Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej ;o)

Mam zamiar zrobić głowę postaci z gry Starcraft rasy protoss.

Narazie modeling w wingsie. Później postaram się użyć zbrusha. W obu programach nie wymiatam więc nie spodziewajcie się czegoś ciekawego :oP

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
nie spodziewajcie się czegoś ciekawego

 

Grunt to optymistyczne podejście;P.

 

Siatka wygląda OK, pokaż jeszcze efekt z wygładzaniem.

 

Życzę powodzenia i wyższej samooceny na przyszłość;).

Napisano

robilem kiedys w wingsie, znaczy probowalem zrobic... eee zrobilem pare niedokonczonych modeli ;) ale on jest spoko tylko trzeba wlasnie sie nameczyc z roznymi opcjami jak weldowanie albo boolean, ktore sa dostepne w 3dsmax i podobnych. a model wyglada fajnie :)

Napisano

Topologia niezla, trzymalbym sie bardziej pierwszego rysunku, zwroc uwage na luki brwiowe, czy jak to sie tam zwie, pochylone do dolu i mocniej zarysowane na oczyma, co nadaje mu zlowrogi wyglad, no chyba ze Twoj protos ma byc milusi to sie nie czepiam. ;] , ustaw sobie 1 obrazek, obok okienka z wingsem i jedziesz. Powodzenia.

Napisano

Hej

Dzięki za komentarze!! ;o]

Już myślałem że się poddam ale jakoś udało mi się zebrać siły ;oP

 

Collapse juz znalazłem... wydaje się praktyczne ale jest dostępne tylko poprzez edytowanie krawędzi.

 

ale on jest spoko tylko trzeba wlasnie sie nameczyc z roznymi opcjami jak weldowanie albo boolean

Ale booleana w wings nie znalazłem :o?

 

Trochę zmieniłem rozłożenie siatki (loopy idące z łuku brwiowego),

łuk brwiowy tak jak radził brumugun

Jeszcze tylko małe dopracowania i zabieram się do Zbrushowania ;o)

Napisano

tak CI podpowiem ze oczy maja zrobione jako kulki z glowem i swiatlem objetosciowym :)

 

ale widze ze dajesz rade...

 

szyja za chuda, protosi chodza przygarbieni z zadartym podbrodkiem :)

Napisano

Chyba za daleko pojechałem... :oP i szyja jakoś niezbyt wyszła...

 

Boję się, że nie poradze sobie z mapowaniem ;oC

Co powinienem poprawić/dodac?

Napisano

dredy musz abyc i latwo je zrobic, zrob na glowie splajny z o wierzcholku poczatkowym i koncowym tylko, bezierowe z duza krzywa, nastepnei zrob obiekt co bedzie wygladal jak wybrostowane dredy (potnij go loopami zeby mialo sie co pathowac) i spathuj go na spline, kazdym po koleji kopiujac);

na koniec podlacz wszystkie wierzcholki poczatkowe do splineselect+xform+linkxform -helpera glowy a koncowe tak samo do helpera/helperow konca wlosow, spliney beda mialy dynamiczna dlugosc, ale dredy nei powinny sie rozciagac a beda sie ladnei animowac, dluzsze i krotsze otrzymasz manipulujac glebokoscia wsadzenia w glowe :)

Napisano

Spokojnie :P szczegÓły będą dodawane w Zbrushu ale zanim do niego przejde muszę zmapować gotowy obiekt, tak

 

vv3k70r Nieźle to wymyśliłeś :D

Mam już dreda (nic specjalnego więc nie bede pokazywał). "Zbrushuje" go osobno, a dopiero w maxie porozmieszczam i zlinkuje jak radziłeś.

 

Mały update:

Napisano

Według mnie oczy sa za duze i nadaj one bardziej charakter milego goscia, a protosi tacy nie sa(chyba :P) Zrob mniejsze oczy i popraw oczodoly.

Napisano
Według mnie oczy sa za duze i nadaj one bardziej charakter milego goscia, a protosi tacy nie sa(chyba :P) Zrob mniejsze oczy i popraw oczodoly.

 

Czy ja wiem? Kpulka pokazuje ujecie Artanisa z koncowki kampanii Protosów z Brood War'a. Ten koleś prezentuje się tam jak trochę za duże dziecko. I ma takie troszkę dziecięce oczki.

Pozdrawiam.

Napisano

Ja jestem ciekaw czy w ogóle mapowanie mi wyjdzie...

W tej chwili czytam manuala do Wingsa i jakieś tutki do niego dot. mapowania

Mam zamiar zrobić jeszcze detale... Zastanawiam się jeszcze nad photoshopem ale chyba jednak sobie daruję.

 

Ma ktoś z Was jakieś doświadczenie w mapowaniu w Wingsie albo jakieś ogólne rady? :P Jeśli tak i ma czas to proszę o PW albo wiadomość na gg...

Napisano

Chwilowo nie mam maxa. :( Pozatym w nim też nie umiem mapować ;]

 

Uff jakoś się udało :P

Powinienem coś zmienic? (nie znam się na tym)

Napisano

Eh... Zatrzymałem się w miejscu :( Już wiem jak się mapuje w Wingsie ale trzeba w nim dużo ręcznie robić co przy takiej ilości wierzchołków sprawia mi problem.

Teraz staram się dotrzeć do magnets (takie soft selection w maxie) i może dzięki temu sobie ułatwie mapowanie.

Jeśli to nie wypali to będę musiał dorwać się do maxa i tam popróbować

Napisano

Posiedziałem jeszcze chwile przy modelingu. Nadal rozmyślam jak go zmapować także nie zapominajcie tak szybko o mnie! ;)

Update(mam nadzieje ze ostatni dotyczący modelowania :P):

  • Like 1
Napisano

widze ze idziesz naprzod, pamietaj-protos to nei czlowiek, nie proboj robic czlowieka w stylu na protosa, onie sie nie roznia jedynie kaczanem...

 

jesli robisz w pelni zywego albo zealota, to trzymaj sie sylwetki....

Napisano

Poprawiłem oczy, zmapowałem głowę i zrobiłem wstępny rzarzący materiał oczu

Update: ;]

//ah dobrze zrobiłem rozbijając ta głowę na trzy części? Trudno poźniej usuwa się się zszycia?

Napisano

En taro adun executors! hehehe :D

Fajny pomysł z tym protosem, ale oni mieli chyba bardziej podłużne głowy...

 

aatinumesfp3.gifaprotosscarrierww3.gifaprotosszlotxz1.gif

 

Ale i tak wychodzi fajnie pozdro!

Napisano

Heh szkoda, że dopiero teraz to mówicie.

Mam nadzieję, że dredy optycznie wydłużą głowę

mi to troche mortal kombat przypomina:D

A mi bohatera z Marvel Comics :oP (a dokładnie czerwono-żółtą zbroję w którą ten gość wchodził)

 

Piotrek: ten shader jest do Mayi

Wrzuciłem do slotu "photon" glow lume, ale nie wiem dlaczego nie działa :o( Nie ma żadnego erroru związanego z brakiem emitera, lecz nie liczy GI mimo iż jest włączone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności