Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Oto mój nowy projekt, wózek widłowy "JUNGHEINRICH" a zarazem urządzenie mojej codzinnej pracy (powinienem mieć sporo referek :)). Rendery które dołączyłem do posta przedstawiają półtorej godzinki modelowania wiec nie są jeszcze dopracowane.

 

1fc4.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na 90 min to calkiem niezle (ja bym pewnie nad tym siedzial pare dni z moim obecnym doswiadczeniem) ;-)

Wszystko robiles polymodelingiem?

Z tylu wozka na dole chyba cos nie gra na krawedzi miedzy pokrywa silnika i obciazeniem (ta ciemniejsza czescia od spodu), poza tym jakos dziwnie sie cienie rozkladaja na "fotelu" operatora (to znaczy w tej wnece).

 

Nie wiem jak ty to robisz ze masz czas tak dlubac... ja jak znajde 20 min dziennie to sukces...

Napisano

pixar... powiedz ty mi jedno ;] jak mam np plane'a w trybie poly to jak dostawic do niego fejsa nie używając slice/slice plane/cut'a ??

 

wiem ze pewnie bylo walkowane ale nie chce mi sie szukac d(O.o)b

Napisano

Naraźie "studio" ale nie jest wykluczone że będzie scena "magazyn".

 

PS: Dodam jeszcze że jazda tym wózkiem nie jest najlepsza, wysoko jest zawieszony i nie raz w pracy się w zakręty na dwóch kołach wchodzi, a potem ma się serce w skarpetce :)

Napisano

niezle niezle wifdze ze nawet spaw jest na podnosniku hehe szkoda tylko ze na gaz jest hehehe bo ropka fajne smory puszcza:) fajnie by wygladał taki wózeczek z przed 10 latek tzn jesli chofdzi o teksturki taki wiesz poniszcony wgiecia zadrapania i tak dalej pozdro czekam na kolejne upy

Napisano

kurcze stary, zzabrales mi wene :]

Jeszcze jak napiszesz ze pracujesz tak jak ja na widlaku w tartaku w Sulencinie to chyba padne :P

Napisano

Pracuje tak jak ty na widlaku ale nie w tartaku tylko w fabryce rozruszników samochodowych :P Więc wyłapałem niechcący wene na temat :)

Napisano

Jeszcze kilka elementów wnętrza, wykonanie spawów w kilkunasu miejscach, dopicowanie paru elementów i teksturowanie czego się najbardziej obawiam.

W obecnym stanie obiekt składa się z 190722 faces.

 

5yx5.jpg

 

4vf7.th.jpg

Napisano

Powracam z udejtem. Jak widac zaczołem teksturowac nie jest to moją mocną stroną ale próbuje. Prosze o komentarze co poprawic co dodac itp.

1nw5.jpg

Napisano

no narazie te materiały wyglądją jak słaby plastik, wymagają dopracowania, ale może pokaż jakieś zdjęcie tego pojazdu to się oceni

 

ps. ot: w podpisie masz 1280mb RAM co się = 1280 mili bitów = 1.28bita = 0.16 Bajta :p, na takim sprzęcie nie da sie pracować...a nudzi mi sie:p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności