Napisano 7 Lipiec 200618 l Witam. Bawilem sie troche w sesji i teraz koncze... w sumie to mialo byc takie costam... niby, ze robie cos konkretnego zamiast sie uczyc, ale tak do wniosku doszedlem, że może jednak zrobie to porządnie. Powytykajcie błędy jeśli łaska, zanim zabiore sie do teksturowania i displace'ów. Owszem brakuje tych smiesznych kropek, ale to wlasnie ma byc robione displacement'em. I siateczki jakoby pretensje byc miały: I jeszcze
Napisano 7 Lipiec 200618 l Mi się podoba wykonanie modelu ale tak jak komentowal moj poprzednik brakuje ci chamfera nad wtyczką mini jacka ;] brakuje ci malego chamfera. Popraw to i bedzie super. Mam nadzieje ze za jakis czas zobaczymy pelny efekt z teksturkami. Pozdro
Napisano 7 Lipiec 200618 l Autor brakuje ci chamfera nad wtyczką mini jacka ;] Dziekuje, przeoczyłem... ciekawe ;-) Mam nadzieje ze za jakis czas zobaczymy pelny efekt z teksturkami. Tak pewnie za sześć miesięcy znając moje tempo ;-P Poprawione (mam nadzieje ;)
Napisano 10 Lipiec 200618 l Autor troche nie ma czasu i displace'y mnie męczą... wiem, wiem... 20 minut roboty, ale musi byc perfect a nie jest. Nie ma duzo tekstur, ale tez nie są trywialne :D
Napisano 10 Lipiec 200618 l pozytywne szalenstwo ;D wypas sam taki mam, tylko jak to bedziesz texturowal wrzuc jakies fajne kolorki bo ten bez radia co mam to troche dizajnerom z creativa nie wyszlo ;) peace!
Napisano 11 Październik 200618 l Autor Witam po jakże długiej nieobecności :-) Ale mi daje w tyłek ten projekt, szok :-) Wiem, że studio jest do bani i dlatego też proszę o pomoc, w sumie próbowałem już wielu konfiguracji, ale nic z tego nie wyszło... 1. Wiem, że z wyświetlaczem jest nie tak, ale jak już tarczę zrobię... teksturę znaczy się, to nawet te syfiaste refleksy zrobią się mniej syfiaste :P 2. Nie ma materiałów jeszcze we wnętrzu usb i ten środek playera też musze jakoś przyciemnić :P Ktokolwiek?
Napisano 11 Październik 200618 l masz jakiegoś vray lighta..(lub inne jeżeli nie jest to vray) ? i zmień hdri bo to takie biedne
Napisano 11 Październik 200618 l Autor Wiem, że jest biedne, może jakieś pomysły na jakie mam zmienić? Mental ray, to jest, takze z vray light'a nici.
Napisano 11 Październik 200618 l model bardzo fajny ale nad studiem by trzeba było troszke posiedziec, szczegolonie ten plastic poprawic i zdeka doswietlić
Napisano 13 Październik 200618 l Autor Witam :-) Powiedzmy, że uptade i pytanie... Ma ktoś pomysł, czemu się zrobiły te kropki przy wtyczce i jak się ich pozbyć? Wnioskuję, że to z bumpa, tylko nie rozumiem czemu, skoro wcześniej ich nie było. Ustawienia materiału. Diffuse = bump = mix( .jpg : noise z windem w photoshopie , noise maxowy z dużym tilingiem ), reflect = metal (lume). HDRI zmnieniam po raz kolejny, tym razem będzie czarno-białe, moze da lepszy efekt. Ustawienia studia : dwa softboxy z lewej i z prawej (niewidoczne jako odbicia), dwa target area photometric i swiatło z environmenta (hdri)... ach no i oczywiscie skylight do tego :-p
Napisano 13 Październik 200618 l szczerze dziwnie to wygląda. pomijając fakt że ten materiał niebieski daje po oczach, to ja nie widze ani jednego cienia ;]
Napisano 13 Październik 200618 l Autor Daje po oczach, bo HDRI jest do dupy. Przyjżyj się a zobaczysz cienie, choć delikatne :P Oświetlenie pada z każdego kąta, to może dlatego a jak rozjaśnię podłoże, to powinno być lepiej. Nadal pytam o te kropki skubane.
Napisano 13 Październik 200618 l robilem kiedys dokladnie ten sam model, do animacji, i musze powiedziec ze troche poszedles na skruty, niemasz tych kropeczek w 3d tylko w bumpie, a on niezarysuje sie odpowiednio dopuki niebedzie mial refrakcji, takze to bys musial zmienic, pozatym sporo czamferow zrobiles za ostrych i bliki Ci z nich wychodza nietakie jak w orginale. na krawedziach masz sporo niedorubek, musisz poprawic geometrie. a swiatlo, hdri nigdy nieda CI ostrych cieni, musisz dolozyc swiatlo kierunkowe, pozatym do tego modelu muisz miec cos w odbiciach, najlepsza bylaby czarna rampa z szarym i biela, ustaw sobie na cylindrze i ustaw tak jak ci wygodniej do danego kadru. pozatym milej zabawy:)
Napisano 13 Październik 200618 l Autor Przykro mi stary ale musze sie nie zgodzić. Kropeczki są jak najbardziej wymodelowane, chyba coś nie tak jest z materiałem. Jeśli chodzi o chamfery, to dużo pracy w nie włożyłem i wydaje mi się, że są jak najbardziej poprawne i zmieniał ich napewno nie będę. Problem raczej tkwi w dziwnych refleksach :-) Nie wiem czy nie napisałem, że są światła kierunkowe... raczej napisałem :-) Co do rampy, to fajny pomysł, dzięki wielkie :-D
Napisano 14 Październik 200618 l hmm jak uwazasz,ale ja bym sie przyjzal tym krawedziom na orginale ktory trzymasz w reku i na model, spujz jak na orginale tworza i cigna sie odbicia. Cholerka z ymi kropkami, to chyba faktycznie cos jest nietak, a jak pokazales wire tej koncowki, to jakos tam siatki niema, pewnie jakis wczesnieszy render. spoko ja tylko mowie co widze, moze jestem w bledzie :) pozdr
Napisano 20 Październik 200618 l Autor Wolno to idzie, ale cóż... dziwne rzeczy się dzieją... na uczelni każą mi COŚ robić ;-P Ciemno, ziarno, lipa - wiem, że za mało fotonów też wiem :-P A tak wogóle, to taką ładne prosbe mam, niech mi ktoś pomoże z tym renderem, bo sie skichać idzie :P
Napisano 20 Październik 200618 l hehe mój odtwarzacz :D po pierwsze - on ma większe, ale i rozproszone odbicia na niebieskim. dodatkowo, jest ono mniej nasycone mocny Specularity na przyciskach pod jakimkolwiek kątem byś nie patrzył - zawsze chociaż minimalnie widać LCD przycisk Play/Pause jest zgrabniejszy ;] bardziej okrągły, mniejsze znaki model IMO perfekcyjny, ale światło - no dodaj przynajmniej jedną Spot czy punktową lampę. i coś w tło, zdjęcie czy paski, żeby było czuć materiały z odbiciem
Napisano 20 Październik 200618 l Autor Dzieki wielkie stary! Ile sie trzeba naczekać, zeby ktoś jakimiś konkretami wyjechał...
Napisano 18 Listopad 200618 l Autor Witam ponownie. Wiem, że długo to męczę, ale nic nie poradze. Nastepnym razem chyba po porstu daruję sobie WiP'a. To ostatni render i zastanawiam się, czy nie dorobić wyświetlacza i nie darować sobie imprezy ;-) Żal i przykro, ale post produkcja była, bo musiałem zakryć czarne plamy z którymi ni jak poradzić sobie nie mogłem. Nawet przy FG 1500, rad in pix 0.1-1 (0.2-2) i samplingu min:16, max: 64, wyłączonym GI (bo po cholere tutaj ;) i bounces na 10, były miejscami znaczne. Pozdrawiam :D
Napisano 18 Listopad 200618 l tekstura stolu wyglada tak troche wiejsko. Jakas sklejka czy cholera wie co to jest (babcia ma takie na dzialce - mebel datowany na '80? :P). I imho za bardzo z gory ujecie, bym zrobil mniejszy kat
Napisano 19 Listopad 200618 l Autor Wiecie co... po tym co usłyszałem na zlocie, chyba wolałbym, żebyście nie komentowali, póki nie wrzuce tego do v-raya :P Spoko stary, sam nie zrobilem tej teksturki ;-)
Napisano 22 Listopad 200618 l Autor Kolejny render. Taka prośba, podpowie mi ktoś jak zrobić dobry materiał tych przycisków? Narazie mam coś w stylu: Oren-Neyar Blinn, speckle na specular refleksy na 35 (raytrace), fast adaptive - blur offset 1,5, miejscami probowalem diffuse'a mixowac z gradientem ale to nic nie dało :P Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto