Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Bawilem sie troche w sesji i teraz koncze... w sumie to mialo byc takie costam... niby, ze robie cos konkretnego zamiast sie uczyc, ale tak do wniosku doszedlem, że może jednak zrobie to porządnie. Powytykajcie błędy jeśli łaska, zanim zabiore sie do teksturowania i displace'ów.

Owszem brakuje tych smiesznych kropek, ale to wlasnie ma byc robione displacement'em.

 

grey%20front%20render.jpg

 

grey%20front%20render2.jpg

 

grey%20back%20render.jpg

 

 

grey%20inp%20plug%20render.jpg

 

grey%20usb%20plug%20render.jpg

 

I siateczki jakoby pretensje byc miały:

 

siatka1.jpg

 

I jeszcze

 

siatka2.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi się podoba wykonanie modelu ale tak jak komentowal moj poprzednik

brakuje ci chamfera nad wtyczką mini jacka ;]

brakuje ci malego chamfera.

 

Popraw to i bedzie super.

Mam nadzieje ze za jakis czas zobaczymy pelny efekt z teksturkami.

Pozdro

Napisano
  • Autor
brakuje ci chamfera nad wtyczką mini jacka ;]
Dziekuje, przeoczyłem... ciekawe ;-)

 

Mam nadzieje ze za jakis czas zobaczymy pelny efekt z teksturkami.

Tak pewnie za sześć miesięcy znając moje tempo ;-P

 

Poprawione (mam nadzieje ;)

 

repaired.jpg

Napisano
  • Autor

troche nie ma czasu i displace'y mnie męczą... wiem, wiem... 20 minut roboty, ale musi byc perfect a nie jest. Nie ma duzo tekstur, ale tez nie są trywialne :D

Napisano

pozytywne szalenstwo ;D wypas sam taki mam, tylko jak to bedziesz texturowal wrzuc jakies fajne kolorki bo ten bez radia co mam to troche dizajnerom z creativa nie wyszlo ;)

 

peace!

Napisano
  • Autor

Witam po jakże długiej nieobecności :-) Ale mi daje w tyłek ten projekt, szok :-) Wiem, że studio jest do bani i dlatego też proszę o pomoc, w sumie próbowałem już wielu konfiguracji, ale nic z tego nie wyszło...

1. Wiem, że z wyświetlaczem jest nie tak, ale jak już tarczę zrobię... teksturę znaczy się, to nawet te syfiaste refleksy zrobią się mniej syfiaste :P

2. Nie ma materiałów jeszcze we wnętrzu usb i ten środek playera też musze jakoś przyciemnić :P

 

nty%20render5.jpg

 

Ktokolwiek?

Napisano

masz jakiegoś vray lighta..(lub inne jeżeli nie jest to vray) ?

i zmień hdri bo to takie biedne

Napisano
  • Autor

Wiem, że jest biedne, może jakieś pomysły na jakie mam zmienić? Mental ray, to jest, takze z vray light'a nici.

Napisano

model bardzo fajny ale nad studiem by trzeba było troszke posiedziec, szczegolonie ten plastic poprawic i zdeka doswietlić

Napisano
  • Autor

Witam :-) Powiedzmy, że uptade i pytanie... Ma ktoś pomysł, czemu się zrobiły te kropki przy wtyczce i jak się ich pozbyć? Wnioskuję, że to z bumpa, tylko nie rozumiem czemu, skoro wcześniej ich nie było.

Ustawienia materiału. Diffuse = bump = mix( .jpg : noise z windem w photoshopie , noise maxowy z dużym tilingiem ), reflect = metal (lume).

HDRI zmnieniam po raz kolejny, tym razem będzie czarno-białe, moze da lepszy efekt.

Ustawienia studia : dwa softboxy z lewej i z prawej (niewidoczne jako odbicia), dwa target area photometric i swiatło z environmenta (hdri)... ach no i oczywiscie skylight do tego :-p

 

nty%20render6.jpg

Napisano

szczerze dziwnie to wygląda. pomijając fakt że ten materiał niebieski daje po oczach, to ja nie widze ani jednego cienia ;]

Napisano
  • Autor

Daje po oczach, bo HDRI jest do dupy. Przyjżyj się a zobaczysz cienie, choć delikatne :P Oświetlenie pada z każdego kąta, to może dlatego a jak rozjaśnię podłoże, to powinno być lepiej. Nadal pytam o te kropki skubane.

Napisano

robilem kiedys dokladnie ten sam model, do animacji, i musze powiedziec ze troche poszedles na skruty, niemasz tych kropeczek w 3d tylko w bumpie, a on niezarysuje sie odpowiednio dopuki niebedzie mial refrakcji, takze to bys musial zmienic, pozatym sporo czamferow zrobiles za ostrych i bliki Ci z nich wychodza nietakie jak w orginale. na krawedziach masz sporo niedorubek, musisz poprawic geometrie. a swiatlo, hdri nigdy nieda CI ostrych cieni, musisz dolozyc swiatlo kierunkowe, pozatym do tego modelu muisz miec cos w odbiciach, najlepsza bylaby czarna rampa z szarym i biela, ustaw sobie na cylindrze i ustaw tak jak ci wygodniej do danego kadru. pozatym milej zabawy:)

Napisano
  • Autor

Przykro mi stary ale musze sie nie zgodzić. Kropeczki są jak najbardziej wymodelowane, chyba coś nie tak jest z materiałem. Jeśli chodzi o chamfery, to dużo pracy w nie włożyłem i wydaje mi się, że są jak najbardziej poprawne i zmieniał ich napewno nie będę. Problem raczej tkwi w dziwnych refleksach :-) Nie wiem czy nie napisałem, że są światła kierunkowe... raczej napisałem :-) Co do rampy, to fajny pomysł, dzięki wielkie :-D

Napisano

hmm jak uwazasz,ale ja bym sie przyjzal tym krawedziom na orginale ktory trzymasz w reku i na model, spujz jak na orginale tworza i cigna sie odbicia. Cholerka z ymi kropkami, to chyba faktycznie cos jest nietak, a jak pokazales wire tej koncowki, to jakos tam siatki niema, pewnie jakis wczesnieszy render. spoko ja tylko mowie co widze, moze jestem w bledzie :) pozdr

Napisano
  • Autor

Wolno to idzie, ale cóż... dziwne rzeczy się dzieją... na uczelni każą mi COŚ robić ;-P

 

Ciemno, ziarno, lipa - wiem, że za mało fotonów też wiem :-P

 

nty%20render8.jpg

 

A tak wogóle, to taką ładne prosbe mam, niech mi ktoś pomoże z tym renderem, bo sie skichać idzie :P

Napisano

hehe mój odtwarzacz :D

po pierwsze - on ma większe, ale i rozproszone odbicia na niebieskim. dodatkowo, jest ono mniej nasycone

mocny Specularity na przyciskach

pod jakimkolwiek kątem byś nie patrzył - zawsze chociaż minimalnie widać LCD

przycisk Play/Pause jest zgrabniejszy ;] bardziej okrągły, mniejsze znaki

 

model IMO perfekcyjny, ale światło - no dodaj przynajmniej jedną Spot czy punktową lampę. i coś w tło, zdjęcie czy paski, żeby było czuć materiały z odbiciem

Napisano
  • Autor

Dzieki wielkie stary! Ile sie trzeba naczekać, zeby ktoś jakimiś konkretami wyjechał...

Napisano
  • Autor

Witam ponownie. Wiem, że długo to męczę, ale nic nie poradze. Nastepnym razem chyba po porstu daruję sobie WiP'a. To ostatni render i zastanawiam się, czy nie dorobić wyświetlacza i nie darować sobie imprezy ;-) Żal i przykro, ale post produkcja była, bo musiałem zakryć czarne plamy z którymi ni jak poradzić sobie nie mogłem. Nawet przy FG 1500, rad in pix 0.1-1 (0.2-2) i samplingu min:16, max: 64, wyłączonym GI (bo po cholere tutaj ;) i bounces na 10, były miejscami znaczne.

 

projekt2.png

 

 

Pozdrawiam :D

Napisano

tekstura stolu wyglada tak troche wiejsko. Jakas sklejka czy cholera wie co to jest (babcia ma takie na dzialce - mebel datowany na '80? :P). I imho za bardzo z gory ujecie, bym zrobil mniejszy kat

Napisano
  • Autor

Wiecie co... po tym co usłyszałem na zlocie, chyba wolałbym, żebyście nie komentowali, póki nie wrzuce tego do v-raya :P

Spoko stary, sam nie zrobilem tej teksturki ;-)

Napisano
  • Autor

Kolejny render. Taka prośba, podpowie mi ktoś jak zrobić dobry materiał tych przycisków?

Narazie mam coś w stylu:

Oren-Neyar Blinn,

speckle na specular

refleksy na 35 (raytrace), fast adaptive - blur offset 1,5,

miejscami probowalem diffuse'a mixowac z gradientem ale to nic nie dało :P

 

vray9.jpg

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności