pixar Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Witam! Oto mój nowy projekt, wózek widłowy "JUNGHEINRICH" a zarazem urządzenie mojej codzinnej pracy (powinienem mieć sporo referek :)). Rendery które dołączyłem do posta przedstawiają półtorej godzinki modelowania wiec nie są jeszcze dopracowane.
goran Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Jak na 90 min to calkiem niezle (ja bym pewnie nad tym siedzial pare dni z moim obecnym doswiadczeniem) ;-) Wszystko robiles polymodelingiem? Z tylu wozka na dole chyba cos nie gra na krawedzi miedzy pokrywa silnika i obciazeniem (ta ciemniejsza czescia od spodu), poza tym jakos dziwnie sie cienie rozkladaja na "fotelu" operatora (to znaczy w tej wnece). Nie wiem jak ty to robisz ze masz czas tak dlubac... ja jak znajde 20 min dziennie to sukces...
merv_ Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 pixar... powiedz ty mi jedno ;] jak mam np plane'a w trybie poly to jak dostawic do niego fejsa nie używając slice/slice plane/cut'a ?? wiem ze pewnie bylo walkowane ale nie chce mi sie szukac d(O.o)b
pixar Napisano 14 Lipiec 2006 Autor Napisano 14 Lipiec 2006 Całośc jest wykonana polymodelingiem (bo najprosciej :P)
skiki Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 na wozkach widlowych to ja sie nie znam ale podoba mi sie :)
Lis Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 merv_ -> Zaznaczasz edge, wciskasz shift i przesuwasz. (znaczy się wyciągasz) Pixar -> Wózek git. kip gojing
pecet Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 hehe niecodzienny model, ładnie, będzie w jakiejś scenie czy w "studio" ? :p
pixar Napisano 16 Lipiec 2006 Autor Napisano 16 Lipiec 2006 Naraźie "studio" ale nie jest wykluczone że będzie scena "magazyn". PS: Dodam jeszcze że jazda tym wózkiem nie jest najlepsza, wysoko jest zawieszony i nie raz w pracy się w zakręty na dwóch kołach wchodzi, a potem ma się serce w skarpetce :)
pixar Napisano 18 Lipiec 2006 Autor Napisano 18 Lipiec 2006 Kolejny update: "Podnośnik z przewodami cisnieniowymi"
pecet Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 ładnie, zrób animacje jak działa ten podnośnik :p
c4rl0s Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 niezle niezle wifdze ze nawet spaw jest na podnosniku hehe szkoda tylko ze na gaz jest hehehe bo ropka fajne smory puszcza:) fajnie by wygladał taki wózeczek z przed 10 latek tzn jesli chofdzi o teksturki taki wiesz poniszcony wgiecia zadrapania i tak dalej pozdro czekam na kolejne upy
Phrizee Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 hehe robilem jakis czas temu wozek yale'a ale byla to lowpoly imitacja ;) a tu wyglada bardzo ladnie!
BizU Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 kurcze stary, zzabrales mi wene :] Jeszcze jak napiszesz ze pracujesz tak jak ja na widlaku w tartaku w Sulencinie to chyba padne :P
pixar Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Pracuje tak jak ty na widlaku ale nie w tartaku tylko w fabryce rozruszników samochodowych :P Więc wyłapałem niechcący wene na temat :)
BizU Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 nie szkodzi... bede obserwowal temat, bo cholernie mi sie podoba... a ja cos innego znajde 3maj sie
pixar Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Jeszcze kilka elementów wnętrza, wykonanie spawów w kilkunasu miejscach, dopicowanie paru elementów i teksturowanie czego się najbardziej obawiam. W obecnym stanie obiekt składa się z 190722 faces.
pixar Napisano 29 Lipiec 2006 Autor Napisano 29 Lipiec 2006 Powracam z udejtem. Jak widac zaczołem teksturowac nie jest to moją mocną stroną ale próbuje. Prosze o komentarze co poprawic co dodac itp.
pecet Napisano 29 Lipiec 2006 Napisano 29 Lipiec 2006 no narazie te materiały wyglądją jak słaby plastik, wymagają dopracowania, ale może pokaż jakieś zdjęcie tego pojazdu to się oceni ps. ot: w podpisie masz 1280mb RAM co się = 1280 mili bitów = 1.28bita = 0.16 Bajta :p, na takim sprzęcie nie da sie pracować...a nudzi mi sie:p
Abarth_89 Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 kurcze no full wypas :), daj renderek tak od przodu, i delikatnie od tyłu i bendzie git :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się