cta Napisano 26 Czerwiec 2006 Napisano 26 Czerwiec 2006 Mój drugi samochód w maxie, pierwszym była audica którą również tu wrzucałem tym razem zabrałem się troche od tyłu bo od kółek. Niestety zawiesiłem się w sumie na tarczy hamulcowej, nie bardzo wiem jak ona tam dokładnie wygląda a już szczególnie nie mam pojęcia jak wyglądają zaciski hamulców. Ma ktoś może jakieś referenty hamulców? Byłbym wdzięczny. Felga http://img505.imageshack.us/img505/7432/v0050sa.jpg Maska http://img327.imageshack.us/img327/9465/v0104ul.jpg Mały update: http://img475.imageshack.us/img475/5681/v0110mj.jpg
XaoC Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 Przede wszystkim rzuć scanline'a bo masz mentala (jak działasz w maxie). Zanim rzucisz się za szczególy wrzuc siatkę z iterrations na 2 (moze i tak masz, no nie wiem), bo fatalnie to wygląda. Buduń taki, jakby coś to pogięło. Ale myślę, ze nie trudno będzie to poprawić
hkropinski Napisano 27 Czerwiec 2006 Napisano 27 Czerwiec 2006 jest krzywo, rowki i chamfer nie za dobrze ci wyszly... pozdr
cta Napisano 27 Czerwiec 2006 Autor Napisano 27 Czerwiec 2006 skoro tak mówicie to zrobie od nowa, a felga dobra? Cały przód od nowa: 1.http://img512.imageshack.us/img512/6096/v0141zh.jpg 2.http://img185.imageshack.us/img185/6093/v0164wg.jpg mam nadzieje że teraz troche lepiej, jeśli nie to co nie tak? I jeszcze takie małe pytanie: kiedy najlepiej brać się za szczegóły, tzn. w obecnym stadnium robić już np. rowki? Wiem, że powinno się w sumie robić na końcu, tylko ja jakoś nie umiem wyczuć tego końca :D Wydaje mi sie że już moge sie zagłębić w szczegóły a tu później wychodzi taka kicha jak na poprzednich screenach. malutki update: http://img328.imageshack.us/img328/2182/v0197gl.jpg
pecet Napisano 2 Lipiec 2006 Napisano 2 Lipiec 2006 troche Ci to plastelinowo wychodzi dlatego że krawędzie rowków są nieostre, światła mają inny kształt (przypatrz się zdjęciom), na zderzaku jest dosyć krzywo
cta Napisano 3 Lipiec 2006 Autor Napisano 3 Lipiec 2006 Troszkę ciekawszy render: http://img126.imageshack.us/img126/5657/v0238nb.jpg Siatka (niestety nie umiem zrobić rendera z siatką :D ale chyba tak też może być?): http://img136.imageshack.us/img136/619/siatka5vd.jpg A co do rowków: http://img136.imageshack.us/img136/6126/rowki0gg.jpg tak patrząc po referkach to widze że te rowki idealnie kanciaste nie są, fakt moje może za bardzo zaokrąglone, ale jak dawałem mniejszy chamfer to przy weldowaniu mi też chamfery weldowało, więc nie wiem, poradźcie jak mam zrobić ostrzejsze rowki?
illy Napisano 3 Lipiec 2006 Napisano 3 Lipiec 2006 siatka (niestety nie umiem zrobić rendera z siatką :D ale chyba tak też może być?): f10 -> wybierasz renderer scanline -> szukasz "force wireframe" co do modelu, z tylu na nadkolu massz trojkaty, cos sie dzieje pod reflektorami, linia nadwozia z przou jakos dziwnie sie rozprasza, dziura za drzwiami tez chyba jakas poszarpana sie wydaje poradźcie jak mam zrobić ostrzejsze rowki? 2x chamfer, drugi z mniejsza wartoscia (ale druga wartosc nie moze b yc 50% pierwszej)
cta Napisano 3 Lipiec 2006 Autor Napisano 3 Lipiec 2006 Rozrzedziłem siatkę i troche ją poprawiłem na przodzie, usunąłem wszystkie rowki i zrobiłe tą metodą, którą poradził illy - chamfer na 0,2 dla rowka i później na krawędzi rowka kolejno 0,3 i 0,1 chyba lepiej? http://img467.imageshack.us/img467/1259/v0249va.jpg
pecet Napisano 3 Lipiec 2006 Napisano 3 Lipiec 2006 no teraz nawet ładnie, materiał szyby i felg bleee do wymiany
..::Krzysiek M::.. Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 Mi się podoba, bo ja uwielbiam każdego porsche najbardziej 911 (każdego) :D
7demon Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 model coraz lepszy, brakuje jeszcze kilku detali, ale jest dobrze. materialy nadal do poprawy
hkropinski Napisano 4 Lipiec 2006 Napisano 4 Lipiec 2006 rowki są nierowne i materialy musisz mocno dopracowac, pozdrawaim
cta Napisano 5 Lipiec 2006 Autor Napisano 5 Lipiec 2006 Troszkę popoprawiałem mam nadzieje, chciałem zrobić jakiś fajniejszy render, co prawda środka jeszcze brakuje, ale zmieniłem materiały i renderuje. Trwa to już dobre 7 godzin co prawda ale zacząłem sie niepokoić bo zobaczyłem jakieś artefakty na renderze: http://img148.imageshack.us/img148/8278/artefakty4uo.jpg Jak na reszcie samochodu mi sie takie zrobią to troche lipa :( Czemu takie coś się robi?
7demon Napisano 5 Lipiec 2006 Napisano 5 Lipiec 2006 7 godzin render ? co ty zes tam zrobil ze tak dlugo? faktycznie cos sie tam dzieje na renderze, ale ja ci raczej nie pomoge.
cta Napisano 5 Lipiec 2006 Autor Napisano 5 Lipiec 2006 No właśnie nie wiem czemu to tak długo. Chyba przez oświetlenie HDRI i materiały z tego tutoriala: http://www.evermotion.org/tutorials/rendering/vray_car_paint/ Odkąd zmieniłem na nie strasznie mi się render wydłużył... :/ Liczyłem tylko że chociaż fajnie będzie wyglądać a tu jakieś arty głupie bleee
cta Napisano 5 Lipiec 2006 Autor Napisano 5 Lipiec 2006 http://img114.imageshack.us/img114/8812/car5hs.jpg przesadnie długi render... a efekt mizerny - tyle sie uczekałem a tu takie artefakty :| już wiem czemu te artefakty są i czemu taki długi render - subdivs w reflect i refract materiałów miałem ustawione na 50 hehehe :D
cta Napisano 5 Lipiec 2006 Autor Napisano 5 Lipiec 2006 Nowy render: http://img289.imageshack.us/img289/9121/v0305ob.jpg No to jeszcze musze zrobić środek, trochę mi sie co prawda nie chce i myśle że z braku blue printów troche mi może koślawo wyjść. Nie wiem czy będe póki co robił może wezme się dalej za robienie swojego pokoju. Zobaczymy :)
JohnZi Napisano 6 Lipiec 2006 Napisano 6 Lipiec 2006 to studio to nie zaciekawe jset, jakos dziwnie te plane'y ustawiles:/ nie daja odpowiednich refleksow. A co do wnetrza, to zrob tylko takie prowizoryczne, wcale nie musi byc dokladne;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się