salvage Napisano 7 Lipiec 2006 Share Napisano 7 Lipiec 2006 Witam. Bawilem sie troche w sesji i teraz koncze... w sumie to mialo byc takie costam... niby, ze robie cos konkretnego zamiast sie uczyc, ale tak do wniosku doszedlem, że może jednak zrobie to porządnie. Powytykajcie błędy jeśli łaska, zanim zabiore sie do teksturowania i displace'ów. Owszem brakuje tych smiesznych kropek, ale to wlasnie ma byc robione displacement'em. I siateczki jakoby pretensje byc miały: I jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mentaller Napisano 7 Lipiec 2006 Share Napisano 7 Lipiec 2006 brakuje ci chamfera nad wtyczką mini jacka ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hell_world Napisano 7 Lipiec 2006 Share Napisano 7 Lipiec 2006 Mi się podoba wykonanie modelu ale tak jak komentowal moj poprzednik brakuje ci chamfera nad wtyczką mini jacka ;] brakuje ci malego chamfera. Popraw to i bedzie super. Mam nadzieje ze za jakis czas zobaczymy pelny efekt z teksturkami. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 7 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 7 Lipiec 2006 brakuje ci chamfera nad wtyczką mini jacka ;] Dziekuje, przeoczyłem... ciekawe ;-) Mam nadzieje ze za jakis czas zobaczymy pelny efekt z teksturkami. Tak pewnie za sześć miesięcy znając moje tempo ;-P Poprawione (mam nadzieje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 8 Lipiec 2006 Share Napisano 8 Lipiec 2006 bardzo ładnie, szczegółowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 dawaj dalej, przeciez tu nie ma duzo tekstur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2006 troche nie ma czasu i displace'y mnie męczą... wiem, wiem... 20 minut roboty, ale musi byc perfect a nie jest. Nie ma duzo tekstur, ale tez nie są trywialne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phrizee Napisano 10 Lipiec 2006 Share Napisano 10 Lipiec 2006 pozytywne szalenstwo ;D wypas sam taki mam, tylko jak to bedziesz texturowal wrzuc jakies fajne kolorki bo ten bez radia co mam to troche dizajnerom z creativa nie wyszlo ;) peace! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 11 Październik 2006 Autor Share Napisano 11 Październik 2006 Witam po jakże długiej nieobecności :-) Ale mi daje w tyłek ten projekt, szok :-) Wiem, że studio jest do bani i dlatego też proszę o pomoc, w sumie próbowałem już wielu konfiguracji, ale nic z tego nie wyszło... 1. Wiem, że z wyświetlaczem jest nie tak, ale jak już tarczę zrobię... teksturę znaczy się, to nawet te syfiaste refleksy zrobią się mniej syfiaste :P 2. Nie ma materiałów jeszcze we wnętrzu usb i ten środek playera też musze jakoś przyciemnić :P Ktokolwiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzyhhh Napisano 11 Październik 2006 Share Napisano 11 Październik 2006 masz jakiegoś vray lighta..(lub inne jeżeli nie jest to vray) ? i zmień hdri bo to takie biedne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 11 Październik 2006 Autor Share Napisano 11 Październik 2006 Wiem, że jest biedne, może jakieś pomysły na jakie mam zmienić? Mental ray, to jest, takze z vray light'a nici. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 11 Październik 2006 Share Napisano 11 Październik 2006 model bardzo fajny ale nad studiem by trzeba było troszke posiedziec, szczegolonie ten plastic poprawic i zdeka doswietlić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 13 Październik 2006 Autor Share Napisano 13 Październik 2006 Witam :-) Powiedzmy, że uptade i pytanie... Ma ktoś pomysł, czemu się zrobiły te kropki przy wtyczce i jak się ich pozbyć? Wnioskuję, że to z bumpa, tylko nie rozumiem czemu, skoro wcześniej ich nie było. Ustawienia materiału. Diffuse = bump = mix( .jpg : noise z windem w photoshopie , noise maxowy z dużym tilingiem ), reflect = metal (lume). HDRI zmnieniam po raz kolejny, tym razem będzie czarno-białe, moze da lepszy efekt. Ustawienia studia : dwa softboxy z lewej i z prawej (niewidoczne jako odbicia), dwa target area photometric i swiatło z environmenta (hdri)... ach no i oczywiscie skylight do tego :-p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 13 Październik 2006 Share Napisano 13 Październik 2006 szczerze dziwnie to wygląda. pomijając fakt że ten materiał niebieski daje po oczach, to ja nie widze ani jednego cienia ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 13 Październik 2006 Autor Share Napisano 13 Październik 2006 Daje po oczach, bo HDRI jest do dupy. Przyjżyj się a zobaczysz cienie, choć delikatne :P Oświetlenie pada z każdego kąta, to może dlatego a jak rozjaśnię podłoże, to powinno być lepiej. Nadal pytam o te kropki skubane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Deler Napisano 13 Październik 2006 Share Napisano 13 Październik 2006 robilem kiedys dokladnie ten sam model, do animacji, i musze powiedziec ze troche poszedles na skruty, niemasz tych kropeczek w 3d tylko w bumpie, a on niezarysuje sie odpowiednio dopuki niebedzie mial refrakcji, takze to bys musial zmienic, pozatym sporo czamferow zrobiles za ostrych i bliki Ci z nich wychodza nietakie jak w orginale. na krawedziach masz sporo niedorubek, musisz poprawic geometrie. a swiatlo, hdri nigdy nieda CI ostrych cieni, musisz dolozyc swiatlo kierunkowe, pozatym do tego modelu muisz miec cos w odbiciach, najlepsza bylaby czarna rampa z szarym i biela, ustaw sobie na cylindrze i ustaw tak jak ci wygodniej do danego kadru. pozatym milej zabawy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 13 Październik 2006 Autor Share Napisano 13 Październik 2006 Przykro mi stary ale musze sie nie zgodzić. Kropeczki są jak najbardziej wymodelowane, chyba coś nie tak jest z materiałem. Jeśli chodzi o chamfery, to dużo pracy w nie włożyłem i wydaje mi się, że są jak najbardziej poprawne i zmieniał ich napewno nie będę. Problem raczej tkwi w dziwnych refleksach :-) Nie wiem czy nie napisałem, że są światła kierunkowe... raczej napisałem :-) Co do rampy, to fajny pomysł, dzięki wielkie :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Deler Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 hmm jak uwazasz,ale ja bym sie przyjzal tym krawedziom na orginale ktory trzymasz w reku i na model, spujz jak na orginale tworza i cigna sie odbicia. Cholerka z ymi kropkami, to chyba faktycznie cos jest nietak, a jak pokazales wire tej koncowki, to jakos tam siatki niema, pewnie jakis wczesnieszy render. spoko ja tylko mowie co widze, moze jestem w bledzie :) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 20 Październik 2006 Autor Share Napisano 20 Październik 2006 Wolno to idzie, ale cóż... dziwne rzeczy się dzieją... na uczelni każą mi COŚ robić ;-P Ciemno, ziarno, lipa - wiem, że za mało fotonów też wiem :-P A tak wogóle, to taką ładne prosbe mam, niech mi ktoś pomoże z tym renderem, bo sie skichać idzie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 20 Październik 2006 Share Napisano 20 Październik 2006 hehe mój odtwarzacz :D po pierwsze - on ma większe, ale i rozproszone odbicia na niebieskim. dodatkowo, jest ono mniej nasycone mocny Specularity na przyciskach pod jakimkolwiek kątem byś nie patrzył - zawsze chociaż minimalnie widać LCD przycisk Play/Pause jest zgrabniejszy ;] bardziej okrągły, mniejsze znaki model IMO perfekcyjny, ale światło - no dodaj przynajmniej jedną Spot czy punktową lampę. i coś w tło, zdjęcie czy paski, żeby było czuć materiały z odbiciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 20 Październik 2006 Autor Share Napisano 20 Październik 2006 Dzieki wielkie stary! Ile sie trzeba naczekać, zeby ktoś jakimiś konkretami wyjechał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 18 Listopad 2006 Autor Share Napisano 18 Listopad 2006 Witam ponownie. Wiem, że długo to męczę, ale nic nie poradze. Nastepnym razem chyba po porstu daruję sobie WiP'a. To ostatni render i zastanawiam się, czy nie dorobić wyświetlacza i nie darować sobie imprezy ;-) Żal i przykro, ale post produkcja była, bo musiałem zakryć czarne plamy z którymi ni jak poradzić sobie nie mogłem. Nawet przy FG 1500, rad in pix 0.1-1 (0.2-2) i samplingu min:16, max: 64, wyłączonym GI (bo po cholere tutaj ;) i bounces na 10, były miejscami znaczne. Pozdrawiam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokół Napisano 18 Listopad 2006 Share Napisano 18 Listopad 2006 tekstura stolu wyglada tak troche wiejsko. Jakas sklejka czy cholera wie co to jest (babcia ma takie na dzialce - mebel datowany na '80? :P). I imho za bardzo z gory ujecie, bym zrobil mniejszy kat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 19 Listopad 2006 Autor Share Napisano 19 Listopad 2006 Wiecie co... po tym co usłyszałem na zlocie, chyba wolałbym, żebyście nie komentowali, póki nie wrzuce tego do v-raya :P Spoko stary, sam nie zrobilem tej teksturki ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dariusz Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 haha, oni mieli racje:) render jest straszny (delikatnie ujmując:]) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 19 Listopad 2006 Autor Share Napisano 19 Listopad 2006 Nie byłeś trzeźwy jak to pisałeś! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 22 Listopad 2006 Autor Share Napisano 22 Listopad 2006 Kolejny render. Taka prośba, podpowie mi ktoś jak zrobić dobry materiał tych przycisków? Narazie mam coś w stylu: Oren-Neyar Blinn, speckle na specular refleksy na 35 (raytrace), fast adaptive - blur offset 1,5, miejscami probowalem diffuse'a mixowac z gradientem ale to nic nie dało :P Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się