gaspar Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 Witam w ramach zabawy postanowiłem zduplikować swoją paskudną gębę. Jest to mój drugi boxmodeling, wcześniej bawiłem sie troszkę polymodelowaniem i postanowiłem pouczyć się nieco wingsa... Po cięzkich bojach wypłodziłem coś takiego. Duplikat to raczej nie jest i siatka jakaś taka dziwna wyszła co popraiwć żeby ta wirtualna gęba była bardziej podobna do tej którą noszę na codzień ? Pls. o rady :) Najpierw mua :) Siatka render z jakimstam materiałem :)
patry Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 Nos jakiś dziwny, ale ogólnie to jest ok. Korzystałeś z jakichś tutków o modelingu głów?? Albo kiedykolwiek z nich korzystałeś?? Jeśłi tak, to błagam podal linki!!
erwin Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 nie, no glowa calkiem spoko, tylko gorzej z podobienstwem do referki :P
gaspar Napisano 30 Lipiec 2006 Autor Napisano 30 Lipiec 2006 patry - Klicek zrobił fajny tutek do modelingu głowy w wingsie i sporo można z niego zaczerpnąć. erwfed - po nocq robiłem a i piwem raczyłem sie nieźle, już teraz widzę, że trzeba będzie sporo poprawić, coby w miarę podobne wyszło ;)
mujas Napisano 31 Lipiec 2006 Napisano 31 Lipiec 2006 niezły trening; głowa wyszła Ci w miarę spoko ale wymaga poprawek,szczegulnie ucho łącznie z głową, trzeba było dać rendera z perspektywy jakiejś było by więcej widać, nie wiem czemu ale jedna referka mi przypomina słynnnego Adama ....... tylko kasku brakuje ;)
gaspar Napisano 31 Lipiec 2006 Autor Napisano 31 Lipiec 2006 Oka oto wesja z poprawkami, bardziej przypomin to moją gębę.Jeszcze troszke i będzie nie do odróżnienia ;) ;)
brumugun Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 Ostatni model duzo lepszy, trzeba jeszcze na ustami popracowac, zlikwidowac ten schodek nad gorna warga , jest taki lagodny kant w gornej wardze ale nie ma takiego schodka raczej, pod dolna warga troche to wglebienie im dalej od srodka to jest mniejsze. No nie wiem lustereczko prawde Ci powie. ;] .
gaspar Napisano 1 Sierpień 2006 Autor Napisano 1 Sierpień 2006 hehehe najlepsze jest to, że własną gebę znam mniej od twarzy np.mojej dziewczyny i dopiero teraz kiedy sie bawie moge poznać ogrom własnego "piekna" - tak asymetrycznej gęby jak moja ze świeczką szukać ;). Thx za rady :)
BizU Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 :) popraw gdyke, (niepotrzebne wciecie u góry, i powinna sie trójkatnie kończyć) mniejsze wciecia policzkwe (czy jak to sie nazywa :P ) troszke bardziej uwydatnij zawiasy na żuchwie troszke wiecej guzów :P tak pozatym to gratulacje, bardzo fajnie Ci to idzie
3grosze Napisano 1 Sierpień 2006 Napisano 1 Sierpień 2006 "Jest to mój drugi boxmodeling, wcześniej bawiłem sie troszkę polymodelowaniem" a ja się zastanawiam czym się różni polymodeling i boxmodeling :] no a co zrobić żeby 3d byló bardziej podobne do Ciebie , to myśłę ze trzeba zbliżyć wygląd siatki do Twojej facyjaty :] pytanie lekko bez sensu ;-)
gaspar Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Napisano 2 Sierpień 2006 "Jest to mój drugi boxmodeling, wcześniej bawiłem sie troszkę polymodelowaniem" a ja się zastanawiam czym się różni polymodeling i boxmodeling :] Ja też poz atym, że w jednym od szczegółu do ogółu a w drugim na odwrót to nie wiem... no a co zrobić żeby 3d byló bardziej podobne do Ciebie , to myśłę ze trzeba zbliżyć wygląd siatki do Twojej facyjaty :] pytanie lekko bez sensu ;-) Ochhhhh dziękuje za genialną radę i nieocenioną pomoc, sam nigdy w życiu bym o tym nie pomyslał, taki głupiutki jestem... Pozdrawiam Serdecznie
Master Kiełbaster Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Zrób referki na maksymalnym zoomie bo te mają zbyt duże zniekształcenia. Lepsze oświetlenie, zdjęcie po kątem 45 stopni i od góry też by się przydały.
piotrek Napisano 2 Sierpień 2006 Napisano 2 Sierpień 2006 Sam nie wiem za bardzo czym się rózni poly- od boxmodelingu. Ja rozumiem to tak, że polymodeling to pojęcie oznaczające modelowanie przy pomocy poly, czyli nie modelujemy krzywymi (Beizer, NURBS) czy płaszczyznami podziałowymi, a działamy na face'ach i vertexach. Boxmodeling to dla mnie rodzaj polymodelingu, w którym przekształcamy proste bryły geometryczne tj. box'a czy sferę w bardziej finezyjne kształty. Co do samej głowy, to siakta poprawna, nawet trochę przypomina oryginał :)
gaspar Napisano 2 Sierpień 2006 Autor Napisano 2 Sierpień 2006 Zrób referki na maksymalnym zoomie bo te mają zbyt duże zniekształcenia. Lepsze oświetlenie, zdjęcie po kątem 45 stopni i od góry też by się przydały. Cholera na maksymalnym zoomie to będzie pwnie tak ze 100 metrów trzeba mam zooma x15 :P, troszke się pobawiłem oto update :) Btw. refki są rzeczywiście fatalne... update Co do polymodelingu jakim sie wcześniej bawiłem to polegało to na extrudowaniu ejdżów zaczynając od jednego poligony, więc mozna powiedzieć, że zaczyna się od szczegółów i mozolnie buduje całość. Przy boxmodelingu trzeba myslec kilka kroków do przodu, bo zaczyna się od ogólnego kształtu ( box ) i powoli dodaje sie szczegły z tym, że początkowy podział ma duże znaczenie dla ostatecznego wyglądu siatki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się