Gordy Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Fenomenalny plugin w wersji alpha ale bardzo funkcjonalny. Pomaga modelowac w Mayce na poly w sposób podobny do tego z 3DS Max. Zapraszam do testowania. Wątek z CG z wszelkimi informacjami http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=387363 Link to comment Share on other sites More sharing options...
erwin Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 dzieki, na pewno sie przyda :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Narazie nie ściągam ani pluga, ani filmików, ale z tego co wyczytałem, to ciekawe może być graficzne przedstawienie tego falloffa w Soft Selection. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 no warto na to looknąć ciekawie sie zapowiada Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 ekhm.... pomaga modelować Mayi na sposób Maxa ? Znaczy się psuje Maye :D. Mówiąc poważniej- dla mnie bez sensu. Chcesz Maxa- używaj Maxa, chcesz Mayi- używaj Mayi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Ja właśnie dziwię się ludzią, którzy z chęcią do Maya wsadziliby wszystko z maxa. Po co w ogóle kupować Maya i pisać/kupować dodatkowe plugi, które zamienią ja w maxa, skoro maxa można mieć taniej :) Rozumiem, wpowadzić sobie jedno/dwa udogodninia, ale odrazu tyle? :/ Mnie tylko ten falloff zaciekawił, bo nie trzeba przesuwać napierw współrzędnych i później krzywą dopasowywać. Reszta niepotrzebna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gordy Posted July 31, 2006 Author Share Posted July 31, 2006 a jednak pewne rzeczy są ciekawe np: edge loopy, pamiętanie selekcji (edge, vertex i poly). W Mayce te rzeczy są upierdliwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zioło Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Ja właśnie dziwię się ludzią, którzy z chęcią do Maya wsadziliby wszystko z maxa. Po co w ogóle kupować Maya i pisać/kupować dodatkowe plugi, które zamienią ja w maxa, skoro maxa można mieć taniej :) Piotrek ale moze takie zmiany pomogą powoli przyzwyczajac sie do softu? wiadomo ze sposob modelowania maxa nie musi byc lepszy ale moze to nie jest takie zle rozwiazanie dla osob zmieniajacych soft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Gordy- może. Trudno mi się wypowiadać bo nie czuję ich upierdliwości, pracuję tylko z Mayą i po prostu nie odczuwam potrzeby dodatkowych narzędzi Zioło- o ile kojarzę kolegów przestawiających się (i pamiętam własną naukę Mayi) to jedyną działającą taktyką jest wywalenie starego softu z dysku i zmuszenie się do pracy na tym czego masz się uczyć. Plugin pewnie nikomu nie zaszkodzi- znajdą się tacy którzy uznają go za cud i super duper cymes- dla mnie jest on pomyłką w założeniach ale to najzupełniej prywatne zdanie i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gordy Posted August 1, 2006 Author Share Posted August 1, 2006 Wiesz RK ja pracuję na XSI i jak mam cos zrobić na Mayce to trochę mi brakuje szybkości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now