najwyżej dorobiłbym coś w rodzaju kopyt, tylko właśnie jakichś bardziej zakręconych niż u konia... generalnie szedłbym dalej w rozwoju jego odmienności... ale to zrobiłbym gdybym umiał go modelować :]

Napisano
Panowie sie czepiaja ;)

 

robi sie miodnie - jedyne co mnie martwi to stabilnsc tego slodkiego pana

 

ale mi nie chodzi dokładnie o to, że się czepiają, bo dobrze się czepiają tylko, że według ich gustu, natomiast według mojego gustu potworek ma potencjał...

Napisano

czepianie nie czepianie kazda krytyka jest przydatna:) jednak przy tym modeliku niemoge za duzo zmienic niestety:/ moze nastepny heh ok znowu minimalny update (chce juz go skonczyc bede mial zaliczony 1 model low-poly:P)

62sy.jpg

Napisano

heh dzieki;)

delikatny update takie cwiczenie detalu narazie szukam pomysl hehe

12.jpg

 

i wersja hi poly (cienka bo cienka ale warto pokazac chociaz)

 

hiversion.jpg

Napisano

no to zmieniłeś układ szyi, czyli to co mi się podobało, spoko, wygląda teraz bardziej naturalnie i mniej podoba się mojej drugiej osobowości :}, jeśli chodzi o te gluty na ramieniach, to od razu jak je zobaczyłem aktywował mi się kompozycyjny zmysł alarmowy, który podesłał mi wizję, że tak gluty wyglądają tylko przeciętnie, bo występują w jednym miejscu potworka, gdyby były też na mięśniach i przedramieniach to mogłoby wyglądać lepiej, tak mi się przynajmniej wydaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności