Misiop1990 Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 hi postanowilem zrobic od nowa glowe jakos ^^ poniewaz tamta co zrobilme to nie oplacalo sie gdyz siaatka byla zbyt krzywa i brzydka ;] tutaj sie bardziej postaralem ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaccunio Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 cala okolica ust i ksztalt glowy jest zly. ale jak na poczatki to niezle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phrizee Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 kaciki ust chyba zle sie wygladzaja, nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
XaoC Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 No oczywiście bez siatki:) Dawaj, trzeba luknąć jak ją rozłożyłeś:P On taki tłusty ma być? Bo te zejście na szyję jest siakieś takie dziwne. Proporcje raczej dobre. Dziurki od nosa...hm... W ogóle jeszcze sporo pracy włóż w to. Powodzenia:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiop1990 Posted July 22, 2006 Author Share Posted July 22, 2006 http://img127.imageshack.us/my.php?image=nowyobrazmapabitowayr7.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpulka Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Staraj się tworzyć poligony z 4 lub 3 wierzchołków. Przy większych ilościach po meshsmoothie będą tworzyć się artefakty loopy powinny iść podobnie jak mięśnie... http://www.bunk.cistron.nl/plaatjes/poly_regions.jpg //edit: ah mięśnie ust powinny być okrężne tak jak w przypadku oczu A teraz do roboty! ;o) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 kpulka -> trojkąty tez powinno sie omijać co do glowy to dziwaczna ale jakas zla to nie jest, pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
weinert Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 przedewszystkim trójkąty Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpulka Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Nie ma żadne "powinno", raczej nikt nie ustalił sztywnych reguł... Nie zawsze 3 wierzchołkowe poligony mogą zniszczyć siatkę Przykład: http://www.subdivisionmodeling.com/gal/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=381 Oczywiście nie powinno się też na siłę robić 3 vertexowców, bo tak jest łatwiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 a gdzie w tym linku co dales masz trojkąty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
weinert Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 hubert-niestety nie widać bo są na potylicy ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpulka Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Niedopatrzenie... ;oP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now