Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam w ramach zabawy postanowiłem zduplikować swoją paskudną gębę. Jest to mój drugi boxmodeling, wcześniej bawiłem sie troszkę polymodelowaniem i postanowiłem pouczyć się nieco wingsa... Po cięzkich bojach wypłodziłem coś takiego. Duplikat to raczej nie jest i siatka jakaś taka dziwna wyszła co popraiwć żeby ta wirtualna gęba była bardziej podobna do tej którą noszę na codzień ? Pls. o rady :)

 

Najpierw mua :)

m1.jpg

m2.jpg

 

Siatka

s1.jpg

s2.jpg

s3.jpg

 

render z jakimstam materiałem :)

g1.jpg

g2.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nos jakiś dziwny, ale ogólnie to jest ok.

Korzystałeś z jakichś tutków o modelingu głów?? Albo kiedykolwiek z nich korzystałeś?? Jeśłi tak, to błagam podal linki!!

Napisano

patry - Klicek zrobił fajny tutek do modelingu głowy w wingsie i sporo można z niego zaczerpnąć.

erwfed - po nocq robiłem a i piwem raczyłem sie nieźle, już teraz widzę, że trzeba będzie sporo poprawić, coby w miarę podobne wyszło ;)

Napisano

niezły trening; głowa wyszła Ci w miarę spoko ale wymaga poprawek,szczegulnie ucho łącznie z głową, trzeba było dać rendera z perspektywy jakiejś było by więcej widać, nie wiem czemu ale jedna referka mi przypomina słynnnego Adama ....... tylko kasku brakuje ;)

Napisano

Ostatni model duzo lepszy, trzeba jeszcze na ustami popracowac, zlikwidowac ten schodek nad gorna warga , jest taki lagodny kant w gornej wardze ale nie ma takiego schodka raczej, pod dolna warga troche to wglebienie im dalej od srodka to jest mniejsze. No nie wiem lustereczko prawde Ci powie. ;] .

Napisano

hehehe najlepsze jest to, że własną gebę znam mniej od twarzy np.mojej dziewczyny i dopiero teraz kiedy sie bawie moge poznać ogrom własnego "piekna" - tak asymetrycznej gęby jak moja ze świeczką szukać ;). Thx za rady :)

Napisano

:)

popraw gdyke, (niepotrzebne wciecie u góry, i powinna sie trójkatnie kończyć)

mniejsze wciecia policzkwe (czy jak to sie nazywa :P )

troszke bardziej uwydatnij zawiasy na żuchwie

troszke wiecej guzów :P

tak pozatym to gratulacje, bardzo fajnie Ci to idzie

Napisano

"Jest to mój drugi boxmodeling, wcześniej bawiłem sie troszkę polymodelowaniem"

 

a ja się zastanawiam czym się różni polymodeling i boxmodeling :]

no a co zrobić żeby 3d byló bardziej podobne do Ciebie , to myśłę ze trzeba zbliżyć wygląd siatki do Twojej facyjaty :]

pytanie lekko bez sensu ;-)

Napisano
"Jest to mój drugi boxmodeling, wcześniej bawiłem sie troszkę polymodelowaniem"

 

a ja się zastanawiam czym się różni polymodeling i boxmodeling :]

 

Ja też poz atym, że w jednym od szczegółu do ogółu a w drugim na odwrót to nie wiem...

no a co zrobić żeby 3d byló bardziej podobne do Ciebie , to myśłę ze trzeba zbliżyć wygląd siatki do Twojej facyjaty :]

pytanie lekko bez sensu ;-)

 

Ochhhhh dziękuje za genialną radę i nieocenioną pomoc, sam nigdy w życiu bym o tym nie pomyslał, taki głupiutki jestem...

 

Pozdrawiam Serdecznie

Napisano

Sam nie wiem za bardzo czym się rózni poly- od boxmodelingu.

Ja rozumiem to tak, że polymodeling to pojęcie oznaczające modelowanie przy pomocy poly, czyli nie modelujemy krzywymi (Beizer, NURBS) czy płaszczyznami podziałowymi, a działamy na face'ach i vertexach.

Boxmodeling to dla mnie rodzaj polymodelingu, w którym przekształcamy proste bryły geometryczne tj. box'a czy sferę w bardziej finezyjne kształty.

 

Co do samej głowy, to siakta poprawna, nawet trochę przypomina oryginał :)

Napisano
Zrób referki na maksymalnym zoomie bo te mają zbyt duże zniekształcenia. Lepsze oświetlenie, zdjęcie po kątem 45 stopni i od góry też by się przydały.

 

Cholera na maksymalnym zoomie to będzie pwnie tak ze 100 metrów trzeba mam zooma x15 :P, troszke się pobawiłem oto update :) Btw. refki są rzeczywiście fatalne...

 

update

update.jpg

 

Co do polymodelingu jakim sie wcześniej bawiłem to polegało to na extrudowaniu ejdżów zaczynając od jednego poligony, więc mozna powiedzieć, że zaczyna się od szczegółów i mozolnie buduje całość. Przy boxmodelingu trzeba myslec kilka kroków do przodu, bo zaczyna się od ogólnego kształtu ( box ) i powoli dodaje sie szczegły z tym, że początkowy podział ma duże znaczenie dla ostatecznego wyglądu siatki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności