plasti Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 widac ze ofensywa dzieci/fanow afterfalla z facebooka dziala, bo leca negatywy za krytyke, uwaga na slowa !!!.... zenada....
Chris Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 Ardeniu - a spróbuj przeczytać tę reckę, dowiesz się, że było to nieporozumienie :) 3/10 chyba nam nie grozi.. 6 już bardziej ^^ Macie racje odnośnie cutscen i animacji - doskonale zdajemy sobię sprawę z tego. Niestety zabrakło środków i nic nie można już poradzić. Gra ma potencjał, jednak jest dość niewyszlifowana. Strasznie podoba mi się podejscie Chico :) Fakt, zespół w ponad 90% składa się z osób dla których jest to pierwszy projekt. I tak jesteśmy dumni, że udało się nam dojść do finiszu, na przekór wszystkim absolutnie pewnym, że ta gra nie wyjdzie. Nabraliśmy sporo doświadczenia, które przy następnym projekcie obiecuje, że zaowocuje :) Niektóre komentarze pomine, bo dla mnie to już oczywisty hating, zastrzelcie mnie jak się myle. Ale cóż, w każdej grupie społecznej jest i margines :) Także w imieniu zespołu dzięki za te lata bardziej i mniej intensywnego kibicowania. Mamy nadzieję, że jednak da się na czymś zawiesić oko :) Pozdro! 1
Chris Napisano 19 Listopad 2011 Napisano 19 Listopad 2011 Sorki, że post pod postem, ale myślę, że warto byście obczaili Environment Trailer, czyli tak jakby ładne podsumowanie pracy działu enviro, czyli poza mną - Shalivana, Soada, Wizza, Tarana i Piotrka (niestety nie ma tu konta) Wiadomo - enviro jest troche nierówne, ale to ze względu na to, że w przeciwieństwie do reszty działów pracowaliśmy nad nim przez 3 lata i skill miał kiedy rosnąć :) Autor muzyki - Pedro Macedo Camacho.
_Seth_ Napisano 20 Listopad 2011 Napisano 20 Listopad 2011 Chris - Ja nie oceniam enviro, a całokształt. Do waszej szóstki nie mam zastrzeżeń, bo choć pewne niedoróbki uda się znaleźć, to całościowo gra wygląda wystarczająco ładnie, by kogoś do niej przyciągnąć. Problemem jest animacja i przede wszystkim brak jakiejkolwiek wizji i koślawy design. Moje podsumowanie wiązało się też z tym nadmuchanym marketingowym balonem przez całą produkcję, który osiągnął swój szczyt w akcji "10 mln zamówień". Rozumiem, że to pierwsza gra, że niedoświadczony zespół. Największa wina nie w ludziach, że nie potrafili zrobić czegoś lepszego, a w producencie, że nie widział jaki ma zespół i w jaki projekt się ładuje. Gdyby nie włożył takiej kasy i nie ogłaszam wszem i wobec jak wysokich lotów to będzie gra - byłoby OK. A tak wyszło, jak wyszło i stąd te opinie.
Shalivan Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Jako graficy raczej nie powinniscie, wszak gra wyglada calkiem przyjemnie. Nawet bardziej niz calkiem przyjemnie. Gdyby pokazac tutaj osobno modele pewnie by kilka front dostalo. A ze gra sie troche slabiej juz. Coz, pierwsza gra :) keep going boys and girls spokojnie spokojnie. Zaraz cos przygotujemy i wrzucimy. Wszyscy są wymęczeni produkcją i odpoczywają :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się