Skocz do zawartości

Postać 3D: Protoss


kpulka

Rekomendowane odpowiedzi

Hej ;o)

Mam zamiar zrobić głowę postaci z gry Starcraft rasy protoss.

Narazie modeling w wingsie. Później postaram się użyć zbrusha. W obu programach nie wymiatam więc nie spodziewajcie się czegoś ciekawego :oP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

robilem kiedys w wingsie, znaczy probowalem zrobic... eee zrobilem pare niedokonczonych modeli ;) ale on jest spoko tylko trzeba wlasnie sie nameczyc z roznymi opcjami jak weldowanie albo boolean, ktore sa dostepne w 3dsmax i podobnych. a model wyglada fajnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Topologia niezla, trzymalbym sie bardziej pierwszego rysunku, zwroc uwage na luki brwiowe, czy jak to sie tam zwie, pochylone do dolu i mocniej zarysowane na oczyma, co nadaje mu zlowrogi wyglad, no chyba ze Twoj protos ma byc milusi to sie nie czepiam. ;] , ustaw sobie 1 obrazek, obok okienka z wingsem i jedziesz. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Dzięki za komentarze!! ;o]

Już myślałem że się poddam ale jakoś udało mi się zebrać siły ;oP

 

Collapse juz znalazłem... wydaje się praktyczne ale jest dostępne tylko poprzez edytowanie krawędzi.

 

ale on jest spoko tylko trzeba wlasnie sie nameczyc z roznymi opcjami jak weldowanie albo boolean

Ale booleana w wings nie znalazłem :o?

 

Trochę zmieniłem rozłożenie siatki (loopy idące z łuku brwiowego),

łuk brwiowy tak jak radził brumugun

Jeszcze tylko małe dopracowania i zabieram się do Zbrushowania ;o)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Secator może umówimy się na małą partyjkę?? ;o) Niedawno kupiłem sobie Starcrafta... :o]

 

Zrobiłem screen z filmiku kończącego kampanię protossami ;o]

http://img291.imageshack.us/img291/3820/screen12qi1.gif

i myślę, że te ...dredy sobie chyba daruję :o?

Mały udate (poprawione głównie szyja (choć raczej nie do końca) i tył głowy):

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dredy musz abyc i latwo je zrobic, zrob na glowie splajny z o wierzcholku poczatkowym i koncowym tylko, bezierowe z duza krzywa, nastepnei zrob obiekt co bedzie wygladal jak wybrostowane dredy (potnij go loopami zeby mialo sie co pathowac) i spathuj go na spline, kazdym po koleji kopiujac);

na koniec podlacz wszystkie wierzcholki poczatkowe do splineselect+xform+linkxform -helpera glowy a koncowe tak samo do helpera/helperow konca wlosow, spliney beda mialy dynamiczna dlugosc, ale dredy nei powinny sie rozciagac a beda sie ladnei animowac, dluzsze i krotsze otrzymasz manipulujac glebokoscia wsadzenia w glowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie :P szczegÓły będą dodawane w Zbrushu ale zanim do niego przejde muszę zmapować gotowy obiekt, tak

 

vv3k70r Nieźle to wymyśliłeś :D

Mam już dreda (nic specjalnego więc nie bede pokazywał). "Zbrushuje" go osobno, a dopiero w maxie porozmieszczam i zlinkuje jak radziłeś.

 

Mały update:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie oczy sa za duze i nadaj one bardziej charakter milego goscia, a protosi tacy nie sa(chyba :P) Zrob mniejsze oczy i popraw oczodoly.

 

Czy ja wiem? Kpulka pokazuje ujecie Artanisa z koncowki kampanii Protosów z Brood War'a. Ten koleś prezentuje się tam jak trochę za duże dziecko. I ma takie troszkę dziecięce oczki.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekaw czy w ogóle mapowanie mi wyjdzie...

W tej chwili czytam manuala do Wingsa i jakieś tutki do niego dot. mapowania

Mam zamiar zrobić jeszcze detale... Zastanawiam się jeszcze nad photoshopem ale chyba jednak sobie daruję.

 

Ma ktoś z Was jakieś doświadczenie w mapowaniu w Wingsie albo jakieś ogólne rady? :P Jeśli tak i ma czas to proszę o PW albo wiadomość na gg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh... Zatrzymałem się w miejscu :( Już wiem jak się mapuje w Wingsie ale trzeba w nim dużo ręcznie robić co przy takiej ilości wierzchołków sprawia mi problem.

Teraz staram się dotrzeć do magnets (takie soft selection w maxie) i może dzięki temu sobie ułatwie mapowanie.

Jeśli to nie wypali to będę musiał dorwać się do maxa i tam popróbować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh szkoda, że dopiero teraz to mówicie.

Mam nadzieję, że dredy optycznie wydłużą głowę

mi to troche mortal kombat przypomina:D

A mi bohatera z Marvel Comics :oP (a dokładnie czerwono-żółtą zbroję w którą ten gość wchodził)

 

Piotrek: ten shader jest do Mayi

Wrzuciłem do slotu "photon" glow lume, ale nie wiem dlaczego nie działa :o( Nie ma żadnego erroru związanego z brakiem emitera, lecz nie liczy GI mimo iż jest włączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności