Napisano 22 Lipiec 200618 l hi postanowilem zrobic od nowa glowe jakos ^^ poniewaz tamta co zrobilme to nie oplacalo sie gdyz siaatka byla zbyt krzywa i brzydka ;] tutaj sie bardziej postaralem ;]
Napisano 22 Lipiec 200618 l No oczywiście bez siatki:) Dawaj, trzeba luknąć jak ją rozłożyłeś:P On taki tłusty ma być? Bo te zejście na szyję jest siakieś takie dziwne. Proporcje raczej dobre. Dziurki od nosa...hm... W ogóle jeszcze sporo pracy włóż w to. Powodzenia:)
Napisano 22 Lipiec 200618 l Autor http://img127.imageshack.us/my.php?image=nowyobrazmapabitowayr7.jpg
Napisano 24 Lipiec 200618 l Staraj się tworzyć poligony z 4 lub 3 wierzchołków. Przy większych ilościach po meshsmoothie będą tworzyć się artefakty loopy powinny iść podobnie jak mięśnie... http://www.bunk.cistron.nl/plaatjes/poly_regions.jpg //edit: ah mięśnie ust powinny być okrężne tak jak w przypadku oczu A teraz do roboty! ;o)
Napisano 24 Lipiec 200618 l kpulka -> trojkąty tez powinno sie omijać co do glowy to dziwaczna ale jakas zla to nie jest, pozdr
Napisano 24 Lipiec 200618 l Nie ma żadne "powinno", raczej nikt nie ustalił sztywnych reguł... Nie zawsze 3 wierzchołkowe poligony mogą zniszczyć siatkę Przykład: http://www.subdivisionmodeling.com/gal/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=381 Oczywiście nie powinno się też na siłę robić 3 vertexowców, bo tak jest łatwiej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto