Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Umieszczam tu postęp mojej pracy nad autem wzorowanym na rzutach laguny(tylko wzorowany dla ogólnego zarysu auta reszta to tylko moje wyobraźnia). Z góry uprzedzam , ze mam 14lat a w maksie pracuje bardzo niedługo. gdyby podliczyć czas w nim spędzony to jakieś 2-3tygtyg. (czas:około 19dni , (każdy po 3-4godziny) wliczając modelowanie auta i innych modeli tuturialowych. Ale teraz biorę się do pracy . Oto fotki mego auta: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d7f35fcda10d1d73.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f16eb4f6924ce66b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c9308d162c7c3fb.html

[wiem dużo błędów "bugów" itd. ale powiem że starałem się jak mogłem myślę że systematyczna praca i ćwiczenia przyniosą kiedyś swoje efekty :)

PS: jeśli ktoś ma fajny pomysł na nazwę marki oraz samochodu niech da znać

z góry dzięki za wszystkie uwagi dorady itd. Mam zamiar umieszczać w tym wątku wszystkie moje modele by nie robić bałaganu na forum :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5439930e2e69a9aa.html na proszenie c4rlos siatka bez MS. Tylko musiałem ją dac ze wcześniejszego stadium pracy bo model jest wykonany techniką surface nie poly modeling a obecny etap roboty jest już od dawna skonwertowany na poly i nie mogłem wrócic się do momentu kiedy dawałem Ms .

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

klapa jest z tyłu krzywa lewa cześć tam gdzie zachodzi na bagarznik juz jest bardziej przesunieta do srodka wiec trzba to porawic , miesjsce gdzie tylna szyba łaczy sie z dachem jest strasznie kanciaste mysle ze konstruktorzy auta niepozwolili by sobie na takneaerodynamiczny kształt w tym miejscu pozatym niezbyt to wyglada tak wogóle to cały dach bym jakos zaokraglił bo jest strasznie kanciasty pozatym pokarz siatke bez ms - a bo tak to duzo powiedziec nie mozna

Napisano

Co do dachu ......... obejrzałem sobie fotki samochodów na forum i faktycznie , mój może jest dość kanciasty ale według mnie aerodynamika nie będzie przez to zachwiana na tyle by koniecznie to zmieniać:) tym bardziej że moje auto z góry miało mieć kanciasta górę wiem , ze to może głupi pomysł ale oryginalny. Teraz ciężko mi cokolwiek poprawiać bo poly modelingu jeszcze nie umiem a auto jak wcześniej wspomniałem jest skonwertowane do poly. więc teraz mogę tylko ewentualnie poprawić ten tył dorobic resztę detali i zrobić kolejne autko gdy będę bardziej zaawansowany bo na razie to ze mnie w maksie jest totalna pokraka :( / ale nadal proszę o krytykę rady uwagi itd./

Napisano

Mam nadzieje ze tyl poprawisz ;) Dach ma u góry zagiecie którego nie powinno widać... Wiem że to poprawisz bo jestes solidny (śledziłem jego postępy) poza tym ma jeszcze dużo czasu do nauki tak jak ja ;) więc za jakies 5 lat zagniemy was tu naszymi mozliwosciami :D

Napisano

wydaje mi się że niestety wyjdzie model zabawkowy - kanciato z góry, z przodu, za duża płaszczyzna tylnych słupków (widoczność), skrzydło za wysoko.

Napisano
tym bardziej że moje auto z góry miało mieć kanciasta górę wiem , ze to może głupi pomysł ale oryginalny./

 

chyba niedoczytałeś Piksar ;)

Napisano

No przyznaje góra jest zbyt kanciasta ale miała taka być / po prostu wyszła jak wyszła , mam nadziej ze jakoś to poprawię byle żebym nie pogorszył.......

PikSar- skoro wyjdzie model zabawkowy to trudno będę robił wszystko aby wyszedł jak najbardziej ciekawie i realistycznie w miarę mych sił ,a czy to zabawka czy prawdziwe auto nie będę się przejmował byle abym ja był zadowolony ze swej pracy następna praca mam nadzieje będzie lepsza zaczynam się chyba uczyć poly modelinu i w nim spróbować swych sił /oczywiście surface będę dalej ćwiczył/

PS: Bo praca nie jest nieudana gdy ktoś mówi , że pełno błędów itd. praca jest nieudana gdy samemu sobie się nie podoba

Napisano

teraz widze wszyscy beda pisali " czesc wybaczcie ale mam 7 lat, 22 lata, 48 lat" a w maxie pracuje od "tygodnia, roku, 25 lat,* niepotrzebne skreslic" jak pracujesz od tygodnia to wez sie za cos mniej ambitnego niz auta, nie wiem...wymodeluj czajnik, glosnik, poznaj podstawy potem sie wez za cos trudnego...chyba ze masz na tyle cierpliwosci zeby uczyc sie na bledach i robic przez 3 miechy jeden model i poprawiac to co ci koledzy na forum pwoieidza!!

Napisano

No Buneq masz racje ja po tym aucie zabieram się do tutków nie wiem jak ty gdy byłeś początkujący ale ja od małego chciałem stworzyć , projektować itd . własne auta np. do gier lub ogólnie projektować tak do świata realnego. Więc kiedy teraz pracuje w maxie mam jakies postepy nie mogłem sobie tego odmówić bez względu na efekt końcowy./////////no właściwie nawet nie zauważyłem jak się rozpisałem...... za dużo przy pc dzisiaj siedzę.........

Napisano

ja ciagle jestem poczatkujacy.... i dopiero kiedy bede robil modele textury i animacje na poziomie to dopiero bede mogl powiedizec ze jestem zawansowany!! Wymyslanie aut to nie jest latwizna.....jak by to bylo latwe to bysmy jezdzili niekiedy takimi badziewiami ze poracha! chcesz do czegos dojsc niestety....musisz sie duzo uczyc! tylko mieszac cement nie trzeba sie uczyc!

Napisano

Czy brak odp. znaczy ze nic więcej do poprawiania czy też wkurzyłem was tyloma odpowiedziami??:) mam nadzieje , ze nie............

Master Kiełbaster: Przynajmniej szczera odp. :) Osobiście to mój 1 lepszy model i jestem z siebie zadowolony .....

Napisano

Poprawiłem kilka błędów /niżej statecznik , klapa z tyłu oraz z przodu Zrobiłem światła tylko się nie śmiać to mój 3 model w życiu a światła 1 ! No i do tego jakoś wykombinowałem lakier. Oczywiście ten render jest wstępny i jeszcze wiele rzeczy mogę poprawić. Dach został jaki był ,próbowałem go zaokrąglić… ale nic z tego tylko go psułem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/775577a21cd10721.html ***

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bf0ab1193870e320.html

Napisano

przód jako tako przejdzie, ale tył już nie, dach masz krzywy strasznie, kanty szyb powinny być bardzie ostre, a ogólnie to jest jeszcze krzywo

Napisano

Aha. Tył masz na myśli cały tył czy tylko dach.......A co sądzisz o światłach i lakierze?? ujdą?? Kanty szyb : no w moich zamierzeniach szyby miały być troszkę okrąglaste...... ale pewnie masz racje pomyśle nad ich zmianą ale pracowanie na modelu zrobionym surface i skonwertowanym na poly z dodaniem MS ciężko się pracuje........

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/71482e3d975ae4bd.html ujęcie bardziej z tyłu / jutro może jeszcze dziś dorzucę kilka innych renderów....

Napisano

światła ujdą, lakier nie i pokazuj bez lakieru lepiej, na dachu tak rozłóż siatke żeby był wmiare równomierne "kwadraciki" i aby kąt między nimi nie były zbyt różniące się od siebie, szyby boczne zrób większe i nie zaokrąglaj bo to brzydko i w starych samochodach tak jest zazwyczaj, tył cały skasuj i zrób jakoś ciekawiej

 

ale pewnie masz racje pomyśle nad ich zmianą ale pracowanie na modelu zrobionym surface i skonwertowanym na poly z dodaniem MS ciężko się pracuje
to rób od nowa polymodelingiem i tak szybko dojdziesz do tego co masz teraz

 

jezu .... ale on jest brzydki i krzywy :/
fajnie że twój pierwszy samochód był prosty i ładny
Napisano

Wielkie dzięki Pecet . Postanowiłem że ten model zrobię do końca nie będę się bawił w jego zbytnie juz poprawianie bo przez ten surface jest od podstaw źle zrobiony. A jeśli mam coś robić od początku to wtedy jak się lepiej nauczę poly modelingu. Wtedy zrobię może auto , może jakiś inny pojazd. Ale naprawdę dzięki za pomoc bo krytyka co niektórych jest bezsensowna a twoja pozwala wyciągnąć wnioski dzięki którym w przyszłości się poprawisz..... Pozdro ;)

Napisano

zmień te fele bo bije od nich tutorialem i to w dodatku nierewelacyjnym. Pozatym lepiej rób jakiś normalny samochód z blueprintów bo samemu na oko to wychodzi takie cuś jak zrobiłeś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności