Napisano 30 Lipiec 200618 l Witam w ramach zabawy postanowiłem zduplikować swoją paskudną gębę. Jest to mój drugi boxmodeling, wcześniej bawiłem sie troszkę polymodelowaniem i postanowiłem pouczyć się nieco wingsa... Po cięzkich bojach wypłodziłem coś takiego. Duplikat to raczej nie jest i siatka jakaś taka dziwna wyszła co popraiwć żeby ta wirtualna gęba była bardziej podobna do tej którą noszę na codzień ? Pls. o rady :) Najpierw mua :) Siatka render z jakimstam materiałem :)
Napisano 30 Lipiec 200618 l Nos jakiś dziwny, ale ogólnie to jest ok. Korzystałeś z jakichś tutków o modelingu głów?? Albo kiedykolwiek z nich korzystałeś?? Jeśłi tak, to błagam podal linki!!
Napisano 30 Lipiec 200618 l Autor patry - Klicek zrobił fajny tutek do modelingu głowy w wingsie i sporo można z niego zaczerpnąć. erwfed - po nocq robiłem a i piwem raczyłem sie nieźle, już teraz widzę, że trzeba będzie sporo poprawić, coby w miarę podobne wyszło ;)
Napisano 31 Lipiec 200618 l niezły trening; głowa wyszła Ci w miarę spoko ale wymaga poprawek,szczegulnie ucho łącznie z głową, trzeba było dać rendera z perspektywy jakiejś było by więcej widać, nie wiem czemu ale jedna referka mi przypomina słynnnego Adama ....... tylko kasku brakuje ;)
Napisano 31 Lipiec 200618 l Autor Oka oto wesja z poprawkami, bardziej przypomin to moją gębę.Jeszcze troszke i będzie nie do odróżnienia ;) ;)
Napisano 1 Sierpień 200618 l Ostatni model duzo lepszy, trzeba jeszcze na ustami popracowac, zlikwidowac ten schodek nad gorna warga , jest taki lagodny kant w gornej wardze ale nie ma takiego schodka raczej, pod dolna warga troche to wglebienie im dalej od srodka to jest mniejsze. No nie wiem lustereczko prawde Ci powie. ;] .
Napisano 1 Sierpień 200618 l Autor hehehe najlepsze jest to, że własną gebę znam mniej od twarzy np.mojej dziewczyny i dopiero teraz kiedy sie bawie moge poznać ogrom własnego "piekna" - tak asymetrycznej gęby jak moja ze świeczką szukać ;). Thx za rady :)
Napisano 1 Sierpień 200618 l :) popraw gdyke, (niepotrzebne wciecie u góry, i powinna sie trójkatnie kończyć) mniejsze wciecia policzkwe (czy jak to sie nazywa :P ) troszke bardziej uwydatnij zawiasy na żuchwie troszke wiecej guzów :P tak pozatym to gratulacje, bardzo fajnie Ci to idzie
Napisano 1 Sierpień 200618 l "Jest to mój drugi boxmodeling, wcześniej bawiłem sie troszkę polymodelowaniem" a ja się zastanawiam czym się różni polymodeling i boxmodeling :] no a co zrobić żeby 3d byló bardziej podobne do Ciebie , to myśłę ze trzeba zbliżyć wygląd siatki do Twojej facyjaty :] pytanie lekko bez sensu ;-)
Napisano 2 Sierpień 200618 l Autor "Jest to mój drugi boxmodeling, wcześniej bawiłem sie troszkę polymodelowaniem" a ja się zastanawiam czym się różni polymodeling i boxmodeling :] Ja też poz atym, że w jednym od szczegółu do ogółu a w drugim na odwrót to nie wiem... no a co zrobić żeby 3d byló bardziej podobne do Ciebie , to myśłę ze trzeba zbliżyć wygląd siatki do Twojej facyjaty :] pytanie lekko bez sensu ;-) Ochhhhh dziękuje za genialną radę i nieocenioną pomoc, sam nigdy w życiu bym o tym nie pomyslał, taki głupiutki jestem... Pozdrawiam Serdecznie
Napisano 2 Sierpień 200618 l Zrób referki na maksymalnym zoomie bo te mają zbyt duże zniekształcenia. Lepsze oświetlenie, zdjęcie po kątem 45 stopni i od góry też by się przydały.
Napisano 2 Sierpień 200618 l Sam nie wiem za bardzo czym się rózni poly- od boxmodelingu. Ja rozumiem to tak, że polymodeling to pojęcie oznaczające modelowanie przy pomocy poly, czyli nie modelujemy krzywymi (Beizer, NURBS) czy płaszczyznami podziałowymi, a działamy na face'ach i vertexach. Boxmodeling to dla mnie rodzaj polymodelingu, w którym przekształcamy proste bryły geometryczne tj. box'a czy sferę w bardziej finezyjne kształty. Co do samej głowy, to siakta poprawna, nawet trochę przypomina oryginał :)
Napisano 2 Sierpień 200618 l Autor Zrób referki na maksymalnym zoomie bo te mają zbyt duże zniekształcenia. Lepsze oświetlenie, zdjęcie po kątem 45 stopni i od góry też by się przydały. Cholera na maksymalnym zoomie to będzie pwnie tak ze 100 metrów trzeba mam zooma x15 :P, troszke się pobawiłem oto update :) Btw. refki są rzeczywiście fatalne... update Co do polymodelingu jakim sie wcześniej bawiłem to polegało to na extrudowaniu ejdżów zaczynając od jednego poligony, więc mozna powiedzieć, że zaczyna się od szczegółów i mozolnie buduje całość. Przy boxmodelingu trzeba myslec kilka kroków do przodu, bo zaczyna się od ogólnego kształtu ( box ) i powoli dodaje sie szczegły z tym, że początkowy podział ma duże znaczenie dla ostatecznego wyglądu siatki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto