Napisano 18 Listopad 201113 l widac ze ofensywa dzieci/fanow afterfalla z facebooka dziala, bo leca negatywy za krytyke, uwaga na slowa !!!.... zenada....
Napisano 18 Listopad 201113 l Ardeniu - a spróbuj przeczytać tę reckę, dowiesz się, że było to nieporozumienie :) 3/10 chyba nam nie grozi.. 6 już bardziej ^^ Macie racje odnośnie cutscen i animacji - doskonale zdajemy sobię sprawę z tego. Niestety zabrakło środków i nic nie można już poradzić. Gra ma potencjał, jednak jest dość niewyszlifowana. Strasznie podoba mi się podejscie Chico :) Fakt, zespół w ponad 90% składa się z osób dla których jest to pierwszy projekt. I tak jesteśmy dumni, że udało się nam dojść do finiszu, na przekór wszystkim absolutnie pewnym, że ta gra nie wyjdzie. Nabraliśmy sporo doświadczenia, które przy następnym projekcie obiecuje, że zaowocuje :) Niektóre komentarze pomine, bo dla mnie to już oczywisty hating, zastrzelcie mnie jak się myle. Ale cóż, w każdej grupie społecznej jest i margines :) Także w imieniu zespołu dzięki za te lata bardziej i mniej intensywnego kibicowania. Mamy nadzieję, że jednak da się na czymś zawiesić oko :) Pozdro!
Napisano 19 Listopad 201113 l Sorki, że post pod postem, ale myślę, że warto byście obczaili Environment Trailer, czyli tak jakby ładne podsumowanie pracy działu enviro, czyli poza mną - Shalivana, Soada, Wizza, Tarana i Piotrka (niestety nie ma tu konta) Wiadomo - enviro jest troche nierówne, ale to ze względu na to, że w przeciwieństwie do reszty działów pracowaliśmy nad nim przez 3 lata i skill miał kiedy rosnąć :) Autor muzyki - Pedro Macedo Camacho.
Napisano 20 Listopad 201113 l Chris - Ja nie oceniam enviro, a całokształt. Do waszej szóstki nie mam zastrzeżeń, bo choć pewne niedoróbki uda się znaleźć, to całościowo gra wygląda wystarczająco ładnie, by kogoś do niej przyciągnąć. Problemem jest animacja i przede wszystkim brak jakiejkolwiek wizji i koślawy design. Moje podsumowanie wiązało się też z tym nadmuchanym marketingowym balonem przez całą produkcję, który osiągnął swój szczyt w akcji "10 mln zamówień". Rozumiem, że to pierwsza gra, że niedoświadczony zespół. Największa wina nie w ludziach, że nie potrafili zrobić czegoś lepszego, a w producencie, że nie widział jaki ma zespół i w jaki projekt się ładuje. Gdyby nie włożył takiej kasy i nie ogłaszam wszem i wobec jak wysokich lotów to będzie gra - byłoby OK. A tak wyszło, jak wyszło i stąd te opinie.
Napisano 30 Listopad 201113 l Jako graficy raczej nie powinniscie, wszak gra wyglada calkiem przyjemnie. Nawet bardziej niz calkiem przyjemnie. Gdyby pokazac tutaj osobno modele pewnie by kilka front dostalo. A ze gra sie troche slabiej juz. Coz, pierwsza gra :) keep going boys and girls spokojnie spokojnie. Zaraz cos przygotujemy i wrzucimy. Wszyscy są wymęczeni produkcją i odpoczywają :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto