Jump to content

3 mieszkania Real Time


marograf

Recommended Posts

Witam!

 

Przedstawiam 3 prezentacje mieszkań real-time.

 

- mieszkanie 1 (2,3 MB)

- mieszkanie 2 (2,4 MB)

- mieszkanie 3 (1,7 MB)

(prezentacje uruchomią się w przeglądarce www)

 

Prezentacje działają na praktycznie dowolnym PC z systemem Windows (zalecane 2000/XP). Dolnym ograniczeniem jest dx7.0 i zgodna z nim karta graficzna (chociaż działają też na kartach z dx6 typu Riva TNT2).

Na GF 5200 64 bit (czyli tym najwolniejszym) prędkość praktycznie nie spada poniżej 25 fps (wersja www; 720x405).

 

Programy mają możliwość działania jako plik samowykonawczy .exe lub bezpośrednio w przeglądarce internetowej IE, Mozilla oraz Netscape, przy czym dla dwóch ostatnich kontrolka jest narazie niepodpisana.

 

Na zachęte kilka screenów z programów:

 

delight3d_1.jpgdelight3d_2.jpg

delight3d_3.jpgdelight3d_4.jpg

 

... oraz animacji (XviD 1.1.0) prezentujących pobieżnie cechy engine'u:

 

- deLight3D (8,4 MB)

- sterowanie (4,6 MB)

- funkcje (4,9 MB)

- zmiana materiałów (2,7 MB)

 

Miłego oglądania...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dzięki za pozytywne opinie

 

jasiek311, Tores -> prezentacja została wykonana w maxie i wyexportowana do autorskiego engine'u. Niestety narazie jest to narzędzie tylko do użytku wewnętrznego. Aktualnie pracujemy nad deLight3D 2 (który ze starą wersją wspólną ma tylko nazwe) i ta wersja po dodaniu "Edytora" trafi do klientów.

 

MassTA -> znamy ten problem. Niestety poszukiwania błędu po naszej stronie nie przyniosly rezultatu i w najbliższym czasie napiszemy do Mozilli o ustosunkowanie się do problemu. Zważywszy że w Netscape, który korzysta z tej samej kontrolki i jest oparty o ten sam silnik (Gecko) działa wszystko dobrze.

Link to comment
Share on other sites

Rewelacja, czegoś takiego niedługo będę potrzebował. Czy mogę dostać kopię w prezencie? :D

 

Jedna kwestia - czy działa to równie dobrze przy bardziej skompikowanych geometriach, bo tutaj wydawały się dość proste, a i roślinki były spite'ami.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy