kpulka Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 Hej ;o) Mam zamiar zrobić głowę postaci z gry Starcraft rasy protoss. Narazie modeling w wingsie. Później postaram się użyć zbrusha. W obu programach nie wymiatam więc nie spodziewajcie się czegoś ciekawego :oP
AnyMan Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 nie spodziewajcie się czegoś ciekawego Grunt to optymistyczne podejście;P. Siatka wygląda OK, pokaż jeszcze efekt z wygładzaniem. Życzę powodzenia i wyższej samooceny na przyszłość;).
nielot007 Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 Witam!! narazie wyglada przyjemnie pokaz jak ten kolo wyglada aby bylo do czego porownac :) pozdro
kpulka Napisano 22 Lipiec 2006 Autor Napisano 22 Lipiec 2006 Czy w Wingsie jest coś takiego jak target weld lub colapse w maxie? http://www.infoceptor.net/fanart/drawn/48.jpg http://darkantoine.free.fr/darkantoine/images/S/Starcraft-Protoss.JPG http://www.pcgames.com.cn/fight/starcraft/tactics/0510/pic/pro.gif http://www.orgsites.com/ky/starcraftstrats/Protoss_warrior.jpg http://clan-pyrosc.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/protoss.jpg http://clanz-txw.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/protoss.jpg http://www.maxgame.pl/x_C_I__P_1112427-1110001.html :o)
Phrizee Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 robilem kiedys w wingsie, znaczy probowalem zrobic... eee zrobilem pare niedokonczonych modeli ;) ale on jest spoko tylko trzeba wlasnie sie nameczyc z roznymi opcjami jak weldowanie albo boolean, ktore sa dostepne w 3dsmax i podobnych. a model wyglada fajnie :)
brumugun Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 Topologia niezla, trzymalbym sie bardziej pierwszego rysunku, zwroc uwage na luki brwiowe, czy jak to sie tam zwie, pochylone do dolu i mocniej zarysowane na oczyma, co nadaje mu zlowrogi wyglad, no chyba ze Twoj protos ma byc milusi to sie nie czepiam. ;] , ustaw sobie 1 obrazek, obok okienka z wingsem i jedziesz. Powodzenia.
Secator Napisano 22 Lipiec 2006 Napisano 22 Lipiec 2006 Kurde, a ja własnie w starcrafta gram i chciałem carriera zrobić :P powodzenia, a narazie ładnie.
kpulka Napisano 23 Lipiec 2006 Autor Napisano 23 Lipiec 2006 Hej Dzięki za komentarze!! ;o] Już myślałem że się poddam ale jakoś udało mi się zebrać siły ;oP Collapse juz znalazłem... wydaje się praktyczne ale jest dostępne tylko poprzez edytowanie krawędzi. ale on jest spoko tylko trzeba wlasnie sie nameczyc z roznymi opcjami jak weldowanie albo boolean Ale booleana w wings nie znalazłem :o? Trochę zmieniłem rozłożenie siatki (loopy idące z łuku brwiowego), łuk brwiowy tak jak radził brumugun Jeszcze tylko małe dopracowania i zabieram się do Zbrushowania ;o)
vv3k70r Napisano 23 Lipiec 2006 Napisano 23 Lipiec 2006 tak CI podpowiem ze oczy maja zrobione jako kulki z glowem i swiatlem objetosciowym :) ale widze ze dajesz rade... szyja za chuda, protosi chodza przygarbieni z zadartym podbrodkiem :)
kpulka Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 Secator może umówimy się na małą partyjkę?? ;o) Niedawno kupiłem sobie Starcrafta... :o] Zrobiłem screen z filmiku kończącego kampanię protossami ;o] http://img291.imageshack.us/img291/3820/screen12qi1.gif i myślę, że te ...dredy sobie chyba daruję :o? Mały udate (poprawione głównie szyja (choć raczej nie do końca) i tył głowy):
kpulka Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 Chyba za daleko pojechałem... :oP i szyja jakoś niezbyt wyszła... Boję się, że nie poradze sobie z mapowaniem ;oC Co powinienem poprawić/dodac?
vv3k70r Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 dredy musz abyc i latwo je zrobic, zrob na glowie splajny z o wierzcholku poczatkowym i koncowym tylko, bezierowe z duza krzywa, nastepnei zrob obiekt co bedzie wygladal jak wybrostowane dredy (potnij go loopami zeby mialo sie co pathowac) i spathuj go na spline, kazdym po koleji kopiujac); na koniec podlacz wszystkie wierzcholki poczatkowe do splineselect+xform+linkxform -helpera glowy a koncowe tak samo do helpera/helperow konca wlosow, spliney beda mialy dynamiczna dlugosc, ale dredy nei powinny sie rozciagac a beda sie ladnei animowac, dluzsze i krotsze otrzymasz manipulujac glebokoscia wsadzenia w glowe :)
kpulka Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 Spokojnie :P szczegÓły będą dodawane w Zbrushu ale zanim do niego przejde muszę zmapować gotowy obiekt, tak vv3k70r Nieźle to wymyśliłeś :D Mam już dreda (nic specjalnego więc nie bede pokazywał). "Zbrushuje" go osobno, a dopiero w maxie porozmieszczam i zlinkuje jak radziłeś. Mały update:
Grimor Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 Według mnie oczy sa za duze i nadaj one bardziej charakter milego goscia, a protosi tacy nie sa(chyba :P) Zrob mniejsze oczy i popraw oczodoly.
Cyrek Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 Według mnie oczy sa za duze i nadaj one bardziej charakter milego goscia, a protosi tacy nie sa(chyba :P) Zrob mniejsze oczy i popraw oczodoly. Czy ja wiem? Kpulka pokazuje ujecie Artanisa z koncowki kampanii Protosów z Brood War'a. Ten koleś prezentuje się tam jak trochę za duże dziecko. I ma takie troszkę dziecięce oczki. Pozdrawiam.
kpulka Napisano 25 Lipiec 2006 Autor Napisano 25 Lipiec 2006 Czasami chyba wydają się niegroźni ;) http://img159.imageshack.us/img159/2821/screen13tl3.jpg Daje screena z brzybliżenia oczu i z przodu Poprawiłem oczy na bardziej groźne i lekko pomniejszyłem Jeszcze tylko drobne poprawki i szykuję się do mapowania :]
brumugun Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 Nono ciekawe jak tektury wyjda, model jest ok, bedziesz jeszcze modelowal detale w zbrushu? czy uzyjesz go tylko do malowania tekstury?
kpulka Napisano 25 Lipiec 2006 Autor Napisano 25 Lipiec 2006 Ja jestem ciekaw czy w ogóle mapowanie mi wyjdzie... W tej chwili czytam manuala do Wingsa i jakieś tutki do niego dot. mapowania Mam zamiar zrobić jeszcze detale... Zastanawiam się jeszcze nad photoshopem ale chyba jednak sobie daruję. Ma ktoś z Was jakieś doświadczenie w mapowaniu w Wingsie albo jakieś ogólne rady? :P Jeśli tak i ma czas to proszę o PW albo wiadomość na gg...
clown Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 a nie mozesz tego wrzucic jako .obj do maxia i tam zmappowac?
kpulka Napisano 25 Lipiec 2006 Autor Napisano 25 Lipiec 2006 Chwilowo nie mam maxa. :( Pozatym w nim też nie umiem mapować ;] Uff jakoś się udało :P Powinienem coś zmienic? (nie znam się na tym)
brumugun Napisano 25 Lipiec 2006 Napisano 25 Lipiec 2006 Wrzuć jakąś teksture szachownicy i zobacz czy się nic nie rozjezdza za bardzo. Pozdro. A po co komu max? xD
kpulka Napisano 26 Lipiec 2006 Autor Napisano 26 Lipiec 2006 Eh... Zatrzymałem się w miejscu :( Już wiem jak się mapuje w Wingsie ale trzeba w nim dużo ręcznie robić co przy takiej ilości wierzchołków sprawia mi problem. Teraz staram się dotrzeć do magnets (takie soft selection w maxie) i może dzięki temu sobie ułatwie mapowanie. Jeśli to nie wypali to będę musiał dorwać się do maxa i tam popróbować
kpulka Napisano 27 Lipiec 2006 Autor Napisano 27 Lipiec 2006 Posiedziałem jeszcze chwile przy modelingu. Nadal rozmyślam jak go zmapować także nie zapominajcie tak szybko o mnie! ;) Update(mam nadzieje ze ostatni dotyczący modelowania :P): 1
vv3k70r Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 widze ze idziesz naprzod, pamietaj-protos to nei czlowiek, nie proboj robic czlowieka w stylu na protosa, onie sie nie roznia jedynie kaczanem... jesli robisz w pelni zywego albo zealota, to trzymaj sie sylwetki....
kpulka Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 Poprawiłem oczy, zmapowałem głowę i zrobiłem wstępny rzarzący materiał oczu Update: ;] //ah dobrze zrobiłem rozbijając ta głowę na trzy części? Trudno poźniej usuwa się się zszycia?
kpulka Napisano 31 Lipiec 2006 Autor Napisano 31 Lipiec 2006 Czy taki rzarzący się obiekt może emitować photony??
piotrek Napisano 31 Lipiec 2006 Napisano 31 Lipiec 2006 Jeśli masz mentala, to zobacz tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28817&highlight=maya+shader. Jedyn, co oferuję, to shader. Jak go używać w maxie lub w czymś innym, to już pytanie nie do mnie. :)
Aust Napisano 31 Lipiec 2006 Napisano 31 Lipiec 2006 En taro adun executors! hehehe :D Fajny pomysł z tym protosem, ale oni mieli chyba bardziej podłużne głowy... Ale i tak wychodzi fajnie pozdro!
hkropinski Napisano 31 Lipiec 2006 Napisano 31 Lipiec 2006 mi to troche mortal kombat przypomina:D pracuj dalej, pozdrawiam
kpulka Napisano 31 Lipiec 2006 Autor Napisano 31 Lipiec 2006 Heh szkoda, że dopiero teraz to mówicie. Mam nadzieję, że dredy optycznie wydłużą głowę mi to troche mortal kombat przypomina:D A mi bohatera z Marvel Comics :oP (a dokładnie czerwono-żółtą zbroję w którą ten gość wchodził) Piotrek: ten shader jest do Mayi Wrzuciłem do slotu "photon" glow lume, ale nie wiem dlaczego nie działa :o( Nie ma żadnego erroru związanego z brakiem emitera, lecz nie liczy GI mimo iż jest włączone.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się