Napisano 14 Lipiec 200618 l Witam! Oto mój nowy projekt, wózek widłowy "JUNGHEINRICH" a zarazem urządzenie mojej codzinnej pracy (powinienem mieć sporo referek :)). Rendery które dołączyłem do posta przedstawiają półtorej godzinki modelowania wiec nie są jeszcze dopracowane.
Napisano 14 Lipiec 200618 l Jak na 90 min to calkiem niezle (ja bym pewnie nad tym siedzial pare dni z moim obecnym doswiadczeniem) ;-) Wszystko robiles polymodelingiem? Z tylu wozka na dole chyba cos nie gra na krawedzi miedzy pokrywa silnika i obciazeniem (ta ciemniejsza czescia od spodu), poza tym jakos dziwnie sie cienie rozkladaja na "fotelu" operatora (to znaczy w tej wnece). Nie wiem jak ty to robisz ze masz czas tak dlubac... ja jak znajde 20 min dziennie to sukces...
Napisano 14 Lipiec 200618 l pixar... powiedz ty mi jedno ;] jak mam np plane'a w trybie poly to jak dostawic do niego fejsa nie używając slice/slice plane/cut'a ?? wiem ze pewnie bylo walkowane ale nie chce mi sie szukac d(O.o)b
Napisano 16 Lipiec 200618 l merv_ -> Zaznaczasz edge, wciskasz shift i przesuwasz. (znaczy się wyciągasz) Pixar -> Wózek git. kip gojing
Napisano 16 Lipiec 200618 l hehe niecodzienny model, ładnie, będzie w jakiejś scenie czy w "studio" ? :p
Napisano 16 Lipiec 200618 l Autor Naraźie "studio" ale nie jest wykluczone że będzie scena "magazyn". PS: Dodam jeszcze że jazda tym wózkiem nie jest najlepsza, wysoko jest zawieszony i nie raz w pracy się w zakręty na dwóch kołach wchodzi, a potem ma się serce w skarpetce :)
Napisano 18 Lipiec 200618 l niezle niezle wifdze ze nawet spaw jest na podnosniku hehe szkoda tylko ze na gaz jest hehehe bo ropka fajne smory puszcza:) fajnie by wygladał taki wózeczek z przed 10 latek tzn jesli chofdzi o teksturki taki wiesz poniszcony wgiecia zadrapania i tak dalej pozdro czekam na kolejne upy
Napisano 22 Lipiec 200618 l hehe robilem jakis czas temu wozek yale'a ale byla to lowpoly imitacja ;) a tu wyglada bardzo ladnie!
Napisano 22 Lipiec 200618 l kurcze stary, zzabrales mi wene :] Jeszcze jak napiszesz ze pracujesz tak jak ja na widlaku w tartaku w Sulencinie to chyba padne :P
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Pracuje tak jak ty na widlaku ale nie w tartaku tylko w fabryce rozruszników samochodowych :P Więc wyłapałem niechcący wene na temat :)
Napisano 23 Lipiec 200618 l nie szkodzi... bede obserwowal temat, bo cholernie mi sie podoba... a ja cos innego znajde 3maj sie
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor Jeszcze kilka elementów wnętrza, wykonanie spawów w kilkunasu miejscach, dopicowanie paru elementów i teksturowanie czego się najbardziej obawiam. W obecnym stanie obiekt składa się z 190722 faces.
Napisano 29 Lipiec 200618 l Autor Powracam z udejtem. Jak widac zaczołem teksturowac nie jest to moją mocną stroną ale próbuje. Prosze o komentarze co poprawic co dodac itp.
Napisano 29 Lipiec 200618 l no narazie te materiały wyglądją jak słaby plastik, wymagają dopracowania, ale może pokaż jakieś zdjęcie tego pojazdu to się oceni ps. ot: w podpisie masz 1280mb RAM co się = 1280 mili bitów = 1.28bita = 0.16 Bajta :p, na takim sprzęcie nie da sie pracować...a nudzi mi sie:p
Napisano 30 Lipiec 200618 l kurcze no full wypas :), daj renderek tak od przodu, i delikatnie od tyłu i bendzie git :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto